Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan ik gelukkig zijn zonder drugs?

Kan ik gelukkig zijn zonder drugs?

417 antwoorden
44 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Kan het helemaal mis hebben (denk het niet).
Klik om te vergroten...
Denk t ook nie neeπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
S
SaaiedrugslozezakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als xtc dus een soort hemelervaring is, dan betekent dat dan dat de mensen die dat gebruiken, ookal eenmalig zoals mijn vriend, dan voor altijd een hogere levensstandaard hebben als ik die geen drugs gebruikt? Hoe zien jullie dat? Dus wat dan ik dan ook probeer, niks komt in de buurt van de ultieme climax van drugs, dus eigenlijk leef ik dan een soort van voor niks?
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#3
Probeer jezelf niet wijs te (laten) maken dat je drugs nodig hebt om een goede tijd te hebben.
Je komt een beetje depressief over en ik kan zeggen dat drugs dan averechts werkt op langere termijn.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zeker wel, persoonlijk? Zeg drugs niet helemaal vaarwel, voor de rest van je leven.
Maar doe het met mate, 1x per maand max.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kan ik gelukkig zijn? Goeie vraag.
Mijn streven is het wel. Soms zoek ik wel de verdoving. De verdoving van PTSS en het oorlogsverleden.
Als dat soms gebeurd kan ik er weer langere tijd tegenaan. Maar het is natuurlijk niet zoals het hoort?!
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Zat hij niet inde DF Dungeon? :lolol:
S
SaaiedrugslozezakLid
01-01-2024, 00:00
#7
N3K0 zei:
Zat hij niet inde DF Dungeon? :lolol:
Klik om te vergroten...
Ik ben vast niet zo stoer en sociaal geaccepteerd als jullie met drugs. Jij hoort er tenminste wel bij. En je bent niet saai, want je gebruikt tenminste goede "shit' ofzo. Hoe meer hoe beter. Maar mij bannen daarom is wel zielig 😟
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#8
Saaiedrugslozezak zei:
Als xtc dus een soort hemelervaring is, dan betekent dat dan dat de mensen die dat gebruiken, ookal eenmalig zoals mijn vriend, dan voor altijd een hogere levensstandaard hebben als ik die geen drugs gebruikt? Hoe zien jullie dat? Dus wat dan ik dan ook probeer, niks komt in de buurt van de ultieme climax van drugs, dus eigenlijk leef ik dan een soort van voor niks?
Klik om te vergroten...
Sta je weer op repeat?
Alle antwoorden zitten in jezelf.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Saaiedrugslozezak zei:
Ik ben vast niet zo stoer en sociaal geaccepteerd als jullie met drugs. Jij hoort er tenminste wel bij. En je bent niet saai, want je gebruikt tenminste goede "shit' ofzo. Hoe meer hoe beter. Maar mij bannen daarom is wel zielig 😟
Klik om te vergroten...
Goed dat jij je aangesproken voelt weten we meteen wie je bent :lolol:
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geluk krijg je niet in de schoot gegooid ,je moet er van binnen uit aan werken en vrede hebben met wat je heb en bereikt heb dus soms moet je er voor vechten.
S
SaaiedrugslozezakLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja ik val weer in herhaling, helaas. Hoe langer ik over middelen denk hoe lager ik me ga voelen. Jullie leven wel echt, ik niet... Geluk zonder drugs bestaat blijkbaar niet want iedereen moet aan de pillen om echt wat leuks mee te maken... enz. enz.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Saaiedrugslozezak zei:
Ja ik val weer in herhaling, helaas. Hoe langer ik over middelen denk hoe lager ik me ga voelen. Jullie leven wel echt, ik niet... Geluk zonder drugs bestaat blijkbaar niet want iedereen moet aan de pillen om echt wat leuks mee te maken... enz. enz.
Klik om te vergroten...
Je moet niet zo zeuren....
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#13
Saaiedrugslozezak zei:
Ja ik val weer in herhaling, helaas. Hoe langer ik over middelen denk hoe lager ik me ga voelen. Jullie leven wel echt, ik niet... Geluk zonder drugs bestaat blijkbaar niet want iedereen moet aan de pillen om echt wat leuks mee te maken... enz. enz.
Klik om te vergroten...
Ga werken aan jezelf en stop met die onzin uitkramen, begint nu irritant te worden. Maar goed, wie ben ik.

Alles is al gezegd!
S
SaaiedrugslozezakLid
01-01-2024, 00:00
#14
N3K0 zei:
Je moet niet zo zeuren....
Klik om te vergroten...
Zonder drugs zou jij persoonlijk toch ook zeuren, of kan jij gelukkig zijn zonder je dagelijkse drugs?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#15
Saaiedrugslozezak zei:
Zonder drugs zou jij persoonlijk toch ook zeuren, of kan jij gelukkig zijn zonder je dagelijkse drugs?
Klik om te vergroten...
Neem je medicatie.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Saaiedrugslozezak zei:
Zonder drugs zou jij persoonlijk toch ook zeuren, of kan jij gelukkig zijn zonder je dagelijkse drugs?
Klik om te vergroten...
Wat lul je nou allemaal.

Weetje wat als ik jou was zou ik ook maar gewoon drugs gaan gebruiken misschien dat je dan leuk word.

Worden jou vrienden niet ontzettend moe van jou? Klaag/zeur je altijd zoveel?
S
SaaiedrugslozezakLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik snap het, de drugsgebruiker die mij probeert te overtuigen dat is saai en irritant ben zonder drugs. Dat is niet nieuw voor mij, dat gevoel heb ik al een aantal jaren.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Saaiedrugslozezak zei:
Ik snap het, de drugsgebruiker die mij probeert te overtuigen dat is saai en irritant ben zonder drugs. Dat is niet nieuw voor mij, dat gevoel heb ik al een aantal jaren.
Klik om te vergroten...
Jou idee klopt.....

Maar wat doe je hier dan nog???

Ga maar ergens anders heen met je paard.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#19
Saaiedrugslozezak zei:
Ik snap het, de drugsgebruiker die mij probeert te overtuigen dat is saai en irritant ben zonder drugs. Dat is niet nieuw voor mij, dat gevoel heb ik al een aantal jaren.
Klik om te vergroten...
Heb je geheugenproblemen?
Je kunt alles terug lezen in je eigen topic. Zeer wijze en lieve woorden aan jou.
Jij doet er zelf niets mee helaas.
Repeat.
Veel geluk.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#20
@Saaiedrugslozezak, Ik denk dat je misschien zelf iets mist en moet onderzoeken/ kunt schrijven wat dit kan zijn.
Het lijkt op een probleem in je relatie, maar zal zeker niet liggen aan het feit dat jij geen drugs gebruikt.
Hoe lang voel je al dipjes? Je vriend heeft pas 1x drugs gedaan en dat is toch niet zo erg? Probeert hij je te vertellen dat je met een andere kijk door het leven moet gaan?
Heb je temaken met depressie? Mensen hoeven niet constant blij te zijn en normaal gesproken voelen we ons wel eens eenzaam, euforisch, positief, saai, gezellig etc..
Wat zegt je familie over je gemoedstoestand?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...21
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."