#1
Denk t ook nie neeπππKan het helemaal mis hebben (denk het niet).
Denk t ook nie neeπππKan het helemaal mis hebben (denk het niet).
Ik ben vast niet zo stoer en sociaal geaccepteerd als jullie met drugs. Jij hoort er tenminste wel bij. En je bent niet saai, want je gebruikt tenminste goede "shit' ofzo. Hoe meer hoe beter. Maar mij bannen daarom is wel zielig πZat hij niet inde DF Dungeon?![]()
Sta je weer op repeat?Als xtc dus een soort hemelervaring is, dan betekent dat dan dat de mensen die dat gebruiken, ookal eenmalig zoals mijn vriend, dan voor altijd een hogere levensstandaard hebben als ik die geen drugs gebruikt? Hoe zien jullie dat? Dus wat dan ik dan ook probeer, niks komt in de buurt van de ultieme climax van drugs, dus eigenlijk leef ik dan een soort van voor niks?
Goed dat jij je aangesproken voelt weten we meteen wie je bentIk ben vast niet zo stoer en sociaal geaccepteerd als jullie met drugs. Jij hoort er tenminste wel bij. En je bent niet saai, want je gebruikt tenminste goede "shit' ofzo. Hoe meer hoe beter. Maar mij bannen daarom is wel zielig π
Je moet niet zo zeuren....Ja ik val weer in herhaling, helaas. Hoe langer ik over middelen denk hoe lager ik me ga voelen. Jullie leven wel echt, ik niet... Geluk zonder drugs bestaat blijkbaar niet want iedereen moet aan de pillen om echt wat leuks mee te maken... enz. enz.
Ga werken aan jezelf en stop met die onzin uitkramen, begint nu irritant te worden. Maar goed, wie ben ik.Ja ik val weer in herhaling, helaas. Hoe langer ik over middelen denk hoe lager ik me ga voelen. Jullie leven wel echt, ik niet... Geluk zonder drugs bestaat blijkbaar niet want iedereen moet aan de pillen om echt wat leuks mee te maken... enz. enz.
Zonder drugs zou jij persoonlijk toch ook zeuren, of kan jij gelukkig zijn zonder je dagelijkse drugs?Je moet niet zo zeuren....
Neem je medicatie.Zonder drugs zou jij persoonlijk toch ook zeuren, of kan jij gelukkig zijn zonder je dagelijkse drugs?
Wat lul je nou allemaal.Zonder drugs zou jij persoonlijk toch ook zeuren, of kan jij gelukkig zijn zonder je dagelijkse drugs?
Jou idee klopt.....Ik snap het, de drugsgebruiker die mij probeert te overtuigen dat is saai en irritant ben zonder drugs. Dat is niet nieuw voor mij, dat gevoel heb ik al een aantal jaren.
Heb je geheugenproblemen?Ik snap het, de drugsgebruiker die mij probeert te overtuigen dat is saai en irritant ben zonder drugs. Dat is niet nieuw voor mij, dat gevoel heb ik al een aantal jaren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."