1,5 week geleden hadden we onder invloed van truffels bedacht dat het heel grappig zou zijn om op Awakenings, dat vijf dagen later zou plaatsvinden, met je strakke hoofd en uitgestreken gezicht heel droog aan iemand te vragen waar de hardcorezaal is.
Op Awakenings was ik waus genoeg om het te durven, dus ik vragen aan een kerel die er nog wauser uitzag dan ik:
"Hé, mag ik je misschien wat vragen?"
Hij: "ja, natuurlijk!"
Ik: "Weet jij misschien waar ik de hardcorezaal kan vinden?"
*pauze*
Hij: "Ehh.. is die er dan?"
Ik: "Ja, volgens mij wel hoor! Dat zegt iedereen!"
Hij z'n plattegrond erbij pakken, heeft ie een hele tijd op de plattegrond naar een andere zaal gezocht, terwijl het in de Westergasfabriek is en die toch echt maar één enorme ronde zaal heeft!