Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb binnekort pilletjes van 124mg, ik heb al es xtc genomen maar wist nie echt hoeveel der in zat fzo. nu ga ik naar een feesje van 8 uur en zou daar geen comedown wille hebbe. hoe en wanneer pak ik dan best hoeveel? ik weeg 90kg en ben 1,80"
"alex0303 zei: ik weet niet of je het nu al hebt gedaan??? maar jij kan met gemak een hogedosis aan ik heb 2 dagen geleden 1 pilletje van 180 mg genomen en ik weeg 49.5 kilo dus dan moet jou die 150 ook wel lukken. ok ik heb het al vaker gedaan maar ook niet zo giganties veel. Klik om te vergroten... ik weeg 90 kilo en ik deed men eerste keer 3 halfjes van 60 dus in totaal 180 op een uur. en ik ging echt veel te hard."
"voor de eerste keer nu mdma gebruiikt. men mate voelde al veel meer als ik dus heb ng halfje bijgekapt nu zit hit ik hier te klappertande"
"die vorige keer had ik er niet veel aan. juist een beetje wakkerder enzo. in ieder geval niet wat ik zou moeten voelen denk ik. oké dan ga ik het zo eens proberen!"
"Heel oud topic, maar ik wou toch even nog iets te weten komen. Als je nu zo'n drug induced psychose hebt gehad. Zo 2 avonden ofzo, maar later geen last meer hebt van gehad. Kan het trippen die dan ook weer triggeren. Of kan je die psychose zien als iets dat helemaal voorbij is?"
"clockcable zei: misantropie zei: pep Klik om te vergroten... Op een maandag Klik om te vergroten... geraak ik de dag door en krijg ik toch nog iets van de leerstof mee. en ga dan vanavond op tijd slapen"
"speed"
"Zo meteen nog wat pep. Ben nog niet moe maar als ik nog wacht met de pep kan ik waarschijnlijk niets eten op het familiefeest dus.."
"juist men 4de lijntje pep op vandaag"
"new purple power jointje"