Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeniale quotes uit je eigen drugs momenten

Geniale quotes uit je eigen drugs momenten

1162 antwoorden
242 weergaven
18-5-2026
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tijdens een van mijn eerste paddo trips vroeg een vriendin aan mij: "Dude, why are you hitting yourself with a banana?". Ik kon niet zo goed op een antwoord komen, ook al doe ik dat soort dingen wel vaker, en dan niet eens onder de invloed van drugs.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Exceptional Insight zei:
Chris, ik houd van je! Eindelijk erkenning! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Het werd godverdomme tijd ook! :grin:
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#3
Okej ik heb er wel een paar verzameld door de avonden heen. :wink:

B: “De kaasgave kaasschaaf, schaaft de kaas kaas gaaf.”

Y: “Je moet geen peren met anemonen vergelijken..”

D: '"Die kat kijkt me stom aan."

R: "Woowww! De wereld draait rond."

R: “Dus jou zus is een beetje een platonische leugenaar?”
Y: “Jahoor en wij hebben zeker een pathologische relatie.”

J.S: “Die ben is een beetje hekkie-sekkie met een boom aan het spelen.”
Y: “Jahoor met een boom zie je het al voor je?”
R: “Die zegt tenminste wat terug.”

J: “Ja het is heel gek maar ik heb zin in meer coke.”

J.S: “Krijg de oriëntering”

D: “Een oorlog veteraan die over de datum is.”

Y: “Een braille voor slechtziende.”

R: “Klinkklareklinkerrijm”

D: “Nationale kaaskadaver zondag. De laatste zondag van februari.”

T: “Je moet niks forceren vrouwen niet en pillen niet.”

D: “Luchtbedstructuur, ja uuh luchtbedvezels.”

Y: “Spychtonomie, spichtificatie, spychtologie pastaficeren een pastaficatie.”

M: “Een recht op staande tunnel: een toren.”

D: “Een autovasten watertank.” (water vaste stift)

J.B: “Gister kwam ik niet meer, maar ik was wel wakker.”

B: “Ik zie alles dubbel en ik heb nog wel een korte broek aangedaan.”

D: “Er groeien allemaal wortels uit die lamp.”

M: “Een plofmof.”
B: “Ow dat is het zelfde als een klapjap.”
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#4
samen op de :xtc: aan een vriendin proberen duidelijk te maken (via msn :rolleyes: ) wat je voelt, en na 10tallen texten, keihard te hebben gebackspaced :stoned: dit zeggen :rock:

Ik: wow.... t gaat me niet lukken om wat ik voel en hoe tering relext ik ga te omschrijven en gelezen text

E:ik snap je zin nie hahah

Ik: (na 3x leze) die zin klopt ook helemaal niet :openmouth:

E:hahaha geen wonder
hihi

:rockband:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dopezilla zei:
Rabbithole zei:
Het hoeft niet per se een punchline te hebben, maar wel íéts grappigs. Alleen "wat is het hier nat" doet niet zoveel.
Klik om te vergroten...
Volgens mij was het niet echt een grap. Misschien kan ik de anekdote wel waarderen omdat ik er niks van verwachtte. :P

Olle
Klik om te vergroten...
@Rabbithole: sarcasme is niet mijn ding...

@Dopezilla: er staan hier af en toe wel dingen waarvan ik denk: ga terug in de wieg liggen!
A
AlbFanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vorige week na een chille sneeuwwitje J zittend op een bankje voor de spar met de ALB ;

Iedereen beeje praten enzo

alb : Waarom praten jullie zoveel?! Zijn jullie niet skaff ofzo :confused:

2 min later, iedereen is stil

alb : Ik ben echt KANKERskaff :stoned:

:smoke:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
AlbFan zei:
Vorige week na een chille sneeuwwitje J zittend op een bankje voor de spar met de ALB ;

Iedereen beeje praten enzo

alb : Waarom praten jullie zoveel?! Zijn jullie niet skaff ofzo :confused:

2 min later, iedereen is stil

alb : Ik ben echt KANKERskaff :stoned:

:smoke:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Wat moet dit nu weer voorstellen?
b
bitLid
01-01-2024, 00:00
#8
"Moet je eens kijken hoeveel draadjes er in dit doekje zitten, gek!"

Ik ging er helemaal harder van klappertanden. Ik was zwaar onder de indruk van het doekje en heb het de hele avond bij me gehouden. Maar achteraf hebben we er keihard om gelachen. Ik krijg nu nog wel eens een opmerking naar m'n hoofd van die vrienden als het over doekjes gaat. Het vond meer dan 10 jaar geleden plaats.
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Oom Klaas zei:
AlbFan zei:
Vorige week na een chille sneeuwwitje J zittend op een bankje voor de spar met de ALB ;

Iedereen beeje praten enzo

alb : Waarom praten jullie zoveel?! Zijn jullie niet skaff ofzo :confused:

2 min later, iedereen is stil

alb : Ik ben echt KANKERskaff :stoned:

:smoke:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Wat moet dit nu weer voorstellen?
Klik om te vergroten...
Dit is nou, beste Oom Kees, wat te boek staat als de jeugd van tegenwoordig.

:rolleyes:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
En is daar iets mis mee? Iedereen zegt het zelfde, alleen de huidige jongere jeugd gebruikt wat meer straattaal. Dit is opzich geen onlogisch fenomeen aangezien het aantal buitenlanders gestaag stijgt.

Klinkt heel herkenbaar trouwens...

Met carnaval liep ik in de 'snuifsteeg' naar een wildvreemde toe, die daar rustig z'n behoefte stond te doen, en begon uitgebreid tegen hem te lullen over vanalles en nog wat en hoe geniaal ik het wel niet vond dat er groepjes zatte mensen met z'n vieren achterelkaar stuk voor stuk op het zelfde stukje gladde stoep op hun pan gleden. Na een tijdje bedenkelijk naar mij gestaard te hebben zei hij: ''Jij hebt pep gesnoven he? Goeie he..? Zou ik ook 'n puntje mogen?''

Ik kon er wel om lachen eigenlijk, vooral omdat die kerel zowiezo in de 40 was en er niet bepaald uitzag als iemand die drugs zou aanraken.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hebben drugsgebruikers een bepaald uiterlijk dan?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#13
o
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het is dan wel geen quote, maar wel geniaal :tearsofjoy:

http://www.youtube.com/watch?v=vCoaJPOFpGo
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#15
uit mijn filosofische inzichten tijdens paddo trips:

Anyone can follow our world, our reality formed by those who blind us. Some of them can follow their world, their reality made by themselves. But few can combine those worlds; true harmony is there to find in reality not made by anyone but in what's real, not made by human hand but human mind.

De mens is een padvinder;hij volgt de schijnbaar meest logische weg. Zij die ervan afwijken lijken de weg kwijt te zijn,doch is niets wat het lijkt. De dwaler in het mysterie van het onbekende,psychonaut op zoektocht naar de ware ik,zal eerder uit het dichte woud zijn weg vinden, dan zij die zich blindstaren op wat hen voorgespiegeld wordt;de uitweg via het slingerend pad waarvan het einde hen nochtans onbekend is.
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#16
oke, best flauw maar toen was het echt geweldig :) :

F: Ik ben Krishna, de god van het fappen.
W: Oh.. Wat maakt je zo speciaal dan?
F: Ik heb 6 armen en 6 lullen.

(even later)

W: Zeg.. Dan moet je wel vaak.. Jeweetwellen..(?)
F: Ik fap keer per dag en geloof me, ik ben dan in hogere sfeeren.

(even later)

F(random): Ik ga bij de smurfen maffia, de smaffia.
(W+rest gaan stuk van het lachen)

(weer even later)

W: Hoe kan het eigenlijk dat je 6 lullen hebt?
F: Ik heb uiteraard 6 lullen, anders heb ik geen fuck aan de 6 armen, er zit helaas wel een keerzijde aan al de macht... Ik word alleen nog maar geil van SyberischeRussen-porno.. Very hard to get on the net. -.-
(kauwt onderwijl op een stukje papier dat ie al 15 min. in zn mond heeft)

(even later)

F: Oh, trouwens! Ik heb ook 6 anussen, weet je hoe vervelend? Moet ik de hele tijd raden uit welk gat het komt.

(weer even later)

F: Weet je hoe rijk ik word door god van het fappen te zijn? Elke dag met een 10l. ton naar de sperma bank. En dan €5 per Cl. vangen! :grin:
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#17
sitter heeft het opgeschreven (uit verveling :P ), ik kon me er ook niet echt iets van herinneren..
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
space jace zei:
sitter heeft het opgeschreven (uit verveling :P ), ik kon me er ook niet echt iets van herinneren..
Klik om te vergroten...
Ja ik moet ook eens een opschrijfboekje aanschaffen voor zulke gelegen heden. Ik vergeet altijd zulke conversaties. :grin:
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#19
tsja, dat had ik ook een keer gedaan.. het probleem is dat je een erg gebrekkig korte termijn geheugen hebt tijdens een truffel-trip en dat als je bezig bent met schrijven je op het einde van je zin alweer vergeten was wat je eigenlijk aan het opschrijven was :P
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een keer waren 2 kameraden van me de hele avond aan het schrijven na elkaar zonder een woord te zeggen. Was de één klaar gaf hij het stuk papier weer aan de ander etc. etc. Vroeg op een gegeven moment maar eens of ze een spel aan het doen waren ofzo.

Kreeg ik als reactie te horen: 'Nee, we zijn alleen pen-vrienden van elkaar'...

:rolleyes: :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4849505152...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."