Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"{ "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } LEAVEEE JORAN ALLLOONEEE!!...."
"Hahahah lol Het is lang geleden dat ik nog een filmpje heb gezien waar ik nog niet totaal ongevoellig door ben geworden. Vooral als die pen tegen die ellepijp aan tikt Lekkah hoor, guts and gore."
"juist, er word veel te veel persoonlijke agenda op nationaal niveau door je strot geramd...."
"Hahaha nou ik vond de opmerking "Gast dat ziet er uit als een wazige waas" zwaar onder de acid ook erg ver gaan Of: Snuiven is net tetris, ik ga niet voor de punten, aleen voor de lijnen Of de generieke "Weet je nog toen we zo vaag waren".... maybe you should be a little more specific ... simpel van de taat heb je die praat"
"Op een tekno feest midden in de middle of shit bij Zevenbergen; komen er een stuk of 4 wazige schreeuwerige gasten aan, begint er een te roepen: "Keta Keta Ketaaaa! Ik weet niet eens meer hoe het spul eruit ziet maar ik moet het hebben!" "I was so high that time that even the fractal elves started asking what the hell i have been smoking" "In je snoet die speed met spoed" "Toch wel apart dat wij als mensen graag giftige paddestoelen eten voor de lol" "hoe laat is het?" "11 uur." "ochtend of avond? en welke dag?" "Slapen.... dat is voor kinderen en bejaarden" "Er is weer eens geen pep te vinden dus ben ik van ellende maar aan de coke gegaan""
"Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual Na een binge aan de pep en bier voor een dag of 5 begonnen de shadowpeople wel erg enge vormen aan te nemen in de woonkamer, het aquarium wat in de hoek van de kamer stond was donker en er was gevuld met vreselijke wezens... toen werd ik ineens omgeven door verschijningen in gewaden die om me heen begonnen te lopen zelfs op de kale muren gebeurde de meest vreselijke dingen... het ergste was nog dat m`n maat precies in de zelfde trip zat dus waren we elkaar ook nog eens flink aan het opnaaien ben blij dat ik van m`n eigen af ging na een tijdje. Niet echt voor herhaling vatbaar."
"Liefde is aleen kut als door Cupidos chokehold het licht uit je ogen word gewurgd zodat je blind bent voor alles......"
"Ok ik zal meteen losbranden. Mijn vriendin heeft recentelijk een spiraaltje laten inbrengen, nu is het zo dat we nogal harde sex hebben, al dan niet onder de drugs..... Nu was mijn vraag of het kwaad kan en of het problemen kan opleveren... Ik heb google nagelslagen maar daar werd ik niet veel wijzer van... Heeft er iemand hier ervaringen of weet iemand of het kwaad kan. Groetjes"
"Wat ik nu op het moment meemaak is een gevolg van Karma, ik heb veel te veel voor lief genomen en dat heeft zich gespiegeld naar mij toe. Nu ben ik de gene waar van genomen werd... en ik vind het nog mijn verdiende loon ook, zonder down of depri er van te worden. Ik hoop dat mijn kansen snel keren ik heb wel geleerd niet te fucken met Karma."
"@ OP Wat ben jij toch een domme Tomdr0l!"