#1
Ik heb ook ADHD inattentive type (voorheen ADD). Ik heb een ernstige vorm ervan, en daarnaast nog andere diagnoses, autisme, borderline, OCD, ptss. Ben ook extreem verslavingsgevoelig. Begon al toen ik op 12 jarige leeftijd mijn broertje's dexamfetamine steelde. (Die heeft ook ADHD) ben nu begin 20 en ben inmiddels aan zoveel verschillende dingen verslaafd geweest aan verschillende (booral opeppende) harddrugs maar ook cannabis. Neem momenteel nog iedere dag kratom en in het weekend drink ik vaak. Ik heb vaak zin om weer naar amfetamine te grijpen, laatst had ik weer een lijntje genomen en voelde me zo goed. Er gaat dan echt een wereld voor me open, ik word voor een moment niet meer gekweld door mijn constante angsten, gedachtes en dissociaties. Ik heb focus. Ik begrijp mezelf en anderen. Ik heb daarna de speed gelijk weggegooid want ik ken mezelf, en voor ik het weet ben ik straks weer iedere dag aan het gebruiken.
Net zo impulsief als dat je de amfetamine nam, flikker je de amfetamine ook weer weg. Je doet ons ADD'rs eer aan
Btw, wanneer hebben ze de diagnose verandert? Ik heb ooit in 2007 de diagnoses PDD-NOS en ADD gekregen, maar als ik het goed begrijp bestaan die allebei niet meer in de vorm als ik ze toen gekregen heb?