Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Indien er iemand naar Marilyn Manson gaat op 5 augustus; I would lóve to see your photo's and video's ((:"
"Ah gelukkig maar. Dat gaat weer over. Ben wel jaloers! Kun je foto's/filmpjes met ons delen? )"
"SanneBanne zei: Mijn shaggies smaken naar een man die op de vluchtstrook staat van een snelweg, naast een beige auto en hij heeft een snor, een hoed en een zonnebril. Tis beetje tekenfilm achtig. Daar smaken mijn shaggies naar. Klik om te vergroten... En, is het wat?"
"Volgende keer beter, alles komt goed."
"Fundamenteel zei: Volgens de test heb ik ADHD, maar dat wist ik al mile: Ik heb ADHD-c. Dat is het gecombineerd type van ADD en ADHD. Daarbovenop heb ik het Aspergersyndroom. Dus ja, ik ben verslavingsgevoelig en was in mijn jeugdjaren eindeloos op zoek naar die rust in mijn hoofd. Loskomen van mijn obsessies/tunnelvisie en het leven kunnen zien was altijd van onschatbare waarde. Ik hyperfocuste me altijd op eigen interesses en school was een pietje dood aan mij. Doch heb ik veel levensinteresses waarin ik nog dagelijks bijleer. Ik heb Concerta geprobeerd om rust in mijn hoofd te vinden, maar zonder resultaat. De bijwerkingen van Rilatin waren niet aangenaam en dus zijn die medicaties versleten aan mij. Het enige dat echt werkt was cannabis, maar door mijn verslavingsgevoeligheid is het moeilijk daar een maat in te houden. Ik rookte geen sigaretten meer, alleen maar joints. Van alcohol kan ik psychotisch worden. Wat ik vooral mis is die "filter". Die filter dat cannabis me gaf. Zonder cannabis ben ik heel obsessief en zie ik alles zwart/wit. Dat mis ik echt in de medische wereld, een pil die mij geeft wat cannabis doet. Klik om te vergroten... Met cannabis kun je ook bakken, koekjes of brownies bijvoorbeeld."
"Dankje!"
"Ik las ergens dat er bij een drugslab een amandelachtige lucht kan vrijkomen. Dat zou ideaal zijn."
"Linda053 zei: Ik slikte preventief Thiamine om de korsakov hoogstwaarschijnlijk te vertragen mits het zich zou ontwikkelen. Klik om te vergroten... Verstandig."
"Ik heb wel goede ervaringen op het darkweb eigenlijk. Meestal kun je zelfs al vanaf 1 gram bestellen, weinig risico dan. Ik raad het je aan."
"Volgens mij mag je tabletten nooit vermalen, maar streven naar een leuk resultaat door medicatie mag ook niet volgens mij hi-ha. https://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h28073.pdf"