#1
Wil iedereen die gereageerd heeft op m’n posts van de week hartelijk danken, het heeft me aan het denken gezet.
Over twee weken heb ik een feestje, dan ga ik sowieso wat gebruiken. Het positieve is echter dat ik het nummer van m’n dealer heb verwijderd, en dat ik de twee personen via wie ik spul kan krijgen heb aangeven dat ze m’n vrouw moeten informeren over mijn drugsproblemen als ik voor 1 oktober bij ze ergens voor aanklop, als ze me zien gebruiken, of als ze horen dat ik gebruikt heb.
Nooit meer gebruiken zie ik op het moment niet als realistische optie, ook niet als wenselijk. De huidige situatie zie ik echter als minder dan wenselijk, daarvan is het voor mezelf duidelijk dat ik dat niet meer wil.
Ik wil op deze manier de komende drie maanden en twee weken in, en dan beoordelen hoe het gaat. Voel me hier goed bij, ben blij dat ik hier m’n hart heb kunnen luchten en daardoor is ook het proces in gang gezet om eens na te denken wat ik doe, wat ik nou eigenlijk wil en hoe ik die situatie kan bereiken.
Dus nogmaals bedankt en ik zal af en toe even posten hoe het gaat na het feestje om van het spul af te blijven. Dat is toch een extra stok achter de deur voor mij ❤️
Over twee weken heb ik een feestje, dan ga ik sowieso wat gebruiken. Het positieve is echter dat ik het nummer van m’n dealer heb verwijderd, en dat ik de twee personen via wie ik spul kan krijgen heb aangeven dat ze m’n vrouw moeten informeren over mijn drugsproblemen als ik voor 1 oktober bij ze ergens voor aanklop, als ze me zien gebruiken, of als ze horen dat ik gebruikt heb.
Nooit meer gebruiken zie ik op het moment niet als realistische optie, ook niet als wenselijk. De huidige situatie zie ik echter als minder dan wenselijk, daarvan is het voor mezelf duidelijk dat ik dat niet meer wil.
Ik wil op deze manier de komende drie maanden en twee weken in, en dan beoordelen hoe het gaat. Voel me hier goed bij, ben blij dat ik hier m’n hart heb kunnen luchten en daardoor is ook het proces in gang gezet om eens na te denken wat ik doe, wat ik nou eigenlijk wil en hoe ik die situatie kan bereiken.
Dus nogmaals bedankt en ik zal af en toe even posten hoe het gaat na het feestje om van het spul af te blijven. Dat is toch een extra stok achter de deur voor mij ❤️