#1
“Verslaafde in herstel” is dat nieuw @LucidLucy ?
Sinds Jimmy K. het in 1953 lostrok van AA gok ik zo.
Jaaa flauw hè 😂
“Verslaafde in herstel” is dat nieuw @LucidLucy ?
Ex-verslaafde is korter 😉Sinds Jimmy K. het in 1953 lostrok van AA gok ik zo.
Jaaa flauw hè 😂
En duidelijker 😂Junk nog korter 😇
Dat de ontwenning stopt zou fijns bonus zijnWat wil een mens nog meer!
Wat wil een mens nog meer!En duidelijker 😂
Ik vind bij de coke cravings wel dat ze vaak komen, maar ze duren gelukkig nooit lang bij mij, en het weten dat het zo weer over is helpt om het te weerstaanHier ook ontzettende cravings naar coke vandaag want allebei onze salarissen+ vakantiegeld zijn binnen en extra geld is altijd een trigger bij mij. En in een groepsapp ging het vanmiddag opeens ook even over snuiven, terwijl dat geen drugsapp is (daar ben ik allemaal uit) en het er verder nooit over gaat. Maar goed, net als de rest zit ik het ook gewoon uit hoor. Maar ik heb het nou al bijna een halfjaar niet gehad en dat coke-stemmetje begint juist actiever te worden dan dat de trek minder wordt😓
Ik vind bij de coke cravings wel dat ze vaak komen, maar ze duren gelukkig nooit lang bij mij, en het weten dat het zo weer over is helpt om het te weerstaan
Ik vind bij de coke cravings wel dat ze vaak komen, maar ze duren gelukkig nooit lang bij mij, en het weten dat het zo weer over is helpt om het te weerstaan
Ik heb ergens een onderzoek bekeken en wat me duidelijk werd, is dat coke zo lastig is om mee te stoppen, omdat je dopamine systeem na 1 keer gebruik als het ware weer geheel opnieuw moet herstellen. Dus mocht je in het jaar 1x hebben gebruikt, dan begint teller weer zo goed als bij 0Hmm. Alweer craving naar een goede avond in de kroeg met coke. Al een aantal keren gehad afgelopen weken. Ik dacht dat ‘t na een jaar wel drastisch minder zou zijn. Is ook wel zo, maar misschien had ik deze fase niet verwacht.
Precies. Bij mij gelukkig ook.
Toch de snelle motor ... ook bij cravings![]()
Pooohhhhh nou ik had net toch weer enorme trek opeens. Want we gingen geen motor maar een scooter kopen via MP. Maar stond dus wel bij de pinautomaat met een hand vol briefjes daarvoor. Dus ik zei al tegen mn vriend dat dat wel echt een trigger voor me was.
We moesten er tussen 20 en 20.30 uur zijn. Komen we er, zijn ze niet thuis. Mn vriend meteen gefrustreerd dan en bang dat het niet door ging. En op zulke momenten krijgt hij dan juist trek. Dus hij meteen weer "ja als ze niet thuis zijn dan ga ik wel gewoon wat te snuiven halen ervan".
Maar goed, toch nog even gewacht en toen kwamen ze gelukkig. Dus nu zijn we een scooter rijker en hebben we geen coke ervan gehaald. Hier hebben we toch langer plezier van👍
Goed dat jullie er niet aan toe hebben gegeven. Geniet van de scooter. Stuk goedkoper dan een auto![]()
Goeie quoteDrukke dagen achter de rug op therapie. Kost me veel energie om de oorlogstrauma's te bespreken.
Daardoor ben ik ontzettend moe. Vanmiddag, opeens uit het niets, kreeg ik zin in om iets oppeppends te snuiven. Coke, FA, Pep. Alles passeerde in mijn hoofd. Maar daar bleef het bij.
Voor iedereen die cravings heeft:
Niet gelijk toehappen. Het gaat vanzelf over.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."