Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
198 weergaven
18-5-2026
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Er had iemand op de FB van mn vriend gereageerd die ik niet kende/verder nooit reageert. Dus ik ging ff profiel bekijken. Is het een oude coke-dealer van hem. Maar die man heeft dus openbaar op FB filmpjes staan waarop hij snuift. En nou heb ik trek🙄
Niet dat ik er wat mee ga doen ofzo, maar toch irritant dat ik zo snel weer getriggerd ben als ik het zie. Erover lezen gaat prima, maar als ik het zie...
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#2
MyLittlePonyPack zei:
Er had iemand op de FB van mn vriend gereageerd die ik niet kende/verder nooit reageert. Dus ik ging ff profiel bekijken. Is het een oude coke-dealer van hem. Maar die man heeft dus openbaar op FB filmpjes staan waarop hij snuift. En nou heb ik trek🙄
Niet dat ik er wat mee ga doen ofzo, maar toch irritant dat ik zo snel weer getriggerd ben als ik het zie. Erover lezen gaat prima, maar als ik het zie...
Klik om te vergroten...
We zijn nu 45 min verder. Gevoel is nu wel weg toch?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
annihilation zei:
We zijn nu 45 min verder. Gevoel is nu wel weg toch?
Klik om te vergroten...

Nee nog niet. Maar komt ook omdat mn vriend nog aan het gamen is en ik lig te wachten tot hij klaar is. Als we zo film gaan kijken gaat het hopelijk wel weg.
Maar ze zeggen altijd dat trek maar 10 minuten duurt, maar ik kan het echt de hele avond hebben als het eenmaal in mijn hoofd zit😫
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb zin in alcohol. De afgelopen dagen veel stress en irritatie gehad. Ik voel de adrenaline, het ongenoegen, de teleurstelling en boosheid in mijn lichaam.

Rationeel weet ik dat ik juist nu geen alcohol moet drinken.

Ik wil ook proberen niet te blowen, dus ik heb oraal een hoge dosis THC ingenomen.

Nu hoef alleen maar te wachten tot dat begint te werken, dan voel ik me waarschijnlijk weer goed genoeg. Even geduld nog en alle flessen dicht laten.
S
SpeedbootLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sinds Mei dit jaar ben ik clean van drugs. Ben sinds die tijd wel meer gaan roken en drinken. Ben daar sinds 1 oktober ook mee gestopt.
Alcohol in ieder geval tot de kerst, roken hopelijk definitief.

Merk dat soms voor een feestje het idee van een pilletje nog wel in mij opkomt. Maar het kan niet.

Heb thuis hier enkel nog 6-APB liggen. Een maatje van mij wilde dit wel overnemen. Met het pakken vond ik 3 lege ponypacks.
Voor ik het wist was ik de restjes aan het schrapen en een lijntje aan het leggen hier....

Gelukkig snel weggespoeld maar ben er zo van geschrokken eigenlijk dat dat al een kater geeft... Pfff, het menselijk brein....:anguished:
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb besloten dat ik voorlopig even weer een tijdje helemaal geen alcohol wil gaan drinken. Omdat het toch wel een gewoonte werd in het weekend en het is niet echt helpend bij mijn gezondere leefstijl/afvallen gezien de kcal en vreetkicks die ik ervan krijg.

Maar vanmiddag ging ik boodschappen doen en dat is tegenover de slijter dus toen had ik het wel even moeilijk. Omdat het eigenlijk altijd standaard was om op vrijdagmiddag daar een fles drank te halen. Of bij de Jumbo een paar blikjes Jack Daniels. Maar het is gelukt om het niet te doen 💪
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het verbaast me dat ik merk dat er waarschijnlijk sprake is van een 2-MMC-problematiek. Dit had ik niet bij 3-MMC. Straks komt er een pakketje van 10 gram binnen, dat ik met een zwaar gevoel terug ga sturen naar de vendor.

Ik heb me ook opnieuw aangemeld bij een ambulante verslavingszorg. Hier schrik ik wel even van en ik weet niet waar het vandaan komt.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#8
_shikantaza zei:
Ik weet van mezelf wel dat ik vaak niet merk als er zich langzaam stress opbouwt in mij, maar dat als ik dan autorijd ik een stuk minder rustig rijd. Dan weet ik dat het tijd wordt voor extra ontspanning en contact met mensen.
Klik om te vergroten...

Ik heb daar deze week ook best last van. Best ongeduldig weer in het verkeer. Ook wel gedachtes gehad aan gebruik. Vooral over (base)coke.

Eergisteren had ik een kerstborrel van werk en mijn fiets stond in een bewaakte fietsenstalling naast het uitgaansgebied. Kom ik daar om mijn fiets te halen, hoor ik twee dames klagen dat ze voor vanavond nog geen C hadden. Ja, daar slaat mijn hoofd meteen op aan natuurlijk. Diezelfde nacht nog een fikse gebruikers droom gehad dat ik weer stiekem coke ging doen. Het voelde fantastisch, als een van de beste batches coke die ik gehad had. Tegelijkertijd dat drukkende gevoel, wat doe je nou? Dit wordt weer een grote ellende. Weer net m'n jaar niet gehaald verdorie.

Gelukkig was het een droom 🙂
Dan ben ik toch blij dat ik nuchter wakker wordt zonder kater.

Vannacht wéér raak. Deze keer had ik wiet gehaald en zat ik met oude gebeuikersvrienden in het park te blowen. Kwam er politie voorbijgelopen, maar ze liepen gewoon door. Tot een maatje van mij in de bosjes ging zitten en met zakjes ging hannesen. Toen kwamen ze ons fouilleren natuurlijk. Wiet afgepakt.
Achteraf dacht ik, hè ik heb helemaal niets hoeven tekenen om er vrijwillig afstand van te doen. Het was nep politie die ons bestolen had. Dus erachteraan om het terug te stelen.

Wazige dromen 🤣

Maar waar zit dan die spanning in hè?
Ik werk maar halve kracht door de Pfeiffer en longontsteking. Deze week 17 uur ongeveer. Dan zou je zeggen dat het daar niet van komt. Of juist wel omdat ik wel zie dat er nog vanalles moet gebeuren. Ik krijg er de vinger nog niet echt op gelegd.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#9
_shikantaza zei:
Die is pijnlijk... maar als je 't haar uitlegt snapt ze dat wel.

Het viel me wel op dat je de laatste week ofzo hier erg actief bent. Het is wel eens eerder voorgekomen dat je hier veel schreef en dan kort erop postte dat je richting manie aan het gaan was. Misschien heb je wat aan die observatie.

Ik weet van mezelf wel dat ik vaak niet merk als er zich langzaam stress opbouwt in mij, maar dat als ik dan autorijd ik een stuk minder rustig rijd. Dan weet ik dat het tijd wordt voor extra ontspanning en contact met mensen.
Klik om te vergroten...
Nee klopt hoor dat is zo. We hebben de lithium opgehoogd want ik weet het van mezelf.

Mijn casemanager zag echt wel dat het niet goed ging zo.

‘vroegah’ kon ik pillen bij nemen maar ik heb nu baxter dus dat gaat niet meer. Mijn andere pillen. Das ook wennen.

Verder willen de verschillende instanties ‘mij af en toe zien’ maar casemanager ziet nu wel dat ik hele week heen en weer aan t fietsen ben tussen de verschillende contractmomenten. Dat slaat nu ook de plank mis.

Dus pas op de plaats. Ben beetje aan t opruimen maar ook weer mee stoppen voor vandaag denk ik.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
LucidLucy zei:
Ik heb daar deze week ook best last van. Best ongeduldig weer in het verkeer. Ook wel gedachtes gehad aan gebruik. Vooral over (base)coke.

Eergisteren had ik een kerstborrel van werk en mijn fiets stond in een bewaakte fietsenstalling naast het uitgaansgebied. Kom ik daar om mijn fiets te halen, hoor ik twee dames klagen dat ze voor vanavond nog geen C hadden. Ja, daar slaat mijn hoofd meteen op aan natuurlijk. Diezelfde nacht nog een fikse gebruikers droom gehad dat ik weer stiekem coke ging doen. Het voelde fantastisch, als een van de beste batches coke die ik gehad had. Tegelijkertijd dat drukkende gevoel, wat doe je nou? Dit wordt weer een grote ellende. Weer net m'n jaar niet gehaald verdorie.

Gelukkig was het een droom 🙂
Dan ben ik toch blij dat ik nuchter wakker wordt zonder kater.

Vannacht wéér raak. Deze keer had ik wiet gehaald en zat ik met oude gebeuikersvrienden in het park te blowen. Kwam er politie voorbijgelopen, maar ze liepen gewoon door. Tot een maatje van mij in de bosjes ging zitten en met zakjes ging hannesen. Toen kwamen ze ons fouilleren natuurlijk. Wiet afgepakt.
Achteraf dacht ik, hè ik heb helemaal niets hoeven tekenen om er vrijwillig afstand van te doen. Het was nep politie die ons bestolen had. Dus erachteraan om het terug te stelen.

Wazige dromen 🤣

Maar waar zit dan die spanning in hè?
Ik werk maar halve kracht door de Pfeiffer en longontsteking. Deze week 17 uur ongeveer. Dan zou je zeggen dat het daar niet van komt. Of juist wel omdat ik wel zie dat er nog vanalles moet gebeuren. Ik krijg er de vinger nog niet echt op gelegd.
Klik om te vergroten...
Herkenbaar als er een mijlpaal aan zit te komen :wink:
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#11
_shikantaza zei:
Herkenbaar als er een mijlpaal aan zit te komen :wink:
Klik om te vergroten...

Meh, niet alleen een mijlpaal hoor. Het is ook niet voor niets dat ik precies na Oud en Nieuw terug viel vorig jaar. Deze maanden vind ik lastiger dan de rest van het jaar. Opbouwende spanning. De familiaire verplichtingen nog even uitzingen, en dan: BAM vol gas!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
LucidLucy zei:
Meh, niet alleen een mijlpaal hoor. Het is ook niet voor niets dat ik precies na Oud en Nieuw terug viel vorig jaar. Deze maanden vind ik lastiger dan de rest van het jaar. Opbouwende spanning. De familiaire verplichtingen nog even uitzingen, en dan: BAM vol gas!
Klik om te vergroten...
Hier net zo… Volle bak er aan deze tijd van het jaar en die associatie blijft toch hangen.

Gaat ook weer over.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#13
_shikantaza zei:
Hier net zo… Volle bak er aan deze tijd van het jaar en die associatie blijft toch hangen.

Gaat ook weer over.
Klik om te vergroten...

Jaa het slijt sowieso. Elk jaar wordt net wat makkelijker en weet ik net wat beter wat te doen.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat mijn vriend me niet wil zien of spreken accepteer ik maar dat mijn fiets daar nog staat en dat hij die in de schuur heeft gezet is fucking irritant.
Zo’n zaterdag voor kerst wil je gewoon ff boodschappen doen enzo.
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Geen frustraties voor mij meer, eergisteren een feestje gehad waar veeeel van m'n oude coke maatjes waren, verschillende keren "toevallig" tegen gekomen op de wc, geen enkele behoefte gehad om mee te doen, ik ben er blij mee!!
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#16
Na de kerst goed en zonder zucht te zijn doorgekomen merk ik nu toch wel dat ik het liefst met een goeie berg coke het nieuwjaar zou willen inluiden.

Dit is na vandaag de eerste keer in ruim 10 haar dat ik volledig nuchter ben op oudejaarsavond. Expres nergens naartoe gegaan en zit prima met wat te knabbelen en een frisjes op de bank, toch heb ik enige onrust in mijn lijf.

Mijn partner probeert er toch wat leuks van te maken wat superlief is, maar vanavond is even kut.

Prettig nuchter Nieuwjaar iedereen! 🙏
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik werd gebeld precies toen ik de deur uit ging en toen sleutels binnen laten liggen. Multitasken is niet mijn sterkste kant
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Alinde zei:
Ik werd gebeld precies toen ik de deur uit ging en toen sleutels binnen laten liggen. Multitasken is niet mijn sterkste kant
Klik om te vergroten...
Van niemand. Dat was zo'n mode van rond 2003.

Later bleek niemand het te kunnen.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Haha dat heb ik dan al 22 jaar gemist.

Na een heftig gesprek van vanmiddag zag ik toch meteen een grote fles rode wijn voor me. Lange tijd was dat mijn manier om spanning te verlagen.
Als het echt niet zakt kan ik een voorgeschreven benzo nemen.

Douchen helpt soms ook maar mijn huid wordt nu zo droog dat dat weer nieuwe frustratie oplevert.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het is weer gezakt. Andere kleren aangetrokken, een telefoontje met Brijder dat helpend was en waarin ik ook zei dat ik manieren zoek om de spanning te laten zakken en dat ik baal dat het nu zo waait anders was ik wel buiten gaan lopen.
Vriend zei aan de telefoon: Goed dat je geen trek krijgt na zo'n gesprek. Eh, jawel dus.
Maar het is gezakt. Soms heb ik ook gewoon eetlust en vergeet ik dat ik bij trek eerst even wat moet eten. (rare zin maar jullie snappen m)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...8485868788...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."