#1
Vergeleken met de dingen die mensen hier hebben meegemaakt is een jaartje vertraging echt niks. Niet om je verhaal weg te honen, is natuurlijk heel jammer. Maar lees wat sommige andere forumleden doormaken en je prijst jezelf gelukkig (Nouja ik niet, herken het vooral, maar jij denk ik wel).Het is meer dat het mijn tijdsplanning in de war gooit omdat ik een visa heb voor Nieuw-Zeeland. En ik heb gister te horen gekregen dat ik ook nog per direct een nieuwe stage moet zoeken, dat is heel kort dag voor de meeste organisaties in mijn buurt.