Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
203 weergaven
18-5-2026
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gelato43 zei:
Het is meer dat het mijn tijdsplanning in de war gooit omdat ik een visa heb voor Nieuw-Zeeland. En ik heb gister te horen gekregen dat ik ook nog per direct een nieuwe stage moet zoeken, dat is heel kort dag voor de meeste organisaties in mijn buurt.
Klik om te vergroten...
Vergeleken met de dingen die mensen hier hebben meegemaakt is een jaartje vertraging echt niks. Niet om je verhaal weg te honen, is natuurlijk heel jammer. Maar lees wat sommige andere forumleden doormaken en je prijst jezelf gelukkig (Nouja ik niet, herken het vooral, maar jij denk ik wel).
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#2
Weer zin in Ketamine.
Dat terwijl ik laatst bewezen had dat ik dit spul niet meer goed kan weerstaan en daarom het niet meer haal voor een poosje.
Toch wel erg veel drang erna, waarom weet ik niet precies. Het dingen loslaten?
De trip, dus het reizen in m'n gedachten die ineens positieve vibes geven?
Het verdoven van m'n zenuwen, zintuigen en prikkels?

Ik mis het. En dat terwijl ik 5 dagen heb gebruikt, na 3 maanden niet doen en daarvoor ook zulke momenten met pauze's etc. Toen lukte het overigens wèl om ervan af te blijven. Waarom het laatst niet lukte, geen idee.
Of is dat weer een momentopname?

Zoveel vragen, zoveel gedachten en geen antwoord.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#3
Manu76 zei:
Pfffff, pittig dagje! Beetje van: als ik me nu wat rustiger zou voelen, zou ik nog wat kunnen genieten van de avond.
Een jointje zou het beste werken voor een paar uurtjes, maar even afwachten tot mijn lichaam vanzelf tot rust komt lijkt me een strakker plan.
Over een uurtje of 5 heb ik er 20 weken zonder thc/cbd op zitten en ik moet maar even 2 weken leegte verwachten, want het wordt hier ook wisselvallig zonder strandweer en wat kleine zaken die ik moet accepteren. Dan wordt Mei waarschijnlijk één van de mooiste maanden van mijn leven, Juni nog mooier en Juli de climax!
Klik om te vergroten...
Lekker man. Ik was het laatst paar weken clean in Spanje vorig jaar omdat ik moest vliegen. Wat een heerlijke tijd. Minimale ontwenning en niks gemist aan NL. Maand lang elke dag uit eten geweest :)
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Perenijsje zei:
Hier ook ontzettende cravings naar coke vandaag want allebei onze salarissen+ vakantiegeld zijn binnen en extra geld is altijd een trigger bij mij. En in een groepsapp ging het vanmiddag opeens ook even over snuiven, terwijl dat geen drugsapp is (daar ben ik allemaal uit) en het er verder nooit over gaat. Maar goed, net als de rest zit ik het ook gewoon uit hoor. Maar ik heb het nou al bijna een halfjaar niet gehad en dat coke-stemmetje begint juist actiever te worden dan dat de trek minder wordt😓
Klik om te vergroten...
Ik vind bij de coke cravings wel dat ze vaak komen, maar ze duren gelukkig nooit lang bij mij, en het weten dat het zo weer over is helpt om het te weerstaan
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#5
miles zei:
Ik vind bij de coke cravings wel dat ze vaak komen, maar ze duren gelukkig nooit lang bij mij, en het weten dat het zo weer over is helpt om het te weerstaan
Klik om te vergroten...

Ja bij mij kunnen ze helaas wel lang aanhouden. Maar mijn trek is sowieso snel getriggerd en hoog. Moest een keer zo'n trek-vragenlijst invullen en had echt de hoogste score😩
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
miles zei:
Ik vind bij de coke cravings wel dat ze vaak komen, maar ze duren gelukkig nooit lang bij mij, en het weten dat het zo weer over is helpt om het te weerstaan
Klik om te vergroten...

Precies. Bij mij gelukkig ook.
Toch de snelle motor ... ook bij cravings :wink:
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zojuist even een innerlijke strijd geleverd tegen gedachten die mij bier wilden laten gaan kopen. Ik heb er zelfs mee in mijn handen gestaan, maar heb het teruggezet en een pak melk gekocht.

Dat komt dan toch ineens verradelijk opborrelen. Pun intended. 😉
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hmm. Alweer craving naar een goede avond in de kroeg met coke. Al een aantal keren gehad afgelopen weken. Ik dacht dat ‘t na een jaar wel drastisch minder zou zijn. Is ook wel zo, maar misschien had ik deze fase niet verwacht.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Damius zei:
Hmm. Alweer craving naar een goede avond in de kroeg met coke. Al een aantal keren gehad afgelopen weken. Ik dacht dat ‘t na een jaar wel drastisch minder zou zijn. Is ook wel zo, maar misschien had ik deze fase niet verwacht.
Klik om te vergroten...
Ik heb ergens een onderzoek bekeken en wat me duidelijk werd, is dat coke zo lastig is om mee te stoppen, omdat je dopamine systeem na 1 keer gebruik als het ware weer geheel opnieuw moet herstellen. Dus mocht je in het jaar 1x hebben gebruikt, dan begint teller weer zo goed als bij 0
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kordie zei:
Precies. Bij mij gelukkig ook.
Toch de snelle motor ... ook bij cravings :wink:
Klik om te vergroten...

Pooohhhhh nou ik had net toch weer enorme trek opeens. Want we gingen geen motor maar een scooter kopen via MP. Maar stond dus wel bij de pinautomaat met een hand vol briefjes daarvoor. Dus ik zei al tegen mn vriend dat dat wel echt een trigger voor me was.

We moesten er tussen 20 en 20.30 uur zijn. Komen we er, zijn ze niet thuis. Mn vriend meteen gefrustreerd dan en bang dat het niet door ging. En op zulke momenten krijgt hij dan juist trek. Dus hij meteen weer "ja als ze niet thuis zijn dan ga ik wel gewoon wat te snuiven halen ervan".

Maar goed, toch nog even gewacht en toen kwamen ze gelukkig. Dus nu zijn we een scooter rijker en hebben we geen coke ervan gehaald. Hier hebben we toch langer plezier van👍
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Perenijsje zei:
Pooohhhhh nou ik had net toch weer enorme trek opeens. Want we gingen geen motor maar een scooter kopen via MP. Maar stond dus wel bij de pinautomaat met een hand vol briefjes daarvoor. Dus ik zei al tegen mn vriend dat dat wel echt een trigger voor me was.

We moesten er tussen 20 en 20.30 uur zijn. Komen we er, zijn ze niet thuis. Mn vriend meteen gefrustreerd dan en bang dat het niet door ging. En op zulke momenten krijgt hij dan juist trek. Dus hij meteen weer "ja als ze niet thuis zijn dan ga ik wel gewoon wat te snuiven halen ervan".

Maar goed, toch nog even gewacht en toen kwamen ze gelukkig. Dus nu zijn we een scooter rijker en hebben we geen coke ervan gehaald. Hier hebben we toch langer plezier van👍
Klik om te vergroten...

Goed dat jullie er niet aan toe hebben gegeven. Geniet van de scooter. Stuk goedkoper dan een auto :)
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#12
@Naamvoorhier goed dat je het verteld hebt, dat is de eerste stap.

Ik ging ff een serie kijken ter ontspanning, maar toen zat zo'n figuur een heel groot glas rode wijn te drinken. Ik heb maar ff weg gezapt. Daar kan ik toch niet naar kijken nu.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kordie zei:
Goed dat jullie er niet aan toe hebben gegeven. Geniet van de scooter. Stuk goedkoper dan een auto :)
Klik om te vergroten...

Dankjewel😊
Ja we hebben wel een werkbus maar die mogen we niet privé gebruiken. We willen wel een auto maar dit is even een tussenstap eerst. Ideaal voor van de zomer naar de recreatieplas enzo 👍
Voorlopig mag ik er zelf toch nog niet op rijden omdat ik nog aan de Diazepam zit.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kordie zei:
Drukke dagen achter de rug op therapie. Kost me veel energie om de oorlogstrauma's te bespreken.
Daardoor ben ik ontzettend moe. Vanmiddag, opeens uit het niets, kreeg ik zin in om iets oppeppends te snuiven. Coke, FA, Pep. Alles passeerde in mijn hoofd. Maar daar bleef het bij.

Voor iedereen die cravings heeft:
Niet gelijk toehappen. Het gaat vanzelf over.
Klik om te vergroten...
Goeie quote
Klopt wel wat je zegt
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pfftt was ff in het oude dorp van vriendlief om naar de laatste voetbalwedstrijd van bonusdochter te kijken. Rijden dorp in, meteen trek (niet gezegd). Gingen we ff kijken bij een huis waar we op gereageerd hebben van woningbouw, zegt mn vriend zo "daarnaast woonde vroeger 1 van mn coke-dealers"
Meteen na de wedstrijd maar naar huis gegaan ipv nog naar een maatje voordat het mis zou gaan👍
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vandaag heb ik blijkbaar een lastigere dag met mezelf. Ik probeer minder te blowen, maar voel me wat neerslachtig en emotioneel. Ook ben ik vermoeid in combinatie met veel spanning.

Tegen beter weten in heb ik een lage dosis etizolam genomen om de ergste spanning weg te nemen. Dat lijkt wel een beetje te helpen.

Ik moet het gewoon even accepteren natuurlijk. Niet elke dag zit je even lekker in je vel.

Zo, dat is er uit.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
Van je afschrijven kan ook helpen heb ik heel erg gemerkt
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#18
MR_CHIP zei:
Van je afschrijven kan ook helpen heb ik heel erg gemerkt
Klik om te vergroten...
Dat klopt. Ik merk het nu ook na mijn bericht hier. Ik voel me daardoor alweer wat beter.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hippie Langwaus zei:
Dat klopt. Ik merk het nu ook na mijn bericht hier. Ik voel me daardoor alweer wat beter.
Klik om te vergroten...
Mooi zo 🥰
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hippie Langwaus zei:
Dat klopt. Ik merk het nu ook na mijn bericht hier. Ik voel me daardoor alweer wat beter.
Klik om te vergroten...
Mooi. Hoop dat snel het zonnetje weer gaat schijnen voor je 🥸

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...8182838485...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."