#1
Ik heb ergens een onderzoek bekeken en wat me duidelijk werd, is dat coke zo lastig is om mee te stoppen, omdat je dopamine systeem na 1 keer gebruik als het ware weer geheel opnieuw moet herstellen. Dus mocht je in het jaar 1x hebben gebruikt, dan begint teller weer zo goed als bij 0Hmm. Alweer craving naar een goede avond in de kroeg met coke. Al een aantal keren gehad afgelopen weken. Ik dacht dat ‘t na een jaar wel drastisch minder zou zijn. Is ook wel zo, maar misschien had ik deze fase niet verwacht.