Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
204 weergaven
18-5-2026
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#1
_shikantaza zei:
Maar wat als je ‘t wel gevonden had? Dat wil je toch niet in huis hebben…
Klik om te vergroten...
Hij houdt het bij zich. :wink: Dus geen zorgen.

Dit was sowieso weer even een wake-up call. Jezelf zien zoeken als een bezetene in huis. 🤐🙁 Er lagen trouwens wel nog andere drugs, maar daar heb ik totaal geen behoefte aan. M of 4fma zal ik écht niet meer nemen. Brrr. Moet er niet aan denken zelfs.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#2
_shikantaza zei:
Maar wat als je ‘t wel gevonden had? Dat wil je toch niet in huis hebben…
Klik om te vergroten...
En sja, als ik écht wil heb ik natuurlijk sowieso binnen een uurtje iets in huis. Dit was even een leermoment. 😅 Bij het vapen werden de cravings ook minder. Nu ongeveer 85 dagen gestopt en ik denk er nauwelijks nog aan.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Totale fucking panic attack. Life is too much. De veranderingen.. De cravings, wat gaat dat snel hoe is het mogelijk, ik wil rust ik wil even ontsnappen van alles. Ik mis mijn vriendin :disrelieved: Ik mis de mensen hier. Ik wil alles en iedereen aan gort slaan. En ik wil cocaine. En ik wil drinken. En ik wil dat deze hele klote wereld stopt met draaien, ik word zeeziek,

Het leven schiet op me met een USAS-12. Dat is een Zuid Koreaans automatisch 12-gauge shotgun machinegeweer. Als je daarmee op iemand schiet moet je achteraf op zoek gaan naar de tepels om te kijken waar de voorkant zit.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Brrr film aan het zien, vrouwlief is heel moe en wil eens vroeg naar bed.
Komt er ineens zo'n hatelijke coke craving opzetten.
Meteen kijken of er een contact online is, het aanwezig cash geld natellen in mijn hoofd.
Linke zooi.
Maar gewoon nee zeggen en even doorzetten.
Na zoveel tijd niets gebruiken had ik niet gedacht nog zo'n sterke craving en verleiding te voelen.
Fuck dit. Gewoon niet doen!
Verder film kijken!
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#5
PsyTekz zei:
Brrr film aan het zien, vrouwlief is heel moe en wil eens vroeg naar bed.
Komt er ineens zo'n hatelijke coke craving opzetten.
Meteen kijken of er een contact online is, het aanwezig cash geld natellen in mijn hoofd.
Linke zooi.
Maar gewoon nee zeggen en even doorzetten.
Na zoveel tijd niets gebruiken had ik niet gedacht nog zo'n sterke craving en verleiding te voelen.
Fuck dit. Gewoon niet doen!
Verder film kijken!
Klik om te vergroten...
Gelukt?
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#6
HappyMind zei:
Ik heb zin om in een bergje drugs te vallen. Blegh
Klik om te vergroten...
Nuchter gebleven en nu fit wakker geworden. Heel erg blij!!
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb een enorme strijd in mijn hoofd. Ik wil drinken of iets gebruiken, tegelijkertijd absoluut niet. Het stopt niet, neemt juist toe de laatste week of 2. Het belachelijk weinig slapen speelt een rol, ook in het controleverlies.
En áls ik slaap, zijn er levensechte dromen over terugvallen (en betrapt worden).
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jazz35 zei:
Gelukt?
Klik om te vergroten...

Ja sowieso.
Toegeven aan craving is geen optie.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jazz35 zei:
Hij houdt het bij zich. :wink: Dus geen zorgen.

Dit was sowieso weer even een wake-up call. Jezelf zien zoeken als een bezetene in huis. 🤐🙁 Er lagen trouwens wel nog andere drugs, maar daar heb ik totaal geen behoefte aan. M of 4fma zal ik écht niet meer nemen. Brrr. Moet er niet aan denken zelfs.
Klik om te vergroten...
Je speelt met vuur 🔥
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#10
_shikantaza zei:
Je speelt met vuur 🔥
Klik om te vergroten...
Ik heb tegen mijn man gezegd dat hij het weg moet halen en dat heeft hij gedaan. Dus er ligt nu niets meer voor het pakken hier. ♥️
b
butterfreeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gisteren na een flinke 3MMC binge met een vriend (3 weekenden achter elkaar 1 dag) vandaag weer enorme cravings gevoeld. Ik heb altijd gedacht, het overkomt me niet. Tot je het middeltje vindt waar je helemaal weg van bent. Net een flinke huilbui gehad en dat lucht toch even op. Besloten alles te laten liggen. Niet nu. Ik moet rustig aan doen, het is de laatste tijd zwaar genoeg. Ik moet stoppen met dit bingegedrag. Gelukkig begint m'n nieuwe therapietraject bijna.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#12
kuromi zei:
Gisteren na een flinke 3MMC binge met een vriend (3 weekenden achter elkaar 1 dag) vandaag weer enorme cravings gevoeld. Ik heb altijd gedacht, het overkomt me niet. Tot je het middeltje vindt waar je helemaal weg van bent. Net een flinke huilbui gehad en dat lucht toch even op. Besloten alles te laten liggen. Niet nu. Ik moet rustig aan doen, het is de laatste tijd zwaar genoeg. Ik moet stoppen met dit bingegedrag. Gelukkig begint m'n nieuwe therapietraject bijna.
Klik om te vergroten...
Zeerrrrr herkenbaar. Laten staan is het beste nu. Succes! ✨
b
butterfreeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jazz35 zei:
Zeerrrrr herkenbaar. Laten staan is het beste nu. Succes! ✨
Klik om te vergroten...
Dankjewel, ik ga hard mijn best doen 🩷
b
butterfreeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wakker geworden met gigantische cravings. Ik kan alleen maar huilen. Mijn brein wil meer. Mijn brein wil weg van de pijn. Dit zijn momenten dat ik het jammer vind dat wiet mij psychotisch maakt. Ik steek liever een joint op als escape dan dat ik weer aan de 3MMC ga. Ik heb een emotiehanteringsplan maar niks daaruit lijkt te werken. Ook zijn psychologen niet beschikbaar nu ivm weekend en Pasen. Nog 2 dagen.. Ik hoop dat ik er doorheen kom. Misschien dan toch weer aan de benzo's..
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#15
@kuromi

Bel iemand in vertrouwen op en spreek je uit. Probeer de oplossing niet in een ander middel te zoeken, maar in verbinding met mensen die je begrijpen. Het komt goed.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#16
kuromi zei:
Wakker geworden met gigantische cravings. Ik kan alleen maar huilen. Mijn brein wil meer. Mijn brein wil weg van de pijn. Dit zijn momenten dat ik het jammer vind dat wiet mij psychotisch maakt. Ik steek liever een joint op als escape dan dat ik weer aan de 3MMC ga. Ik heb een emotiehanteringsplan maar niks daaruit lijkt te werken. Ook zijn psychologen niet beschikbaar nu ivm weekend en Pasen. Nog 2 dagen.. Ik hoop dat ik er doorheen kom. Misschien dan toch weer aan de benzo's..
Klik om te vergroten...
Je brein speelt spelletjes met je. Je bent veel sterker dan dit!💓

Hoe gaat het nu met je?
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#17
kuromi zei:
Dankjewel, ik ga hard mijn best doen 🩷
Klik om te vergroten...
Je kunt het!
kuromi zei:
Wakker geworden met gigantische cravings. Ik kan alleen maar huilen. Mijn brein wil meer. Mijn brein wil weg van de pijn. Dit zijn momenten dat ik het jammer vind dat wiet mij psychotisch maakt. Ik steek liever een joint op als escape dan dat ik weer aan de 3MMC ga. Ik heb een emotiehanteringsplan maar niks daaruit lijkt te werken. Ook zijn psychologen niet beschikbaar nu ivm weekend en Pasen. Nog 2 dagen.. Ik hoop dat ik er doorheen kom. Misschien dan toch weer aan de benzo's..
Klik om te vergroten...
Zoek afleiding. Ga iets doen, zelfs al heb je er geen reet zin in. Sportschool, wandelen, naar de bioscoop met een zak chips. Mijn dm staat voor je open.
b
butterfreeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jullie zijn lief. Super bedankt. Uiteindelijk heb ik inderdaad met een vriendin kunnen praten hierover wat enorm oplucht, het voelde alsof ik een gigantisch geheim voor haar had. Ook heb ik de pijn geaccepteerd voor wat hij is. Ik ben nog steeds aan het rouwen om mijn relatie die een jaar geleden is verbroken (hij is ook verslaafd dus dit voelt dan als een makkelijkere manier om bij hem te komen? Je brein speelt soms rare spelletjes met je).

Ik had met mijn vriendin alle opties besproken, en ben uiteindelijk gaan slapen voor een tijdje. Dit is volgens m'n psychologen vermijdingsgedrag, maar ik vind een paar uurtjes slapen een stuk beter dan weer een binge in gaan of medicatie misbruiken. Uiteindelijk heb ik ook geen medicatie genomen, dus alles is goedgekomen.

Bedankt allemaal voor de steun 🩷
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
kuromi zei:
Jullie zijn lief. Super bedankt. Uiteindelijk heb ik inderdaad met een vriendin kunnen praten hierover wat enorm oplucht, het voelde alsof ik een gigantisch geheim voor haar had. Ook heb ik de pijn geaccepteerd voor wat hij is. Ik ben nog steeds aan het rouwen om mijn relatie die een jaar geleden is verbroken (hij is ook verslaafd dus dit voelt dan als een makkelijkere manier om bij hem te komen? Je brein speelt soms rare spelletjes met je).

Ik had met mijn vriendin alle opties besproken, en ben uiteindelijk gaan slapen voor een tijdje. Dit is volgens m'n psychologen vermijdingsgedrag, maar ik vind een paar uurtjes slapen een stuk beter dan weer een binge in gaan of medicatie misbruiken. Uiteindelijk heb ik ook geen medicatie genomen, dus alles is goedgekomen.

Bedankt allemaal voor de steun 🩷
Klik om te vergroten...
Goed om te horen. Dat is in ieder geval een aanpak die later niet nog meer spijt en schuld oproept of een kater.

Een dutje is prima en lekker. Ik vind zelf het gevaar van langer slapen overdag dat ik m'n nachtrust mogelijk verknal, en dat ik wel eens gaar wakker word. Voor mij is 45 tot 60 minuten meestal wel prima. Kan voor jou anders zijn hoor.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#20
kuromi zei:
Jullie zijn lief. Super bedankt. Uiteindelijk heb ik inderdaad met een vriendin kunnen praten hierover wat enorm oplucht, het voelde alsof ik een gigantisch geheim voor haar had. Ook heb ik de pijn geaccepteerd voor wat hij is. Ik ben nog steeds aan het rouwen om mijn relatie die een jaar geleden is verbroken (hij is ook verslaafd dus dit voelt dan als een makkelijkere manier om bij hem te komen? Je brein speelt soms rare spelletjes met je).

Ik had met mijn vriendin alle opties besproken, en ben uiteindelijk gaan slapen voor een tijdje. Dit is volgens m'n psychologen vermijdingsgedrag, maar ik vind een paar uurtjes slapen een stuk beter dan weer een binge in gaan of medicatie misbruiken. Uiteindelijk heb ik ook geen medicatie genomen, dus alles is goedgekomen.

Bedankt allemaal voor de steun 🩷
Klik om te vergroten...
Goed gedaan! 💪 En ja, het benoemen en bespreken helpt écht. You can do this! ♥️

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...8081828384...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."