Schreeuwt: Klote alcohol kut bier ik ben helemaal klaar met jou je hebt me mijn fysieke en mentale spirituele gezondheid afgenomen, me depressiever gemaakt dan ik al was, van me portemonnee beroofd en nog meer ellende !! Ik ben nu 4 dagen gestopt met jou bier en dat blijft ook zo !!!
En dan me wiet verslaving waar ik al vanaf mijn 14e mee wortstel (nu 31).
Hier lijk ik helemaal nooit meer van af te komen, zelfs niet met professionele hulp
Want man, wat is het moeilijk als je in de pubertijd begint met blowen en dit aanneemt als levensstijl om dan ineens het leven te veranderen. Als je niets anders gewend ben dan 24/7 stoned zijn al 17 jaar... waar is dan het begin ? enorm frustrerend. En dan is het steeds van 'oh na dit zakje wiet dan stop ik ermee' ja en dan heb ik nog maar 1 of 2 joints dan slaat de paniek al toe "me wiet is bijna op ik moet nieuwe hebben" .. pff verschrikkelijke kut verslavingen allemaal het liefst zou ik compleet nuchter zijn geen wiet geen alcohol geen sigaretten helemaal niks noppes nada gewoon zoals ik op de wereld gekomen ben zo zou ik weer willen worden.. vrij van externe invloeden van middelengebruik.
En ik heb het vaker gedaan hoor, dat stoppen met blowen. Maar de nervoisiteit die ik ervaar wens ik niemand toe, het slaat dan om naar zenuwen / nervoisiteit / depressiviteit / agressiviteit / t hele emotionele circus komt dan voorbij... ja dan maar weer blow opsteken want dan heb ik daar geen last van
En dan me boosheid naar cannabis: Je hebt me van mijn goede geheugen beroofd, mijn geld, mijn persoonlijkheid veranderd, mij lui gemaakt, mij schijt te laten hebben aan de hele wereld, en zo veel meer........ ik ben zeker niet blij met je mevrouw mary jane
en zo blijft het cirkeltje draaien.. die ooit doorbroken moet worden
Zo dat is eruit. Zou veel meer willen schrijven. *** frustraties
Veel te herkenbaar. Heb 25 jaar geblowd vanaf me 15de en nu meer dan een maand van blowen en een maand van benzo's af maar het blijft vooralsnog mega zwaar. Ik ga volgende week hierover maar weer met de dokter praten want ook me lichaam blijft sputteren. Hartslag krijg ik niet onder de 90 ook niet in rust of met meditatie. Voor alles moet ik een drempel over en me de deur uitsleuren.
Nu met een verkoudheidje eroverheen is het helemaal zwaar. Kan de hele dag niks anders dan hange waardoor ik snachts niet kan slapen. Terwijl dat de laatste nachten veel beter leek te gaan is dat nu weer bij af. Twee nachten nu hooguit 4 uur geslapen maar overdag strijden niet in slaap te vallen.
Koppel nu veel aan me verkoud of griepje ( geen verhoging, wel mini schrale keel, extra futloos en behoorlijke koppijn ), maar bleh... gedachtes dat alles veel leuker en beter ging tijdens gebruik vliegen deze dagen wel behoorlijk om de oren.... kan me op dit moment ook moeilijk voorstellen dat het beter gaat worden clean, dan toen ik alleen maar blowde. Rationeel weet ik dit en leek ook de goede kant op te gaan maar vanaf donderdag dat het griepje erbij kwam, lijkt alles wel weer gewoon KUT en bergafwaarts te gaan..
Ik weet alles komt in golven en er speelt ook een hoop, waar iedereen zich zorgen over zou maken, maar even zo'n dip als deze dagen heb ik eigenlijk nog niet gehad sinds ik uit detox ben. Lastige maakt het ook dat het begin deze week zo bergopwaarts leek te gaan. Laat de goede hoop even vervliegen...
This een kwestie van doorzetten en misschien toch maar meer hulp vragen..🤔