Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
211 weergaven
18-5-2026
P
PompoenLid
01-01-2024, 00:00
#1
_shikantaza zei:
Het is ook niet te geloven 😂

En ik lach er maar om maar het is diep triest. Je bent net 2 weken clean van een mega-Benzo verslaving en dan dit weer.

Geef je hoofd eens een paar maanden rust. Benzo's en alcohol werken op dezelfde receptoren. Drinken na een afbouw is vragen om problemen. Om over coke nog maar te zwijgen.
Klik om te vergroten...
True. Gelukkig nét niet genoeg gedronken om je verstandelijke hoofd nog te kunnen laten spreken wat betreft coke. Eén drankje meer en het had zomaar gekund dat je wel overstag was gegaan.
Wel super goed @Perenijsje dat je naar huis bent gegaan. 💪 Maar wat ontzettend lastig maakt jouw vriend het op dit gebied soms voor je zeg. Nu was je sterk, maar op een ander moment kan dat er net voor zorgen dat je ook mee gaat doen.
B
Be_a_voice_not_an_echoLid
01-01-2024, 00:00
#2
kuromi zei:
Ik schaam me dood.

Na 3 maanden clean geweest te zijn, heb ik van donderdagavond tot vrijdagmiddag een 3MMC binge gehad. Ik wist dat m'n huisgenoot het had liggen en dat was ook de trigger voor het stemmetje- het is nu toch al in huis, je kan het altijd vragen. Ja hoor, ik had het te pakken.

Ik had mezelf voorgenomen dat ik de dosis schappelijk zou houden maar ik kon mezelf niet onder controle houden. Normaalgesproken is er altijd iemand bij me als ik gebruik maar deze keer was ik alleen, en ik bleef maar doorgaan. Dit was ook de eerste keer dat ik een nacht heb doorgehaald.

Op vrijdag, een uur of 15:00, begon ik pas te merken dat ik mijn lijf flink heb mishandeld- paarse knieën, paarse handen, paarse voeten en paarse ellebogen. Ik schrok hier zo erg van dat ik in de paniek schoot, ben gelijk een douche gaan nemen en ben voor een projectmeeting naar een andere huisgenoot gegaan. Daar gaf ik toe over mijn gebruik en barstte ik in tranen uit. Ik kon me nergens op focussen door de bijwerkingen van de 3MMC, uiteindelijk langsgeweest bij de huisartsenpost en ik mocht gelijk weer naar huis.

Ik zit nu een paar maanden in schematherapie in een groep, en maandag moet ik dit gaan vertellen. Ik ben doodsbang om het te doen. Zo stom van mezelf. Ik hoop niet dat ik de hele groep teleurstel.
Klik om te vergroten...
Je hoeft je nergens voor te schamen! Het is gewoon enorm verslavend spul, zoveel mensen (inclusief mezelf) worstelen hiermee! Het gaat erom wat je er mee gaat doen dat het een keertje mis is gegaan. Juist als je het jezelf kwalijk gaat nemen, maak je het extra lastig voor jezelf. Je mag lief zijn voor jezelf. Vergeef het jezelf, zoek afleiding en focus je op de positieve dingen in je leven!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tijdens de wedstrijd allebei alcohol op en daarna feest gevierd op de Oranje rotonde.
Daar kreeg mn junkiehoofd wel echt trek in coke.
Mn vriend had via via toch weer nr van dealer achterhaald en het al half geregeld.
Maar mn verstandelijke hoofd had er echt geen zin in en wilde gewoon slapen thuis.
Dus het was een hele strijd en dealer had mij ook weer gebeld en geappt, maar ik heb gezegd dat het niet meer nodig was en ik lig nu gewoon in bed
Vriendlief heeft enorme trek nog, maar morgen zal hij me dankbaar zijn .
En ik mezelf ook.
Perenijsjes 1-0 Coke💪
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Perenijsje zei:
Tijdens de wedstrijd allebei alcohol op en daarna feest gevierd op de Oranje rotonde.
Daar kreeg mn junkiehoofd wel echt trek in coke.
Mn vriend had via via toch weer nr van dealer achterhaald en het al half geregeld.
Maar mn verstandelijke hoofd had er echt geen zin in en wilde gewoon slapen thuis.
Dus het was een hele strijd en dealer had mij ook weer gebeld en geappt, maar ik heb gezegd dat het niet meer nodig was en ik lig nu gewoon in bed
Vriendlief heeft enorme trek nog, maar morgen zal hij me dankbaar zijn .
En ik mezelf ook.
Perenijsjes 1-0 Coke💪
Klik om te vergroten...
Het is ook niet te geloven 😂

En ik lach er maar om maar het is diep triest. Je bent net 2 weken clean van een mega-Benzo verslaving en dan dit weer.

Geef je hoofd eens een paar maanden rust. Benzo's en alcohol werken op dezelfde receptoren. Drinken na een afbouw is vragen om problemen. Om over coke nog maar te zwijgen.

En het dan ook nog als een overwinning zien 🤦

Je hebt voor je gevoel misschien een punt gescoord, maar de drugs winnen de wedstrijd altijd.
P
PompoenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pompoen zei:
True. Gelukkig nét niet genoeg gedronken om je verstandelijke hoofd nog te kunnen laten spreken wat betreft coke. Eén drankje meer en het had zomaar gekund dat je wel overstag was gegaan.
Wel super goed @Perenijsje dat je naar huis bent gegaan. 💪 Maar wat ontzettend lastig maakt jouw vriend het op dit gebied soms voor je zeg. Nu was je sterk, maar op een ander moment kan dat er net voor zorgen dat je ook mee gaat doen.
Klik om te vergroten...
Jullie weten nu dus allebei dat je van alcohol trek krijgt in coke en de dealer wordt zelfs al gebeld. Misschien kun je daar vandaag samen over napraten? Wat alcohol dus oproept bij jullie allebei? Fijne zondag! ☀️
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat ik van alcohol trek ik coke krijg dat wist ik wel. Daarom heb ik gisteren ook erg getwijfeld of ik het zou halen. Maar uiteindelijk wel gedaan en het scheelt dat die coke van die dealer gewoon niet echt goed is. Anders was ik misschien ook wel overstag gegaan. Ik heb tijdens mijn benzo-gebruik ook al wel gewoon alcohol gedronken trouwens. En ik ga het er idd straks als hij wakker is met hem over hebben. Want we hadden niet voor niks dat nummer verwijderd. En dat hij het dan opeens via via toch weer vraagt en al gaat regelen schiet niet op.

Want juist omdat ik ook dacht dat het gewoon niet kon maakte het voor mijn hoofd ook makkelijker. En ik had ook gewoon echt geen zin om een nacht door te halen ofzo. En dat ik dan zowel tegen mijn vriend en de dealer nee zeg en straks het gesprek met mn vriend aanga zijn voor mij dus wel echt grote stappen ipv er gewoon in meegaan.

En ik hoef zelf ook niet eens alcohol op te hebben wat dat betreft. Ook als hij alleen gedronken had en zin in coke had ging ik er vaak in mee en dat ik dan alsnog drank voor mezelf ging halen eerst. Maar we waren er al achter dat dat al helemaal niet werkt dan.

Maar goed, ik ga woensdag ook een terugvalpreventieplan maken en daarin komt dus niet alleen mijn eigen gebruik voor maar ook een terugvalplan hoe ik dus met dit soort situaties met mijn vriend moet omgaan. Dat hebben we tijdens de evaluatie al afgesproken.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
_shikantaza zei:
Het is ook niet te geloven 😂

En ik lach er maar om maar het is diep triest. Je bent net 2 weken clean van een mega-Benzo verslaving en dan dit weer.

Geef je hoofd eens een paar maanden rust. Benzo's en alcohol werken op dezelfde receptoren. Drinken na een afbouw is vragen om problemen. Om over coke nog maar te zwijgen.

En het dan ook nog als een overwinning zien 🤦

Je hebt voor je gevoel misschien een punt gescoord, maar de drugs winnen de wedstrijd altijd.
Klik om te vergroten...
Kwestie van tijd.

Perenijsje zei:
Dat ik van alcohol trek ik coke krijg dat wist ik wel. Daarom heb ik gisteren ook erg getwijfeld of ik het zou halen. Maar uiteindelijk wel gedaan en het scheelt dat die coke van die dealer gewoon niet echt goed is. Anders was ik misschien ook wel overstag gegaan. Ik heb tijdens mijn benzo-gebruik ook al wel gewoon alcohol gedronken trouwens. En ik ga het er idd straks als hij wakker is met hem over hebben. Want we hadden niet voor niks dat nummer verwijderd. En dat hij het dan opeens via via toch weer vraagt en al gaat regelen schiet niet op.

Want juist omdat ik ook dacht dat het gewoon niet kon maakte het voor mijn hoofd ook makkelijker. En ik had ook gewoon echt geen zin om een nacht door te halen ofzo. En dat ik dan zowel tegen mijn vriend en de dealer nee zeg en straks het gesprek met mn vriend aanga zijn voor mij dus wel echt grote stappen ipv er gewoon in meegaan.

En ik hoef zelf ook niet eens alcohol op te hebben wat dat betreft. Ook als hij alleen gedronken had en zin in coke had ging ik er vaak in mee en dat ik dan alsnog drank voor mezelf ging halen eerst. Maar we waren er al achter dat dat al helemaal niet werkt dan.

Maar goed, ik ga woensdag ook een terugvalpreventieplan maken en daarin komt dus niet alleen mijn eigen gebruik voor maar ook een terugvalplan hoe ik dus met dit soort situaties met mijn vriend moet omgaan. Dat hebben we tijdens de evaluatie al afgesproken.
Klik om te vergroten...
Heb je nog niet genoeg tekenen gehad dat je vriend een kernrol speelt in je gebruik/misbruik/terugvallen?

Dat je het er überhaupt met hem over moet hebben is een huge red flag. Dit is niet iemand die uit zichzelf bedenkt: hey, mijn vriendin heeft een probleem met deze substantie, laat ik haar hierin hélpen door er alles aan te doen het bij haar weg te houden. Maar in plaats daarvan het actief gaat halen.

Hij enabled je in je verslaving (en jij in de zijne?)

Er gaat helemaal niets veranderen zo. Je kunt het er met hem over hebben wat je wilt, maar als hij dit zelf al niet beseft, is het verspilde tijd.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik weet dat we elkaar enablen en dat weet iedereen hier ook. Maar iedereen weet ook dat ik niet bij hem weg wil. En hem kan ik niet veranderen. Dus ik kan alleen zelf veranderen hoe ik ermee omga. Maar sinds het overlijden van zijn moeder is zijn alcoholgebruik echt enorm gestegen ook. Dus ik had van de week ook al contact gehad met iemand van Al-Anon om binnenkort eens naar een meeting van hun te gaan misschien.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Goed gedaan Perenijsje dat je niet overstag bent gegaan.
Maar het klinkt echt als met de hakken over de sloot.
Dus is het goed doordacht of een kwestie van mazzel?
Een beetje zoals onze keeper Bart.
Je vriend en je dealer schoten een paar keer op je, je liet het toe maar wist je te redden.

We kunnen er lang en breed over praten op dit forum.
Stel jezelf de vraag: past je vriend echt in je leven?
Jij hebt mijn inziens iemand nodig die stabiliteit geeft in je leven.
En niet iemand die (ondanks de dood van zijn moeder) veel te veel zuipt en stiekem achter je rug om weer een dealers nummer heeft.
Hoe komt hij aan dat nummer? Heeft hij er al eerder besteld zonder dat jij het wist, bv op zijn werk?

Het lastige is dat hij ook een groot verslavingsprobleem heeft en alleen lijkt te houden van zijn drugs en alcohol.
Jij bent niet degene die HEM kan veranderen.
Maar je bent wel degene die de SITUATIE kan veranderen. En mijn inziens moet veranderen.
Voor jezelf. Als je niet weer in de shit wilt komen. Want je weet helaas zelf als geen ander hoe diep je hebt gezeten en hoe snel dat kan gaan.

Vat bovenstaande niet verkeerd op.
Ik wil je vriend niet afvallen, want hij is net als vele gewoon heel erg verslaafd en daar kun je vaak niks aan doen.
Maar probeer eens heel goed af te wegen of je (laten we het hem breed houden en niet met rugnummers komen) een relatie wilt met iemand die afhankelijk is van coke, alcohol en middelen gebruikt om zijn gevoel te veranderen?
Verdriet om zijn moeder is prima. Dat verdriet dat mag er zijn. Maar ga je dit wegspoelen met alcohol dan kom je nog veel verder in de put.

En wie weet is de match er wel tussen jullie.
Als jullie allebei broodnuchter door het leven kunnen en willen gaan.
Alcohol en drugs is ook gewoon een gevaarlijk goedje, wat iemand als persoon kan veranderen.

PS: Je bent wel eerlijk hier op DF door het te vertellen, schouderklopje
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Afgelopen dagen ook ontzettend veel zitten nadenken over “of het toch niet effe weer kan”. “Even relaxen”. Verdrietige gedachten over of ik hier dan voor de rest van mn leven dan mee moet worstelen. Gelukkig gisteravond gemeld bij mn partner en zo dus snel in de kiem gesmoord. Ik wil onze verlovingsplannen niet op het spel zetten voor een drug :)
A
AstronautLid
01-01-2024, 00:00
#11
Schreeuwt: Klote alcohol kut bier ik ben helemaal klaar met jou je hebt me mijn fysieke en mentale spirituele gezondheid afgenomen, me depressiever gemaakt dan ik al was, van me portemonnee beroofd en nog meer ellende !! Ik ben nu 4 dagen gestopt met jou bier en dat blijft ook zo !!!

En dan me wiet verslaving waar ik al vanaf mijn 14e mee wortstel (nu 31).
Hier lijk ik helemaal nooit meer van af te komen, zelfs niet met professionele hulp
Want man, wat is het moeilijk als je in de pubertijd begint met blowen en dit aanneemt als levensstijl om dan ineens het leven te veranderen. Als je niets anders gewend ben dan 24/7 stoned zijn al 17 jaar... waar is dan het begin ? enorm frustrerend. En dan is het steeds van 'oh na dit zakje wiet dan stop ik ermee' ja en dan heb ik nog maar 1 of 2 joints dan slaat de paniek al toe "me wiet is bijna op ik moet nieuwe hebben" .. pff verschrikkelijke kut verslavingen allemaal het liefst zou ik compleet nuchter zijn geen wiet geen alcohol geen sigaretten helemaal niks noppes nada gewoon zoals ik op de wereld gekomen ben zo zou ik weer willen worden.. vrij van externe invloeden van middelengebruik.

En ik heb het vaker gedaan hoor, dat stoppen met blowen. Maar de nervoisiteit die ik ervaar wens ik niemand toe, het slaat dan om naar zenuwen / nervoisiteit / depressiviteit / agressiviteit / t hele emotionele circus komt dan voorbij... ja dan maar weer blow opsteken want dan heb ik daar geen last van

En dan me boosheid naar cannabis: Je hebt me van mijn goede geheugen beroofd, mijn geld, mijn persoonlijkheid veranderd, mij lui gemaakt, mij schijt te laten hebben aan de hele wereld, en zo veel meer........ ik ben zeker niet blij met je mevrouw mary jane

en zo blijft het cirkeltje draaien.. die ooit doorbroken moet worden

Zo dat is eruit. Zou veel meer willen schrijven. *** frustraties
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#12
Astronaut zei:
Schreeuwt: Klote alcohol kut bier ik ben helemaal klaar met jou je hebt me mijn fysieke en mentale spirituele gezondheid afgenomen, me depressiever gemaakt dan ik al was, van me portemonnee beroofd en nog meer ellende !! Ik ben nu 4 dagen gestopt met jou bier en dat blijft ook zo !!!

En dan me wiet verslaving waar ik al vanaf mijn 14e mee wortstel (nu 31).
Hier lijk ik helemaal nooit meer van af te komen, zelfs niet met professionele hulp
Want man, wat is het moeilijk als je in de pubertijd begint met blowen en dit aanneemt als levensstijl om dan ineens het leven te veranderen. Als je niets anders gewend ben dan 24/7 stoned zijn al 17 jaar... waar is dan het begin ? enorm frustrerend. En dan is het steeds van 'oh na dit zakje wiet dan stop ik ermee' ja en dan heb ik nog maar 1 of 2 joints dan slaat de paniek al toe "me wiet is bijna op ik moet nieuwe hebben" .. pff verschrikkelijke kut verslavingen allemaal het liefst zou ik compleet nuchter zijn geen wiet geen alcohol geen sigaretten helemaal niks noppes nada gewoon zoals ik op de wereld gekomen ben zo zou ik weer willen worden.. vrij van externe invloeden van middelengebruik.

En ik heb het vaker gedaan hoor, dat stoppen met blowen. Maar de nervoisiteit die ik ervaar wens ik niemand toe, het slaat dan om naar zenuwen / nervoisiteit / depressiviteit / agressiviteit / t hele emotionele circus komt dan voorbij... ja dan maar weer blow opsteken want dan heb ik daar geen last van

En dan me boosheid naar cannabis: Je hebt me van mijn goede geheugen beroofd, mijn geld, mijn persoonlijkheid veranderd, mij lui gemaakt, mij schijt te laten hebben aan de hele wereld, en zo veel meer........ ik ben zeker niet blij met je mevrouw mary jane

en zo blijft het cirkeltje draaien.. die ooit doorbroken moet worden

Zo dat is eruit. Zou veel meer willen schrijven. *** frustraties
Klik om te vergroten...
Veel te herkenbaar. Heb 25 jaar geblowd vanaf me 15de en nu meer dan een maand van blowen en een maand van benzo's af maar het blijft vooralsnog mega zwaar. Ik ga volgende week hierover maar weer met de dokter praten want ook me lichaam blijft sputteren. Hartslag krijg ik niet onder de 90 ook niet in rust of met meditatie. Voor alles moet ik een drempel over en me de deur uitsleuren.

Nu met een verkoudheidje eroverheen is het helemaal zwaar. Kan de hele dag niks anders dan hange waardoor ik snachts niet kan slapen. Terwijl dat de laatste nachten veel beter leek te gaan is dat nu weer bij af. Twee nachten nu hooguit 4 uur geslapen maar overdag strijden niet in slaap te vallen.

Koppel nu veel aan me verkoud of griepje ( geen verhoging, wel mini schrale keel, extra futloos en behoorlijke koppijn ), maar bleh... gedachtes dat alles veel leuker en beter ging tijdens gebruik vliegen deze dagen wel behoorlijk om de oren.... kan me op dit moment ook moeilijk voorstellen dat het beter gaat worden clean, dan toen ik alleen maar blowde. Rationeel weet ik dit en leek ook de goede kant op te gaan maar vanaf donderdag dat het griepje erbij kwam, lijkt alles wel weer gewoon KUT en bergafwaarts te gaan..

Ik weet alles komt in golven en er speelt ook een hoop, waar iedereen zich zorgen over zou maken, maar even zo'n dip als deze dagen heb ik eigenlijk nog niet gehad sinds ik uit detox ben. Lastige maakt het ook dat het begin deze week zo bergopwaarts leek te gaan. Laat de goede hoop even vervliegen...

This een kwestie van doorzetten en misschien toch maar meer hulp vragen..🤔
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Astronaut zei:
En dan me boosheid naar cannabis: Je hebt me van mijn goede geheugen beroofd, mijn geld, mijn persoonlijkheid veranderd, mij lui gemaakt, mij schijt te laten hebben aan de hele wereld, en zo veel meer........ ik ben zeker niet blij met je mevrouw mary jane
Klik om te vergroten...
Zelfs met beginnen met gebruiken van wiet op jonge leeftijd zullen deze dingen bij langdurig stoppen toch weggaan of in ieder geval verminderen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Astronaut zei:
En ik heb het vaker gedaan hoor, dat stoppen met blowen. Maar de nervoisiteit die ik ervaar wens ik niemand toe, het slaat dan om naar zenuwen / nervoisiteit / depressiviteit / agressiviteit / t hele emotionele circus komt dan voorbij... ja dan maar weer blow opsteken want dan heb ik daar geen last van
Klik om te vergroten...
Hoelang waren die stoppogingen dan?

Het duurt een tijdje voordat je geestelijk niet meer die drang naar wiet hebt. Kan me voorstellen dat dat even langer duurt als je van je 14e tot je 31e wiet gebruikt.

Dat hele emotionele circus zul je wel doorheen moeten en daar zijn technieken en ook hulp voor beschikbaar.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zondag echt wel zin gehad in een fles rode wijn omdat ik echt moe was. Normaal gesproken kun je thuis even niks doen op zondag maar hier zit ik toch altijd in het afdelingsgebeuren en bovendien de aanhoudende voetbalgekte.
Maandag bij groepstherapie heb ik dit eerlijk verteld , waarna iemand aanbood 'iets' voor me te halen. Het schiet soms niet op.

Uiteraard niet op ingegaan. En uiteraard dit alles met vriend gedeeld die inmiddels bijna 5 maanden clean is.

Maar er gaat toch nog een stroompje in mijn hoofd van ik wil rust dus ik wil wijn. Waarbij ik mij ook realiseer dat rust vinden op een gesloten afdeling gewoon niet meevalt. Gelukkig tegenwoordig wel eigen kamers.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Frustratie over medicijnen weer, terwijl ik lees en de boel overdenk.

Vriend uit mijn praatgroep was helemaal opgeknapt. Hij was om medische redenen gestopt met quetiapine. Zelf vond hij dat het daar niet aan lag maar de hele groep zag het meteen aan hem. Hele gezicht, houding, stemming. Kapper geweest etc.

Maar dan ben ik dus gefrustreerd dat dat spul uberhaubt gebruikt wordt voor mensen die niet in psychose zijn.
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Perenijsje zei:
Ik weet dat we elkaar enablen en dat weet iedereen hier ook. Maar iedereen weet ook dat ik niet bij hem weg wil. En hem kan ik niet veranderen. Dus ik kan alleen zelf veranderen hoe ik ermee omga. Maar sinds het overlijden van zijn moeder is zijn alcoholgebruik echt enorm gestegen ook. Dus ik had van de week ook al contact gehad met iemand van Al-Anon om binnenkort eens naar een meeting van hun te gaan misschien.
Klik om te vergroten...
Als je jouw toxische relatie met jouw vriend echt als een gegeven ziet en daar niets in wilt veranderen (lees: een punt erachter zetten), dan zou ik in systeem / relatietherapie gaan. Met volledige open kaart t.a.v. jullie gebruik. Anders is het een kwestie van tijd. De vraag is dan niet óf het weer mis gaat maar wanneer.
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dit weekend wildeburg, ee gaat dit weekend veel gebruikt worden, en ik weet dat ik dan zin krijg in coke, vind ik niet erg coke gebruik is zo goed als niks geweest sinds maart dus mag wel weer een keer vind ik.
Maar nu heb ik dus besteld, zodat ik niet bij anderen hoef te schooien, daar heb ik een hekel aan, alleen het komt MORGEN pas, en nu heb ik dus voor t eerst in weken keihard zin in coke omdat ik weet dat t onderweg is
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#19
miles zei:
Dit weekend wildeburg, ee gaat dit weekend veel gebruikt worden, en ik weet dat ik dan zin krijg in coke, vind ik niet erg coke gebruik is zo goed als niks geweest sinds maart dus mag wel weer een keer vind ik.
Maar nu heb ik dus besteld, zodat ik niet bij anderen hoef te schooien, daar heb ik een hekel aan, alleen het komt MORGEN pas, en nu heb ik dus voor t eerst in weken keihard zin in coke omdat ik weet dat t onderweg is
Klik om te vergroten...
Als je maar van de peuken afblijft kerel. Anders ga je straks coke gebruiken om "stiekem" te kunnen roken en dan is het hek van de dam!
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Manu76 zei:
Als je maar van de peuken afblijft kerel. Anders ga je straks coke gebruiken om "stiekem" te kunnen roken en dan is het hek van de dam!
Klik om te vergroten...
Te laat!
Ik ben eigenlijk al vrij snel overgegaan op alleen roken bij alcohol, en dat bevalt eigenlijk goed, overdag nooit cravings naar nicotine, ik denk dat ik het roken op deze manier wel kan inpassen on m'n leven, een groot deel van m'n familie doet dit al jaren zo en ik heb goede hoop dat dit gaat lukken, alleen nog roken tijdens gebruik van andere substanties.

Ik ben me er ook van bewust dat dit junkiepraat is, maar wil het toch eens proberen zo

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7778798081...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."