#1
Ik las 't... klote joh. Ben je vandaag al buiten geweest?Dat de ontwenning stopt zou fijns bonus zijn![]()
Ik las 't... klote joh. Ben je vandaag al buiten geweest?Dat de ontwenning stopt zou fijns bonus zijn![]()
Ja 9 uiur naar het park. Ken de trucjes inmiddels maar het is zon absurd harde combinatie , dit is gewoon even kut. Iedee dst ik het mezelf heb aangedaan en nu begrijo waarom helpt al enorm. Ik eil ook geen medicatie meet tenzij het echt nodig is, en dan tijdelijk van arts.Ik las 't... klote joh. Ben je vandaag al buiten geweest?
Je klinkt wel positief. 't Gaat weer voorbij. You can do it!Ja 9 uiur naar het park. Ken de trucjes inmiddels maar het is zon absurd harde combinatie , dit is gewoon even kut. Iedee dst ik het mezelf heb aangedaan en nu begrijo waarom helpt al enorm. Ik eil ook geen medicatie meet tenzij het echt nodig is, en dan tijdelijk van arts.
Ja, maar dan gaat het punt dat je geen junk meer bent of niet meer probeert te zijn wel een beetje verloren.Junk nog korter 😇
Haha tnx die had ik ff nodig. Even lachen. Morgen lekker vrienden helpem met fysieke shit, even alles eruit zweten. En sportschool is mn beste vriend tegen RLSJa, maar dan gaat het punt dat je geen junk meer bent of niet meer probeert te zijn wel een beetje verloren.
Junk in herstel. Maar dan gaat de bondigheid weer verlorenJa, maar dan gaat het punt dat je geen junk meer bent of niet meer probeert te zijn wel een beetje verloren.
Is masker hoor maar het helpt me omJe klinkt wel positief. 't Gaat weer voorbij. You can do it!
Mooi dat je je stemming herkent en het mailtje nog even achterhoudt 👍Mail geschreven naar de afbouwpoli om mijn onvrede te uiten over de behandeling destijds. Eigenlijk het gebrek daaraan.
Maar ik had zo’n pokkenhumeur dat ik m nog even bewaar en nog eens nalees voor ik m verstuur, denk ik.
Verder dat ze op de afdeling naast ons echt gek zijn. Iig eentje. Blij dat ik daar niet zit zeg. Meesten beginnen daar en komen daarna op onze gang. Ik mocht gelukkig direct hierheen.
Ze zeggen dat ik het op de andere afdeling niet zou trekken. Maar ik heb de PAAZ ook overleefd dus daar ben ik het niet mee eens.
Dat zijn fikse stappen. Verbaast me niet dat je het merkt.Pff. Al nachten nachtmerries en m'n rug begint nu echt strak te staan nu ik weer 0.25mg Clonazepam minder neem. Van 1mg > 0.75 6 weken goed, dus weer 0.25 omlaag dus 0.5 nu aantal dagen en merk nu wel hardere klappen zeg maar. Toch ga ik niet meer nemen. Wil van deze rotzooi af want het helpt toch niet waarvoor ik het neem, althans dat idee heb ik.
Dat klopt. Ik merk het nu ook na mijn bericht hier. Ik voel me daardoor alweer wat beter.Van je afschrijven kan ook helpen heb ik heel erg gemerkt
Mooi zo 🥰Dat klopt. Ik merk het nu ook na mijn bericht hier. Ik voel me daardoor alweer wat beter.
Mooi. Hoop dat snel het zonnetje weer gaat schijnen voor je 🥸Dat klopt. Ik merk het nu ook na mijn bericht hier. Ik voel me daardoor alweer wat beter.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."