Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja, legaliseer wiet maar. Ben die androgene wiet met weinig thc erin, een beetje zat. Wordt regelmatig bedonderd in coffeeshops. Als het is legaal, gebeurt dat minder en worden coffeeshops (denk ik) ook meer cafe's waar je wiet kunt ruilen en van elkaar kan leren om beter te growen. you know what im saying"
"Een mildo paddotrip tijdens een fietstocht, dat resulteert altijd wel een hele fijne ervaring Mocht ik mijn leven weer op de rails krijgen, dan word ik weer paar keer in het jaar een Albert Hoffman."
"heb weleens onverwacht een spuit in mijn bovenbeen gedrukt gekregen, en dat ik wakker werd terwijl mijn spieren helemaal verslapt waren.... blerrggghhh"
"Ik heb maar een klein stuk gelezen. Wat ik je wil vertellen, is dat diagnoses onzin zijn en de psychiatrie is meer voor iets anders. Niet om je vooruit te helpen in het leven of zo. Voor iedereen in Nederland, is bepaald wat je word, wie je word, hoe oud je word, wat je gaat doen, of je wel of geen vrienden hebt, of jij je voortplant; ja of nee, en het wordt dus ook bepaald of je het moeilijk gaat krijgen. De psychiatrie is meer voor verder afglijden naar iets waar je niet wilt zijn. Als je spaargeld hebt: vertrek! Laat alles achter je en vertrek. Het liefst naar het buitenland. Nederland is voor veel mensen helemaal niet leuk, omdat er een systeem is bedacht waar alleen een select group off people het leuk hebben. De rest niet. En we pikken het allemaal, omdat dit moet. We moeten dit pikken."
"bedoel meer, dat er hele andere werelden bestaan en als je die betreed jij automatisch verandert, want dat moet.. anders red je het niet in die wereld. dus iedereen kan veranderen."
"FredKroket zei: Je gedrag kan veranderen inderdaad. Maar de core van je zijn niet. Klik om te vergroten... ja, je core of ik noem het ziel (lekker zwerverig) dat blijft ongedacht jij bent pessimest/optimist of doet zo of zo. er is indd een structuur dat onverandert blijft. ja, het verandert maar dan moet je denken aan een aandoening waardoor je alleen maar ziek in bed kan blijven liggen, en waarbij jij er niet meer aan toe komt om je leuke kant aan anderen te laten zien."
"Verslaafden worden zo gemaakt. De society needs een goed voorbeeld van een slecht voorbeeld. Driehoek needs | we activate t-rex, the system filter t-rex out and put him in warzone on cocaine"
"Aangezien telepathie echt bestaat: Het collectief bewustzijnsveld is door heel het universum. Daar reizen gedachten en beelden sneller dan het licht. Collectief bewustzijn is er voor de oerknal, het gas, dimensie, wat maakt dat veld mogelijk? Computer hardware? Leven wij in een computersimulatie? En is het wel een veld om is het ons dimensie? Het kan beiden; veld en dimensie.. Ik heb het collectief bewustzijndsveld ervaren, ik weet waar ik het over heb."
"Gedachten en beelden komen met de hartslag van toen. Het collectieve bewustzijnsveld heeft geen hartslag… Of misschien wel… Wij zijn het collectief bewustzijnsveld. Het hartslag komt pas, als je de ander bent. Wat zegt dat over die boven ons? Die zit gewoon de hele tijd te schommelen. God is een jonge man op een schommel."
"heb heel veel zin om uit deze realiteit te stappen, met behulp van een heavy benzo en een opiaat erbij. maar ik leid aan overgewicht. als ik geen alcohol of drugs gebruik, dan lukt het mij op ten duur ook weer om gezonder te leven. waardoor ik afval. en ik moet binnenkort weer slank zijn van mijzelf. er zit iets aan te komen wat best nog wel een ding is. er bestaat een kans dat theo, pim, mohammed, gokhan, peter, willem(?), naar voren stappen met een verhaal waar je U tegen zegt... dan zijn we in 1 klap van het nepnieuws en het oneerlijke rechtssysteem af"