Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb welgeteld 1 binge er op gehad (met mdphp erbij) en dit heeft me bijna een lichaamsdeel doen doneren aan de amputatiecrewmedewerkersbarbecue. Pasop bloedstolling/vasoconstrictie!!!!!!!!!!!!! (Inhoudsopgave: n=1, shit is nog niet voorbij)"
"Danny46 zei: ben ik het niet mee eens.zolang niet spuit is er niks aan de hand Klik om te vergroten... Bromo dragonfly, lekker"
"Hebbenzekezine? zei: Waarom zou je dit dan ook willen? Klik om te vergroten... Waarom zou je een vraag op een ervaring willen stellen? Het is niet mijn doel die vraag te beantwoorden toch?"
"PsyTekz zei: Over welke hoeveelheden spreken we dan? Klik om te vergroten... Beide om en nabij 1,5 gram."
"Jullie lezen ook alleen maar hoe jullie willen lezen. Ik bedoel niet dat 1,5gr in 1 keer naar binnen werk. sukkels. Toetsenbordmoralisten."
"Vast wel een paar bij die je leuk lijkt toch? Hou ons op de hoogte! Met vriendelijke groet, inhoudie."
"Zuurvrije vaseline 🤣"
"Dirkjan zei: Blijf uit de buurt van alle BUTTINACAS! trust me Klik om te vergroten... Er is maar 1 butinaca; adb-butinaca. Van de andere synthetische noids zijn 5cladba, mdm chiminaca, mdmb fubinaca, pinaca veel voorkomende. Het is gore rommel, trust me too om dit nooit te doen. Als je het al overleeft"
"Azraël zei: Probeer eens o-dsmt. Dat is lekker chill een relax wel niet oppeppend maar geeft je wel een moodlift. Opletten met dosis indien geen tolerantie. Klik om te vergroten... O-dsmt aanraden, pfoe. Dat lijkt wat ik her en der lees geen ideale aanrader. Een tramadol vervanger naar het schijnt. [/Hardmreduction modus]"
"Check who's logging in again. 4-MPD afgelopen lente/zomer wat geprobeerd. Instant migrainespul en geen stim gevoel. Ik hoef het niet meer iig. Het spul op reddit lijkt heel wat anders. Destijds ook gelezen."