Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat is jouw favoriete tekst of quote? Mag over verslaving gaan, maar mag ook in t algemeen! die van mij; “you can’t keep dancing with the devil and ask why you’re still in hell”"
"Ik ben nu een maand terug na 8 weken rehab in zuid afrika, voor een 3mmc verslaving. Super goed gehad daar en er veel geleerd. Nu was het na de eerste week dat ik thuis was al wel weer harde realiteit. Veel triggers en moeilijke momenten. Ik heb wel veel therapie nog en 3x per week nazorg van de kliniek online. Ik ben nu na 84 dagen clean teruggevallen.. ben nu 5 dagen in gebruik, maar maak het vanavond op en ga morgen weer opnieuw starten met een schone lei. Maar heeft iemand tips hoe dit vol te houden?? Ik ben heel erg bang dat ik nu na zo’n eerste terugval weer sneller terugval.."
"FredKroket zei: Hoe gaat het nu met @User7374692 Klik om te vergroten... volledig dag en nacht in gebruik, maar aanvraag voor kliniek in Zuid-Afrika opnieuw is al gedaan.."
"LucidLucy zei: Meestal is het goed om dat plan daar ook samen met je psycholoog op te zetten. Al kan het slim zijn er zéker alvast over na te denken. De meeste Zuid Afrikaanse klinieken zijn wel goed in het meedenken en opzetten van de nazorg. Klik om te vergroten... Ja absoluut wordt daar goed naar gekeken gelukkig"
"Hoi allemaal, ik ben nu ongeveer 1,5 jaar 3mmc verslaafd en ben 16 jaar. Ik ben paar maand terug naar een afkickkliniek in Nederland geweest, maar dat pakte slecht uit. Kreeg last weer van mn andere problemen (suicidaliteit, zelfbeschadiging, eetproblemen) en in de groep werd ook gedealt en gebruikt. Dus was binnen 2 weken daar weg. Nu heeft mn behandelaar gezegd dat de enige manier om er echt vanaf te komen echt klinisch is. Nu heb ik cc met mensen die in Zuid-Afrika in een kliniek hebben gezeten en dat klonk we erg positief. En heb ook wel ff behoefte om weg te zijn eigenlijk. Maar heeft iemand ervaring met afkicken in het buitenland en hoe vond je dat dan? En denken jullie dat het iets passend voor mij kan zijn?"
"Weer is een gedicht over verslaving.. ik hoop dat jullie het een beetje mooi vinden weggespoeld Hoe de regen valt op de grond. Hoe de sterren vallen uit de lucht. Hoe het donker word in de avond. Hoe ik uit mn gedachten weg vlucht. Ik weet niet wie of waar ik ben. Ik wil mijn gevoel niet voelen. Ik ben dit niet, ik ontken. Ik kan niet voor altijd mijn gevoel blijven wegspoelen. Help! waar ben je? Ik heb je nodig! Nee! Ik laat je. Mijn hulp is overbodig. Is er nou niemand die het ziet? Ik val neer, ik verdrink in mijn verdriet. Ik kan dit niet alleen, ik zak weg. Waar is nou toch de uitweg? Ik zit gevangen, maar het slot zit aan de binnenkant. Alleen ik kan mezelf bevrijden. Ik ben weg, ik ben niemand. Het is klaar, ik wil weg uit dit leiden."
"Hoi, ik ben eva en ik ben 16 jaar oud. Ik ben verslaafd aan 3mmc sinds september 2021. Dus nu een maand of 9. Mn gebruik gaat wel een stuk beter al dan in t begin maar zit nu in een verschrikkelijk terugval en die valt me heel zwaar. Lichamelijk voel ik me zo verschrikkelijk, ik heb last van: migraine, licht en geluid niet goed kunnen verdragen, niet kunnen slapen, haaruitval, pijnlijke tanden, pijnlijke ogen, niet goed kunnen ademhalen, hoge hartslag en bloeddruk, pijn op me borst, inwendige trillingen (na het niet slapen) spraakstoornissen, niet kunnen slikken, het lukt me niet om te eten, waardoor ik honger heb en licht in mn hoofd ben, geheugenstoornissen, pukkels/vlekken/bultjes op mn gezicht, erg misselijk gevoel/ soms overgeven, ingevallen ogen, veel moeten plassen. nou dit is een beetje de lijst, er is vast nog heel wat meer maar voor nu wel even goed zo. Wat zijn jullie ervaringen met de klachten van 3mmc? En herkennen jullie dit?"
"Hiyou zei: Meid… dit is écht niet goed. Je bent 16 jaar dus dringend tijd om er iets aan te doen. Die klachten die je beschrijft, is een duidelijk signaal. Stop er mee, vraag hulp, praat er met mensen over in je omgeving is de eerste stap. Hoe kan dit zo uit de hand gelopen zijn? Gebruik je het alleen? Klik om te vergroten... Ik ben in behandeling bij de verslavingszorg, alleen mijn behandelaar is nu net 4 weken op vakantie.. ik was al heel kwetsbaar, ik heb een borderline persoonlijkheidsstoornis en een groepsgenoot van groepstherapie heeft mij net zo lang drugs gegeven tot ik verslaafd was. En als je je diep ellendig voelt en dan iets vind waardoor je je even niet mega ellendig voelt ben je snel verkocht.. ja ik gebruik t alleen."
"Geneesmiddel zei: Als je nu weet te stoppen, zul je je snel beter voelen 🙂 Klik om te vergroten... Brakka Mang zei: De meeste klachten die je noemt horen bij uitputting de licht geluid etc bij migraine, slik je medicatie toevallig? Klik om te vergroten... Ik slik medicatie ja. Ik slik seroquel (anti psychotica) en aripiprazol (ook anti-psychotica)"
"Don Draper zei: Aaaahh! Ik voel me kut dus wil weer een benzo nemen. Maar ik ben het verdoven van mezelf even zat dus zit ik maar met dit kut gevoel hier! Mocht je spontaan iets willen gebruiken maar kan of wil/mag het niet, schreeuw het hier uit! Klik om te vergroten... ik heb er helemaaaaal geen problemen mee als een intercity me overrijd vandaag"