Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik moet trouwens zeggen dat ik vaak verschil merk qua kwaliteit per vendor en badge. Dus misschien heb je een slechte badge, maar ik denk dat het eerder ligt aan de resistentie van je oxycodon verslaving, en misschien vergelijk je het er teveel mee. Het is geen oxycodon, maar wel een goed hulpmiddel om te stoppen. Ik neem zelf altijd green Malay, dat is een redelijk sterke strain en voor mij het meest vergelijkbaar met oxycodon van de strains die ik heb geprobeerd. Maar rood zou ook goed moeten zijn. Wit zou ik niet aanraden."
"Ik heb net een operatie gehad en krijg aankomende paar dagen oxycodon, maar mag dan geen kratom gebruiken. Mooi want wilde er toch mee stoppen, gebruik het iedere dag. Maar ik heb door de oxycodon eigenlijk geen last van de afkickverschijnselen van kratom. Ik vroeg me af of dit de afkick puur uitstelt, en ik er dus als de oxycodon op is alsnog net zo erg last van krijg. Of dat het makkelijker is om ermee te stoppen op deze manier. (Ik weet dat het niet typisch is om een sterke opiaat te gebruiken om te helpen van kratom af te komen. Maar aangezien ik het nu toch moet slikken voor de pijn vroeg ik het me af.)"
"Zanza zei: Als het goed is krijg je een recept oxycodon met afbouwdoses? In dat geval bouw je je dosis dus al geleidelijk af en daarmee ook je kratom probleem. Klik om te vergroten... Nee ik heb gewoon voor 3 dagen oxycodon 5mg HCI meegekregen"
"Tijdloos zei: Alsje met 'slechts' 5mg oxycodon (hoeveel tabletten per dag?) geen afkick krijgt van kratom lijkt die afhankelijkheid mee te vallen. Krijg je oxynorm of de langwerkende ? Klik om te vergroten... Kortwerkende. Zou best kunnen. Ik denk dat ik ook gewoon heel bang was om te stoppen for some reason, en nu ik het moet dat het wel erg mee valt. Ik nam ongeveer 3 of 4 keer per dag 3.75 gram, en moet zeggen de afkick valt nu erg mee. Maar ik had ook nog andere pijnstiller in mn systeem toen ik dit schreef Moet zeggen dat ik me in het verleden wel eens heeel ziek heb gevoeld toen ik stopte, en heb daar dus nu geen last van. Ging er vanuit dat het de oxycodon was"
"Ben gelukkig thuis van de dagopname heb wel iets meer last ervan, en ook heel erg veel pijn. Ik heb wel heel erg zin om een dosis kratom te nemen nu, tegen de pijn"
"Oke ja nevermind, ik heb er nu wel weer heel erg last van"
"G30 zei: Hoe is dit verlopen? Ben benieuwd Klik om te vergroten... Uiteindelijk heb ik de oxy maar enkele keren gebruikt als extra als de pijn te erg werd, en verder gewoon alleen kratom want het hielp beter tegen de pijn naast dat ik gek werd van de afkickverschijnselen. Heb inmiddels wel mijn dosis geminderd naar 7.50g per dag ipv 11-15g per dag en ga het gewoon blijven afbouwen"
"Dopemonster zei: Omdat je kratom gebruikt is een lage dosering oxycodon niet effectief genoeg, het werkt op dezelfde receptoren dus heb je al een tolerantie voor opiaten. Kratom en oxycodon tegelijkertijd innemen heeft weinig nut omdat het elkaars werking kan verstoren omdat het via dezelfde receptoren werkt en kratom de oxycodon van z'n werking kan blokkeren Klik om te vergroten... Oke dankjewel! In het ziekenhuis zeiden ze dat het genoeg zou zijn, ik had er ook mijn twijfels bij maar hogere dosis wilden ze niet meegeven. Had het idee dat ze meer keken naar het feit dat ik zo weinig weeg en niet naar mijn opiaten tolerantie, en daarom maar een lage dosis mee kreeg. Heb het wel duidelijk aangegeven namelijk. Maarja, gelukkig is de pijn nu al enorm afgezakt, dus heb het nu sowieso niet meer nodig."
""
"Normaal zou kratom (naar mijn ervaring) in één keer effect moeten hebben. Als je het meerdere dagen achter elkaar gebruikt word het effect juist minder sterk. Maar ik denk dat je door je oxy gebruik minder effect ervaart . Ook al werkt het niet zoals je wilt, misschien heb je wel minder last van afkickverschijnselen van de oxycodon? Oxycodon is namelijk een stuk sterker, dus het zal niet dat effect evenaren, maar wellicht wel de afkick makkelijker maken"