Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
232 weergaven
18-5-2026
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Woede zonder reden. Zal wel door de wiet afkick komen. Lekker metal aan.

Gelukkig goed omgegaan met mijn familie om het mogelijk te maken terwijl mijn moeder aan het revalideren is. Sinds ik mijn wiet heb weggegooid denk ik ineens in oplossingen en mijn ouders werken gelukkig mee. :grin:
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Net gezegd tegen mijn vader dat ik ben gestopt met blowen. Begint die weer een, wat niet eens waar is, oude koe uit de sloot te halen dat het komt omdat ik een oud klasgenoot niet meer zie.

Die gast wil echt gewoon niet in zien dat ik van kleins af aan al affectie had tot middelengebruik en niet kon wachten tot ik het allemaal kon meemaken als ik volwassen werd. Wat in de puberteit eigenlijk al startte.

Begonnen met blowen trouwens op mijn eerste baantje met collega's. Maar dat bespaar ik hem wel.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gelato43 zei:
Het is meer dat het mijn tijdsplanning in de war gooit omdat ik een visa heb voor Nieuw-Zeeland. En ik heb gister te horen gekregen dat ik ook nog per direct een nieuwe stage moet zoeken, dat is heel kort dag voor de meeste organisaties in mijn buurt.
Klik om te vergroten...
Vergeleken met de dingen die mensen hier hebben meegemaakt is een jaartje vertraging echt niks. Niet om je verhaal weg te honen, is natuurlijk heel jammer. Maar lees wat sommige andere forumleden doormaken en je prijst jezelf gelukkig (Nouja ik niet, herken het vooral, maar jij denk ik wel).
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#4
Weer zin in Ketamine.
Dat terwijl ik laatst bewezen had dat ik dit spul niet meer goed kan weerstaan en daarom het niet meer haal voor een poosje.
Toch wel erg veel drang erna, waarom weet ik niet precies. Het dingen loslaten?
De trip, dus het reizen in m'n gedachten die ineens positieve vibes geven?
Het verdoven van m'n zenuwen, zintuigen en prikkels?

Ik mis het. En dat terwijl ik 5 dagen heb gebruikt, na 3 maanden niet doen en daarvoor ook zulke momenten met pauze's etc. Toen lukte het overigens wèl om ervan af te blijven. Waarom het laatst niet lukte, geen idee.
Of is dat weer een momentopname?

Zoveel vragen, zoveel gedachten en geen antwoord.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#5
Manu76 zei:
Pfffff, pittig dagje! Beetje van: als ik me nu wat rustiger zou voelen, zou ik nog wat kunnen genieten van de avond.
Een jointje zou het beste werken voor een paar uurtjes, maar even afwachten tot mijn lichaam vanzelf tot rust komt lijkt me een strakker plan.
Over een uurtje of 5 heb ik er 20 weken zonder thc/cbd op zitten en ik moet maar even 2 weken leegte verwachten, want het wordt hier ook wisselvallig zonder strandweer en wat kleine zaken die ik moet accepteren. Dan wordt Mei waarschijnlijk één van de mooiste maanden van mijn leven, Juni nog mooier en Juli de climax!
Klik om te vergroten...
Lekker man. Ik was het laatst paar weken clean in Spanje vorig jaar omdat ik moest vliegen. Wat een heerlijke tijd. Minimale ontwenning en niks gemist aan NL. Maand lang elke dag uit eten geweest :)
A
Amber.cherryLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ei-Salade zei:
Weer zin in Ketamine.
Dat terwijl ik laatst bewezen had dat ik dit spul niet meer goed kan weerstaan en daarom het niet meer haal voor een poosje.
Toch wel erg veel drang erna, waarom weet ik niet precies. Het dingen loslaten?
De trip, dus het reizen in m'n gedachten die ineens positieve vibes geven?
Het verdoven van m'n zenuwen, zintuigen en prikkels?

Ik mis het. En dat terwijl ik 5 dagen heb gebruikt, na 3 maanden niet doen en daarvoor ook zulke momenten met pauze's etc. Toen lukte het overigens wèl om ervan af te blijven. Waarom het laatst niet lukte, geen idee.
Of is dat weer een momentopname?

Zoveel vragen, zoveel gedachten en geen antwoord.
Klik om te vergroten...

Je schrijft t van je af, je erkenning en herkenning betekenen dat je wel goed inziet dat het helpt keer ander voelt, soms heb je gewoon geen antwoorden.

1 vd weinige psychologen zei me jaren terug.
Je kan niet alles begrijpen, je kan het wel aanvaarden.
( jouw gevoel gedrag, en dat van anderen,)

Dat helpt mij nog steeds. Stoppen, ninderen, het is vallen en opstaan , 1 grote achtbaan,
Probeer niet teveel bezig te zijn met waarom, maar wat kan ik doen , afleiding, en mindfullzijn, is het vluchtgedrag ? Gewoonte. ? En je brein moet herstellen, alle draadjes weer goed connectie geven, en dit is dan ën storing, en gaat voorbij,

Sterk blijven, geloof ik jezelf, niet te veel waarom in je hoofd, , je weet de reden dat je t niet wil. Dus maak er DAAROM van, schrijf dat op. Wat positief is wat je gelukkig maar,t en plak t naast een spiegel en zeg t hard op.

Op vragen waarom, zal je niet echt antwoord binden, ,en je weer achteruit kijkt.
Het antwoord ben jij. Alles wat je doet , ,kies wijs. En gun jezelf de tijd. Cravings komen en gaan, en daarom vallen mensen terug in t 1e jaar. En als je 1 x terugvalt, sta je op en dat telt.
En geloof in je kracht, zelfliefde. En vragen blijven om steun, dat is kracht.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#7
Amber.cherry zei:
Je schrijft t van je af, je erkenning en herkenning betekenen dat je wel goed inziet dat het helpt keer ander voelt, soms heb je gewoon geen antwoorden.

1 vd weinige psychologen zei me jaren terug.
Je kan niet alles begrijpen, je kan het wel aanvaarden.
( jouw gevoel gedrag, en dat van anderen,)

Dat helpt mij nog steeds. Stoppen, ninderen, het is vallen en opstaan , 1 grote achtbaan,
Probeer niet teveel bezig te zijn met waarom, maar wat kan ik doen , afleiding, en mindfullzijn, is het vluchtgedrag ? Gewoonte. ? En je brein moet herstellen, alle draadjes weer goed connectie geven, en dit is dan ën storing, en gaat voorbij,

Sterk blijven, geloof ik jezelf, niet te veel waarom in je hoofd, , je weet de reden dat je t niet wil. Dus maak er DAAROM van, schrijf dat op. Wat positief is wat je gelukkig maar,t en plak t naast een spiegel en zeg t hard op.

Op vragen waarom, zal je niet echt antwoord binden, ,en je weer achteruit kijkt.
Het antwoord ben jij. Alles wat je doet , ,kies wijs. En gun jezelf de tijd. Cravings komen en gaan, en daarom vallen mensen terug in t 1e jaar. En als je 1 x terugvalt, sta je op en dat telt.
En geloof in je kracht, zelfliefde. En vragen blijven om steun, dat is kracht.
Klik om te vergroten...
Top bericht, had het gedaan om ergens m'n gedachten te uitten.

Ik heb niks gedaan gisteren en dat blijft ook voorlopig zo, maar mis het wel en ik wil erachter komen waardoor. Dan kan ik dat nuchter met iets anders vullen (positief)

Ik weeg altijd m'n keuzes af wat het beste voor mij is. Dit doe ik met een soort balans-weegschaal
(weet even niet hoe dat ding heet, werden vroeger dingen gewogen en gekoppeld aan een prijs)

Ik zie goed in dat ik even dit spul niet meer moet aanraken. Spelen met vuur is het en dat moet geen brand worden.
S
SchizoMuisLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb mezelf al plat gelegd, maar nu werkt het niet meer, ik zit op 10mg clonazepam afgelopen 3a4 dagen en mijn voorschrift is 4mg daarbij heb ik 2 keer een 50 procent verhoging van mijn antipsychotica gebruikt, soms hoop ik dat ik omval. Of dat ik gewoon weer begin met roken na 4 maanden niet gedaan te hebben. Ik word zo verdrietig elke avond omdat ik me zo aleen voel en dan wil ik alleen maar verdoven, ik merk zelfs dat ik weer dwangmatig naar alcohol begin te grijpen na 10 jaar. Ik weet het even niet ik ga maar slapen gelukkig lukt dat wel nog.

Ik weet het al 3a4 dagen niet
S
SchizoMuisLid
01-01-2024, 00:00
#9
Don Draper zei:
Hey! Ik heb eindelijk een break gevonden voor mijn rookverslavingen en nicotinezuigtabletten.

Keelpastilles! Ik kan mezelf me wel heel erg zoet mee houden. Ik neem wel veel te veel dan wat mijn lichaam lief is. xD Misschien morgen spijt lol.
Klik om te vergroten...
Dat doe ik ook werkt top
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
quadriljoen (^24) het aantal keer dat @Don Draper wéér iets nieuw met roken en nicotine heeft verzonnen.
S
SchizoMuisLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb vandaag me tot nu toe goed kunnen inhouden, ik heb alleen mijn normale dosis medicijnen genomen. Ik ben wel bang voor vanavond, voor de eenzaamheid en het verdriet niet kunnen uiten ivm mijn partner (lang verhaal) en klein huis.
Ik geef niemand behalve mezelf de schuld maar moet maar even op de blaren zitten en denk dat ik het vanavond gewoon gezellig maak met een bakkie thee, kaarsjes en dekentje op de bank met filmpje aan. Dat helpt mij vaak heb ik in een goed gesprek met mijn partner tot inzicht gekomen. Ik moet gewoon lief zijn voor mezelf maar niet met middelen dat is uiteindelijk weer de road spiraling down. Dus ik heb er voor vandaag vertrouwen in en dat zegt bij mij al heel veel, hoop hebben.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#12
SchizoMuis zei:
Ik heb vandaag me tot nu toe goed kunnen inhouden
Klik om te vergroten...
Dus je doet vaak iets anders lees ik hier?

Succes morgen en maak er maar iets leuks van vanavond.
S
SchizoMuisLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik verdoof met medicatie niet met drugs behalve soms wietje, maar dit is pas sinds kort begonnen met verdoven want zit nu aan de bupropion en dat doet rare dingen maar het is voor adhd door psychiater besloten dus dan ga je ervan uit dat die er verstand van heeft maar het is zo erg wennen. Net alsof je alles voor de eerste keer weer meemaakt met een nieuwe zelf.

Komt goed vanavond thx
S
SchizoMuisLid
01-01-2024, 00:00
#14
SchizoMuis zei:
Ik verdoof met medicatie niet met drugs behalve soms wietje, maar dit is pas sinds kort begonnen met verdoven want zit nu aan de bupropion en dat doet rare dingen maar het is voor adhd door psychiater besloten dus dan ga je ervan uit dat die er verstand van heeft maar het is zo erg wennen. Net alsof je alles voor de eerste keer weer meemaakt met een nieuwe zelf.

Komt goed vanavond thx
Klik om te vergroten...
Ik zit anderhalve maand aan de bupropion ter info
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#15
2 winkelcentra langs geweest. Overal slijterijen en borden met drankreclames. Natuurlijk gewoon 0 geblazen. Maar waarom is het O-VER-AL?
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#16
Alinde zei:
2 winkelcentra langs geweest. Overal slijterijen en borden met drankreclames. Natuurlijk gewoon 0 geblazen. Maar waarom is het O-VER-AL?
Klik om te vergroten...
Geld verdienen, mensen in verleiding brengen.
Net als die klote gok reclames. Loterij post die ik iedere maand krijg.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Alinde zei:
De gedachte van nooit meer vind ik ook moeilijk. Maar het kan echt niet meer, ook niet 1 drankje.
Gelukkig kennen meer mensen hier in de kliniek het probleem.
Klik om te vergroten...

Is ook klote.
"Levend verlies" ken je denk ik wel.
Zo niet moet je er maar eens op google.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#18
De gedachte van nooit meer vind ik ook moeilijk. Maar het kan echt niet meer, ook niet 1 drankje.
Gelukkig kennen meer mensen hier in de kliniek het probleem.
S
SchizoMuisLid
01-01-2024, 00:00
#19
Alinde zei:
De gedachte van nooit meer vind ik ook moeilijk. Maar het kan echt niet meer, ook niet 1 drankje.
Gelukkig kennen meer mensen hier in de kliniek het probleem.
Klik om te vergroten...
Ik ken het met jointjes, ik wil er altijd nog 1 maar ga er altijd weer slecht op...
S
SchizoMuisLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gvd wat 'n rot realisatie!

Maar wel goed voor me, ik heb door mijn stoornissen altijd een mega vol en druk hoofd. Bupropion en antipsychotica maken het rustig. Het beginnen met een nieuw middel anderhalve maand geleden, bupropion, en het verhogen van antipsychotica zorgt bij mij voor veel rust en regelmaat daarbij komt ook leegte omdat ik het niet gewend ben denk ik. Lijkt me logisch iig. Nu ik veel sport geeft dit me wel extra energie en natuurlijk goeie stofjes, waardoor mijn ritme weer beter word. Het hangt nauw samen. Soms ben ik bang dat het instort door mijn medicijnen misbruik, dus dit ga ik niet meer doen. Ook wil ik geen cannabis meer, ik ben er zo klaar mee. Basta

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2223242526...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."