Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mindless zei: Toch nog even een pretpakketje 6-apb besteld. Doe dit maar zeer sporadisch dus kan er nog een flinke tijd mee vooruit. En daarna is het gewoon over. So be it. Klik om te vergroten... Goh thanks voor de reminder, die gaat echt gemist worden"
"Raver zei: Ongelofelijk dat het nog vrij verkrijgbaar is dan? Klik om te vergroten... Ik ben nu al een jaar clean, maar had onlangs even gekeken op de website waar ze het verkopen en ja hoor: ZE VERKOPEN HET NOG STEEDS In Amerika was het plotseling verboden, hoorde ook van lotgenoten dat ze opeens zonder kwamen te zitten. Hopelijk komt hier wel een aankondiging als ze het gaan verbieden"
"Alinde zei: Je hebt een lange weg afgelegd. Goed dat je het hier deelt. Hier ook dubbeldiagnose. Gelukkig nooit aan Phenibut begonnen ook al las ik er wel eens over en klonk het best verleidelijk. Als ik goed begrijp werkt dat ook op GABA, net als benzo's en alcohol. Verder hoor ik er nooit zo veel over dus het zal nog redelijk onontdekt terrein zijn qua afkicken. Klik om te vergroten... Phenibut werkt op de GABA B agonist, dus net iets anders dan alcohol en benzo's. Daarom is het ook lastig om af te kicken ervan met alleen benzo's (maar vast niet onmogelijk) Het is inderdaad een onontdekt terrein qua afkicken, gelukkig had mijn psychiater wel wat kennis erover. Denk dat ik daarom + natuurlijk mijn eigen motivatie, succesvol ben afgekickt en ook geen terugval heb gehad. En ja, het is een heel verleidelijk middel, erg genoeg dat dit online verkrijgbaar is"
"troksky zei: Wat mij interesseert is je ervaring met autisme en trauma. Ik heb ongeveer hetzelfde voor en vind het moeilijk om niet te vluchten in iets .. Nu mijn gelukwensen! he bent een topper ❤️ Klik om te vergroten... Ah heel erg lief, dankjewel! <3 Het is inderdaad zeer moeilijk om weer te leren om te gaan met de obstakels die je tegenkomt met autisme & trauma, maar dat zal ook wel gelden voor andere obstakels. Ik merk bijvoorbeeld nu sinds al die demping bijna weg is, dat ik moeite heb met de geprikkelde wereld. Ook ben ik hyper zelfbewust en zou ik het liefst dat uitschakelen, maar hoe sappig het ook klinkt: zelfcompassie is wel de sleutel (en jezelf de tijd gunnen). Elke dag kost ook veel energie, en soms denk ik nog wel eens van hoe makkelijk het leven was met de middelen die ik gebruikte. Maar in mijn hoofd romantiseer ik de middelen eigenlijk, omdat ik liever comfortabel in mijn schulp blijf en soms niet alles weer durf aan te gaan. Toch leer ik telkens weer om de dagen door te komen, ook met behulp van therapie en autisme coaching gelukkig (thank god zit ik bij een ziekenhuis die integrale behandeling geeft) Ik hoop en wens ook het beste voor jou!"
"verrekijker zei: Phenibut is een ware hel, zelfs na eenmalig gebruik is het 2 tot 3 dagen erna zeer lastig om normaal te kunnen slapen. Klik om te vergroten... Ik merkte daardoor ook hoe snel ik meer ging gebruiken, ook al had ik niet echt door dat ik eigenlijk tolerance/interdose withdrawal had. Inderdaad een ware hel"
"Word hier zo pisnijdig van.. WMO en WLZ zijn bedoeld voor mensen die ECHT hulp nodig hebben maar dan krijg je dit. Instanties werken niet goed samen met elkaar en de mensen die er werken zijn ook (niet altijd) incapabel. Vind het erg naar voor je, vooral de stress die het met zich meebrengt. En ook hoe je behandeld wordt, is inhumaan. Wens je oprecht het beste toe, hopelijk dat er op je pad toch nog lichtpuntjes komen want dat is je gegund!"
"Raver zei: Hey allemaal.. Pffff, wat een afgelopen weken. Ups en downs, maar voornamelijk up. Wat een enorme stappen heb ik toch gezet als ik kijk naar de afgelopen tijden. Super grote vooruitgang in de benzo gerelateerde klachten. Enige klachten die ik zeker weten aan PAWS kan linken is duizeligheidsklachten, pijnen, stoffig hoofd dus moeite met cognitieve taken en lage tolerantie voor stress. Afgelopen 2 a 3 dagen is t gewoon weer mega kut ff. Ik voel me met vlagen mega slecht, anxiety. Doodvermoeid, weinig eetlust, de vreselijke onrust 's ochtends, slecht slapen en ik kan nog steeds niet op woorden komen als ik wat last heb. Het typerende malaise gevoel van de benzo ontwenning voel ik plots weer, en dat doet veel met me. Want oh nee he? Het zal toch niet weer terug zijn? Of komt het door de Quetiapine afbouw? Of toch door het minderen met blowen? Mijn hoofd gaat maar door, gaat maar door. En daardoor creëer ik een soort angst voor wat er nog komen gaat. Wtf is er met me aan de hand man. Ik weet t ff niet, enige wat ik wel weet is dat afschrijven soms kan helpen. Klik om te vergroten... Ik snap je zo goed, ik heb precies hetzelfde waar ik doorheen ga met de benzodiazepines afbouw. Het lijkt ook wel alsof die symptomen allemaal afwisselen en voorbij komen in verschillende frequenties. En dat doemdenken wordt dan alleen maar erger. Maar hou vol, het wordt vast en hopelijk zeker beter <3"
"Wens je veel kracht en moed toe <3 (en ook gun ik je wat rust in die onmenselijke chaos)"
"Ei-Salade zei: Heb mezelf herpakt met behulp van m'n coach voor m'n autisme om me terug te trekken in de basis nadat de roes van de clonazepam was verdwenen. Het idee gekregen om voor de eerste keer mijn slowcooker te gebruiken en het ligt nu voor 6 uur in de pan. Bedankt aan alle mensen die me wat wijsheden en tips hebben gegeven! Weet niet wat ik anders gedaan had . Klik om te vergroten... Fijn om te horen <3"
"Ik denk dat ik het bij dezelfde vendor heb gezien, moest wel lachen om die nieuwe 5-meo-dmt neusspray. Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen"