Weer zin in Ketamine.
Dat terwijl ik laatst bewezen had dat ik dit spul niet meer goed kan weerstaan en daarom het niet meer haal voor een poosje.
Toch wel erg veel drang erna, waarom weet ik niet precies. Het dingen loslaten?
De trip, dus het reizen in m'n gedachten die ineens positieve vibes geven?
Het verdoven van m'n zenuwen, zintuigen en prikkels?
Ik mis het. En dat terwijl ik 5 dagen heb gebruikt, na 3 maanden niet doen en daarvoor ook zulke momenten met pauze's etc. Toen lukte het overigens wèl om ervan af te blijven. Waarom het laatst niet lukte, geen idee.
Of is dat weer een momentopname?
Zoveel vragen, zoveel gedachten en geen antwoord.
Je schrijft t van je af, je erkenning en herkenning betekenen dat je wel goed inziet dat het helpt keer ander voelt, soms heb je gewoon geen antwoorden.
1 vd weinige psychologen zei me jaren terug.
Je kan niet alles begrijpen, je kan het wel aanvaarden.
( jouw gevoel gedrag, en dat van anderen,)
Dat helpt mij nog steeds. Stoppen, ninderen, het is vallen en opstaan , 1 grote achtbaan,
Probeer niet teveel bezig te zijn met waarom, maar wat kan ik doen , afleiding, en mindfullzijn, is het vluchtgedrag ? Gewoonte. ? En je brein moet herstellen, alle draadjes weer goed connectie geven, en dit is dan ën storing, en gaat voorbij,
Sterk blijven, geloof ik jezelf, niet te veel waarom in je hoofd, , je weet de reden dat je t niet wil. Dus maak er DAAROM van, schrijf dat op. Wat positief is wat je gelukkig maar,t en plak t naast een spiegel en zeg t hard op.
Op vragen waarom, zal je niet echt antwoord binden, ,en je weer achteruit kijkt.
Het antwoord ben jij. Alles wat je doet , ,kies wijs. En gun jezelf de tijd. Cravings komen en gaan, en daarom vallen mensen terug in t 1e jaar. En als je 1 x terugvalt, sta je op en dat telt.
En geloof in je kracht, zelfliefde. En vragen blijven om steun, dat is kracht.