Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
229 weergaven
18-5-2026
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik was nett minder als n appje weg van coke te gebruiken, het is dat mn maat geen tijd had, anders had ik nu in de kroeg gezeten, en was er vrijwel zeker besteld, gelukkig kon hij niet en ben ik er nu weer zeker van dat ik dat ook niet wil.

Woensdagen zuigen bigtime
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mij zul je niet gauw horen schreeuwen.
Sinds een paar dagen schreeuw ik wel in gedachte.

Snak met momenten naar een verdovend middel. Maar zeg dan tegen mezelf: "niet doen" en godzijdank ept het dan ook weer weg.
Zit even in een stresspiek. Wel of geen behandeling. Hoe gaat een en ander geregeld worden, want als het aan de zorgverzekeraar ligt niet.
Ik weet dat als ik nu iets verdovends ga pakken dit gevoel alleen maar versterkt wordt en daarom kan ik vrij goed nee zeggen en nee doen.

Als er dadelijk duidelijkheid is in de zin van ja dan weet ik ook dat dit weer weg ept.
Het hoort bij het leven.
Ben je eens gevoelig geweest voor middelen dan blijft dat altijd. Zo simpel is het ook.

Daarom mensen met craving. Roep niet alleen nee, maar doe ook nee.
Probeer te denken wat het je gaat opleveren. Even ontsnappen oké, maar uiteindelijk de controle verliezen.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zweevteev zei:
Ik wil echt fucking graag een keer methamfetamine doen.
Klik om te vergroten...
Ja hier tegenwoordig ook makkelijk te krijgen. Rook het heel af en toe maar is me eigenlijk gewoon te sterk. Gooi het meeste vaak weg.
R
RnB_fanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pompoen zei:
Hoeveel koffie dronk jij per dag? Ik zit hier ook wel eens aan te denken, of in ieder geval te minderen. Goed bezig 💪
Klik om te vergroten...
Vroeger dronk ik 8 à 10 koppen per dag. De laatste maanden ben ik afgebouwd naar 2 mokken zwarte koffie per dag. Daar ben ik een paar dagen geleden coldturkey mee gestopt.

De reden hiervan is dat ik een continue onrustig gevoel heb, dat hierdoor hopelijk weer een stukje minder wordt!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gewoon zin om scheef te gaan, craving naar drugs.
Maar is gewoon een fase. Straks vroeg naar bed na een lange werkdag en morgen dikke sportsessie!
b
butterfreeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Morgen 3 weken clean van 3-MMC, morgenavond is er een illegale rave in de buurt die ik eigenlijk niet wilde missen. Maar uit zelfbescherming ga ik niet, ik ga dan sowieso weer gebruiken. Mijn ex is daar ook dus daar heb ik al helemaal geen zin in. Genoeg redenen om het deze keer te skippen, dan maar even door de FOMO heen.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Onder invloed van NEP een homo vriend die ons andere homo's te pas en te onpas homo-porno opstuurt over WhatsApp nog veel raardere porno opgestuurd over WhatsApp. Toen ik vanochtend het filmpje delete wiste ik per ongeluk alleen die van mijzelf.

Heb hem gevraagd zijn link ook te wissen. Dat deed hij.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
kuromi zei:
Morgen 3 weken clean van 3-MMC, morgenavond is er een illegale rave in de buurt die ik eigenlijk niet wilde missen. Maar uit zelfbescherming ga ik niet, ik ga dan sowieso weer gebruiken. Mijn ex is daar ook dus daar heb ik al helemaal geen zin in. Genoeg redenen om het deze keer te skippen, dan maar even door de FOMO heen.
Klik om te vergroten...
Lekker bezig!
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Pfffff, pittig dagje! Beetje van: als ik me nu wat rustiger zou voelen, zou ik nog wat kunnen genieten van de avond.
Een jointje zou het beste werken voor een paar uurtjes, maar even afwachten tot mijn lichaam vanzelf tot rust komt lijkt me een strakker plan.
Over een uurtje of 5 heb ik er 20 weken zonder thc/cbd op zitten en ik moet maar even 2 weken leegte verwachten, want het wordt hier ook wisselvallig zonder strandweer en wat kleine zaken die ik moet accepteren. Dan wordt Mei waarschijnlijk één van de mooiste maanden van mijn leven, Juni nog mooier en Juli de climax!
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Woede zonder reden. Zal wel door de wiet afkick komen. Lekker metal aan.

Gelukkig goed omgegaan met mijn familie om het mogelijk te maken terwijl mijn moeder aan het revalideren is. Sinds ik mijn wiet heb weggegooid denk ik ineens in oplossingen en mijn ouders werken gelukkig mee. :grin:
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#11
Net gezegd tegen mijn vader dat ik ben gestopt met blowen. Begint die weer een, wat niet eens waar is, oude koe uit de sloot te halen dat het komt omdat ik een oud klasgenoot niet meer zie.

Die gast wil echt gewoon niet in zien dat ik van kleins af aan al affectie had tot middelengebruik en niet kon wachten tot ik het allemaal kon meemaken als ik volwassen werd. Wat in de puberteit eigenlijk al startte.

Begonnen met blowen trouwens op mijn eerste baantje met collega's. Maar dat bespaar ik hem wel.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gelato43 zei:
Het is meer dat het mijn tijdsplanning in de war gooit omdat ik een visa heb voor Nieuw-Zeeland. En ik heb gister te horen gekregen dat ik ook nog per direct een nieuwe stage moet zoeken, dat is heel kort dag voor de meeste organisaties in mijn buurt.
Klik om te vergroten...
Vergeleken met de dingen die mensen hier hebben meegemaakt is een jaartje vertraging echt niks. Niet om je verhaal weg te honen, is natuurlijk heel jammer. Maar lees wat sommige andere forumleden doormaken en je prijst jezelf gelukkig (Nouja ik niet, herken het vooral, maar jij denk ik wel).
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#13
Weer zin in Ketamine.
Dat terwijl ik laatst bewezen had dat ik dit spul niet meer goed kan weerstaan en daarom het niet meer haal voor een poosje.
Toch wel erg veel drang erna, waarom weet ik niet precies. Het dingen loslaten?
De trip, dus het reizen in m'n gedachten die ineens positieve vibes geven?
Het verdoven van m'n zenuwen, zintuigen en prikkels?

Ik mis het. En dat terwijl ik 5 dagen heb gebruikt, na 3 maanden niet doen en daarvoor ook zulke momenten met pauze's etc. Toen lukte het overigens wèl om ervan af te blijven. Waarom het laatst niet lukte, geen idee.
Of is dat weer een momentopname?

Zoveel vragen, zoveel gedachten en geen antwoord.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#14
Manu76 zei:
Pfffff, pittig dagje! Beetje van: als ik me nu wat rustiger zou voelen, zou ik nog wat kunnen genieten van de avond.
Een jointje zou het beste werken voor een paar uurtjes, maar even afwachten tot mijn lichaam vanzelf tot rust komt lijkt me een strakker plan.
Over een uurtje of 5 heb ik er 20 weken zonder thc/cbd op zitten en ik moet maar even 2 weken leegte verwachten, want het wordt hier ook wisselvallig zonder strandweer en wat kleine zaken die ik moet accepteren. Dan wordt Mei waarschijnlijk één van de mooiste maanden van mijn leven, Juni nog mooier en Juli de climax!
Klik om te vergroten...
Lekker man. Ik was het laatst paar weken clean in Spanje vorig jaar omdat ik moest vliegen. Wat een heerlijke tijd. Minimale ontwenning en niks gemist aan NL. Maand lang elke dag uit eten geweest :)
A
Amber.cherryLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ei-Salade zei:
Weer zin in Ketamine.
Dat terwijl ik laatst bewezen had dat ik dit spul niet meer goed kan weerstaan en daarom het niet meer haal voor een poosje.
Toch wel erg veel drang erna, waarom weet ik niet precies. Het dingen loslaten?
De trip, dus het reizen in m'n gedachten die ineens positieve vibes geven?
Het verdoven van m'n zenuwen, zintuigen en prikkels?

Ik mis het. En dat terwijl ik 5 dagen heb gebruikt, na 3 maanden niet doen en daarvoor ook zulke momenten met pauze's etc. Toen lukte het overigens wèl om ervan af te blijven. Waarom het laatst niet lukte, geen idee.
Of is dat weer een momentopname?

Zoveel vragen, zoveel gedachten en geen antwoord.
Klik om te vergroten...

Je schrijft t van je af, je erkenning en herkenning betekenen dat je wel goed inziet dat het helpt keer ander voelt, soms heb je gewoon geen antwoorden.

1 vd weinige psychologen zei me jaren terug.
Je kan niet alles begrijpen, je kan het wel aanvaarden.
( jouw gevoel gedrag, en dat van anderen,)

Dat helpt mij nog steeds. Stoppen, ninderen, het is vallen en opstaan , 1 grote achtbaan,
Probeer niet teveel bezig te zijn met waarom, maar wat kan ik doen , afleiding, en mindfullzijn, is het vluchtgedrag ? Gewoonte. ? En je brein moet herstellen, alle draadjes weer goed connectie geven, en dit is dan ën storing, en gaat voorbij,

Sterk blijven, geloof ik jezelf, niet te veel waarom in je hoofd, , je weet de reden dat je t niet wil. Dus maak er DAAROM van, schrijf dat op. Wat positief is wat je gelukkig maar,t en plak t naast een spiegel en zeg t hard op.

Op vragen waarom, zal je niet echt antwoord binden, ,en je weer achteruit kijkt.
Het antwoord ben jij. Alles wat je doet , ,kies wijs. En gun jezelf de tijd. Cravings komen en gaan, en daarom vallen mensen terug in t 1e jaar. En als je 1 x terugvalt, sta je op en dat telt.
En geloof in je kracht, zelfliefde. En vragen blijven om steun, dat is kracht.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#16
Amber.cherry zei:
Je schrijft t van je af, je erkenning en herkenning betekenen dat je wel goed inziet dat het helpt keer ander voelt, soms heb je gewoon geen antwoorden.

1 vd weinige psychologen zei me jaren terug.
Je kan niet alles begrijpen, je kan het wel aanvaarden.
( jouw gevoel gedrag, en dat van anderen,)

Dat helpt mij nog steeds. Stoppen, ninderen, het is vallen en opstaan , 1 grote achtbaan,
Probeer niet teveel bezig te zijn met waarom, maar wat kan ik doen , afleiding, en mindfullzijn, is het vluchtgedrag ? Gewoonte. ? En je brein moet herstellen, alle draadjes weer goed connectie geven, en dit is dan ën storing, en gaat voorbij,

Sterk blijven, geloof ik jezelf, niet te veel waarom in je hoofd, , je weet de reden dat je t niet wil. Dus maak er DAAROM van, schrijf dat op. Wat positief is wat je gelukkig maar,t en plak t naast een spiegel en zeg t hard op.

Op vragen waarom, zal je niet echt antwoord binden, ,en je weer achteruit kijkt.
Het antwoord ben jij. Alles wat je doet , ,kies wijs. En gun jezelf de tijd. Cravings komen en gaan, en daarom vallen mensen terug in t 1e jaar. En als je 1 x terugvalt, sta je op en dat telt.
En geloof in je kracht, zelfliefde. En vragen blijven om steun, dat is kracht.
Klik om te vergroten...
Top bericht, had het gedaan om ergens m'n gedachten te uitten.

Ik heb niks gedaan gisteren en dat blijft ook voorlopig zo, maar mis het wel en ik wil erachter komen waardoor. Dan kan ik dat nuchter met iets anders vullen (positief)

Ik weeg altijd m'n keuzes af wat het beste voor mij is. Dit doe ik met een soort balans-weegschaal
(weet even niet hoe dat ding heet, werden vroeger dingen gewogen en gekoppeld aan een prijs)

Ik zie goed in dat ik even dit spul niet meer moet aanraken. Spelen met vuur is het en dat moet geen brand worden.
S
SchizoMuisLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb mezelf al plat gelegd, maar nu werkt het niet meer, ik zit op 10mg clonazepam afgelopen 3a4 dagen en mijn voorschrift is 4mg daarbij heb ik 2 keer een 50 procent verhoging van mijn antipsychotica gebruikt, soms hoop ik dat ik omval. Of dat ik gewoon weer begin met roken na 4 maanden niet gedaan te hebben. Ik word zo verdrietig elke avond omdat ik me zo aleen voel en dan wil ik alleen maar verdoven, ik merk zelfs dat ik weer dwangmatig naar alcohol begin te grijpen na 10 jaar. Ik weet het even niet ik ga maar slapen gelukkig lukt dat wel nog.

Ik weet het al 3a4 dagen niet
S
SchizoMuisLid
01-01-2024, 00:00
#18
Don Draper zei:
Hey! Ik heb eindelijk een break gevonden voor mijn rookverslavingen en nicotinezuigtabletten.

Keelpastilles! Ik kan mezelf me wel heel erg zoet mee houden. Ik neem wel veel te veel dan wat mijn lichaam lief is. xD Misschien morgen spijt lol.
Klik om te vergroten...
Dat doe ik ook werkt top
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
quadriljoen (^24) het aantal keer dat @Don Draper wéér iets nieuw met roken en nicotine heeft verzonnen.
S
SchizoMuisLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb vandaag me tot nu toe goed kunnen inhouden, ik heb alleen mijn normale dosis medicijnen genomen. Ik ben wel bang voor vanavond, voor de eenzaamheid en het verdriet niet kunnen uiten ivm mijn partner (lang verhaal) en klein huis.
Ik geef niemand behalve mezelf de schuld maar moet maar even op de blaren zitten en denk dat ik het vanavond gewoon gezellig maak met een bakkie thee, kaarsjes en dekentje op de bank met filmpje aan. Dat helpt mij vaak heb ik in een goed gesprek met mijn partner tot inzicht gekomen. Ik moet gewoon lief zijn voor mezelf maar niet met middelen dat is uiteindelijk weer de road spiraling down. Dus ik heb er voor vandaag vertrouwen in en dat zegt bij mij al heel veel, hoop hebben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2122232425...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."