Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bromazolam will do the trick. Maar de dag erna ben ik altijd zo duf als een konijn. Ik gebruik ook graag een benzo na uppers maar het is een slippery slope. Je zegt zelf al dat de hangover minder is = sneller weer opnieuw doen. En van benzo's afkicken wil je niet..."
"Ja, voor mij ook. Ik gebruik sporadisch nog benzos maar na een extreem helse afkick waak ik er voor dit maximaal 2-3 dagen achter elkaar te doen. Heb me nog nooit zo slecht gevoeld."
"Vinidi84 zei: Het is een zegen om goede mensen om je heen te hebben. Niet veroordelend, maar invoelend, empathisch, integer. Iemand die je echt kunt vertrouwen. Ik heb ook zo’n lieve huisarts en psych. Toen ik zo zwaar in mijn burn out zat, wilde de huisarts mij elke week zien. Gewoon, even in de ogen kijken, hoe het echt met je gaat, en alles is bespreekbaar. Zo fijn. Ik heb mijn huisarts ook een presentje gegeven, met de boodschap, waren er maar meer zoals u! Als je de verkeerde treft, dan kan het ook goed misgaan. Ik heb wel een redelijke dag gehad. Vier klant bezoeken, en een financieringstraject besproken van 4 mio. Het grappige is, al mijn klanten zijn onwijs gek met mij, en ze vinden mij scherp in de analyses en toelichtingen. Ik denk dan ben mijzelf, jullie moesten eens weten hoe slecht ik slaap 🫣, ik kan daar dan wel hartelijk om lachen achteraf. Mijn klanten merken er niets van. Ben gezegend met een frisse jonge oud, dat scheelt enorm, haha. Klik om te vergroten... Ironisch genoeg ervaar ik wel hetzelfde. Als ik erg moe ben na paar slechte nachten presteer ik soms juist beter. Focus veel meer op 1 ding dan 4 dingen tegelijkertijd omdat ik dan door vermoeidheid niet op kan brengen 😂 Maar mooi compliment dat je ondanks het afbouwen nog steeds presteert. Dus goede motivator om door te zetten: na afbouwen presteer je dan nóg beter! Ik denk wel goed dat je van zolpidem af bent. Heb dat ook een tijdje gehad en werd er niet beter van.. verder keep it up! Valt me op dat je mindset wel echt positief is en dat gaat je zeker helpen. Weet uit ervaring dat het een lange en moeilijke weg is."
"UptempoIsTheTempo zei: Het is helaas heel lastig om te pinpointen van dit is het geweest. Mocht je toch beslissen 6APB te proberen begin dan met een lichte dosis 100 - 130mg. Psychedelische randje begint vaak bij hoge dosissen (200mg+) Klik om te vergroten... Ik ben voorstander van voorzichtig beginnen maar in de regel pakken dit soort dosissen wel echt zeer wisselend uit. Er zijn mensen die zeggen: less is more. Maar ook veel mensen die hier weinig van merken. In mijn ervaring is 150-200mg de perfecte dosis. Herdoseren eigenlijk niet aan te raden al is misschien wat lager beginnen met een kleine redose a 50mg na 2 uur nog te overwegen. Maar bij twijfel gewoon uitstellen. Is het moment niet nu dan later wel."
"Ik heb daar eigenlijk nooit heel erg last van met 3M. Vrij simpele pasta met wat groenten doet het bij mij altijd goed. Merk dat ik er ook direct van op knap. Smoothie maken is ook altijd een goede. Knikker wel altijd honing doorheen want als hij te zuur is krijg ik het niet weg."
"Bijna 5 maanden van de zooi af en sinds 1,5 maand van de bromazolam. Afspraak was alleen nog op een feestje maar helaas het weekend na teveel drank toch mis gegaan… beetje teleurgesteld maar sta er positief in het nuchtere leven door te zetten. Veel alcohol blijft wel een ontzettende trigger…"
"Sinds Mei dit jaar ben ik clean van drugs. Ben sinds die tijd wel meer gaan roken en drinken. Ben daar sinds 1 oktober ook mee gestopt. Alcohol in ieder geval tot de kerst, roken hopelijk definitief. Merk dat soms voor een feestje het idee van een pilletje nog wel in mij opkomt. Maar het kan niet. Heb thuis hier enkel nog 6-APB liggen. Een maatje van mij wilde dit wel overnemen. Met het pakken vond ik 3 lege ponypacks. Voor ik het wist was ik de restjes aan het schrapen en een lijntje aan het leggen hier.... Gelukkig snel weggespoeld maar ben er zo van geschrokken eigenlijk dat dat al een kater geeft... Pfff, het menselijk brein...."
"OtherShore zei: Bijna een terugval gehad. NEP en bromazolam besteld. Voordat ik naar het servicepunt ging om het pakketje op te halen alles opgebiecht aan mijn vrouw. Voelde goed. Wel eerst twee dagen in tweestrijd gezeten, maar nu voel ik vooral opluchting. Klik om te vergroten... Hartstikke goed van je!! Vanuit nieuwsgierigheid: hoe beland je op het punt toch iets te bestellen? Ben zelf iets meer dan 6 maanden helemaal clean en ben benieuwd hoe dit te herkennen is. Die aanloop naar een (gelukkig bijna) terugval."
"Mijn vaste dosering was altijd 180mg afgewogen poeder. Zeer sporadisch nog icm met wat M later op het feest (leuk maar niet echt gezond natuurlijk). Het trippy effect heb ik altijd eigenlijk. Moet er wel op focussen. Vergelijkbaar met vrij lage dosering 2cb. Overigens heb ik ook wel eens lage dosering rond 100mg geprobeerd. Ging daar verrassend goed op. Alles rondom 150mg is het voor mij niet (niet subtiel genoeg én niet stevig genoeg. Net niet dus.)"
"Na drie weken afbouwen was het voor mij al een verschrikking. Heb mij nog nooit zo slecht gevoeld… sterkte!"