#1
Elektrum zaterdag
Kut, die weekend werk op de zaterdag en moet ik maandag ook weer werken. Dat gaat niet genoeg zijn om bij te komen. En valt in de drukste periode van het jaar op werk, vrij krijgen gaat ook niet lukken.Ik heb nog nooit een rave meegemaakt waar je buiten wordt gezet omdat je onder invloed bent.
Onder invloed zijn van drugs is zelfs bij wet niet eens strafbaar.
Deze rave werkt niet anders. Zorg maar dat ze het niet vinden. Dan is er verder niets aan de hand.
Maar een maatje van mij heeft op exact deze rave, een jaar of drie geleden uitgebreid tegen de bewaking aan staan ouwehoeren over de hallucinaties die hij op dat moment had.
Het enige wat de bewaakster wilde weten was: 'maar wat is daar nou leuk aan? Waarom doe je jezelf dit aan?' 😂
Ze kon zich niet voorstellen dat het nou zo geweldig was om LSD + 2-CB + MDMA te gebruiken.
Maar nuchter is het minstens net zo leuk hoor 😉
Ik gebruik niet meer en de raves zijn daar geen uitzondering op.
Het is een indoor rave. Naaktheid heb ik nooit gezien op indoor raves en is ongetwijfeld ook niet toegestaan. Wat dat betreft heb je je bij indoor raves gewoon te houden aan het reglement van de venue.
Schaars gekleed zijn is bij meer feesten normaal idd. Volledige naaktheid is toch minder geaccepteerd op 'normale' festivals.
Het gaat om deze rave:
Bekijk bijlage 54453
ready to meet and greetElektrum zaterdag
Ik ben ook aanwezig op wonderland!alleen Wonderland 11-11 gepland nog, mensen die aanwezig zijn? Hard techno festival
Is dat zo een goed festival dan? Is het psytrance of echt gewoon techno?Ik ben ook aanwezig op wonderland!
Wonderland wordt voor mij mijn eerste keer nuchter op een technofeest dus dat wordt nog wat 😁
wonderland is heel goed ja, check het op instagram ff de highlights van vorig jaar, en het is hard techno jaIs dat zo een goed festival dan? Is het psytrance of echt gewoon techno?
Nee het gaat m niet worden. De week er op ga ik al naar Qlimax en Wonderland valt in het weekend waar ik alleen op de zondag vrij ben.wonderland is heel goed ja, check het op instagram ff de highlights van vorig jaar, en het is hard techno ja
aah ja kut manNee het gaat m niet worden. De week er op ga ik al naar Qlimax en Wonderland valt in het weekend waar ik alleen op de zondag vrij ben.
Verknipt arena en Intents wil ik volgend jaar sowieso naar toe!Dus welke festivals staan er volgend jaar al op de planning bij jullie?![]()
Intents uiteraard! Hoop dat het lekker weer wordt vind die camping daar altijd super gezelligVerknipt arena en Intents wil ik volgend jaar sowieso naar toe!
Ik ben nog nooit op Intents geweest maar hoorde van een vriend dat je het echt niet mag missenIntents uiteraard! Hoop dat het lekker weer wordt vind die camping daar altijd super gezellig
Heb al kaarten voor Mysteryland. Ik wil sowieso naar Loveland’s en hopelijk kan ik kaartjes regelen voor Tomorrowland.Dus welke festivals staan er volgend jaar al op de planning bij jullie?![]()
Amelie Lens tijdens ADE aan dit rijtje toegevoegd vandaag.Heb al kaarten voor Mysteryland. Ik wil sowieso naar Loveland’s en hopelijk kan ik kaartjes regelen voor Tomorrowland.
De rest zie ik t.z.t. wel.
Nice! Dan kan je bij mij drankjes halen 😝Amelie Lens tijdens ADE aan dit rijtje toegevoegd vandaag.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."