#1
Yep!Ah je werkt daar achter de bar?
Yep!Ah je werkt daar achter de bar?
Ook bij Audio Obscura dan? En zo ja, ook bij de bar in het VIP deel? Want ik heb een plus ticket voor die gig gekocht.
Nope, bij audio obscura sta ik lekker linksvoor uit mn plaat te gaan!Ook bij Audio Obscura dan? En zo ja, ook bij de bar in het VIP deel? Want ik heb een plus ticket voor die gig gekocht.![]()
Kijk dat is het betere werk!Nope, bij audio obscura sta ik lekker linksvoor uit mn plaat te gaan!
Rikhter tegelijk met Landry…… Rikther it is!Nope, bij audio obscura sta ik lekker linksvoor uit mn plaat te gaan!
En zojuist Intercell X Rebekah Invites toegevoegd aan dit lijstje.Amelie Lens tijdens ADE aan dit rijtje toegevoegd vandaag.
Ik hoor dus vaak dat Panama echt heel slechte geluidsinstallatie heeft.Vanavond This is Trance met mijn vrouw
Ik hoor graag hoe je het vond. Want ze hebben vaker trance avondjes daar. Die paar keer dat ik er geweest ben was ik niet onder de indruk, maar dat was ruim 6 jaar geleden alweer.Dankjewel Tartarus, is de eerste keer dat we naar Panama gaan dus we zullen het zien vanavond haha![]()
We zijn hier in dubio.. want 2 weken later is het ook Intents en dat is toch wel een redelijk om de hoek feestje. Maar de kogel is nog niet door de kerk. Dus mochten we HoH opteren dan tag along zou ik zeggenIn januari is de kaartverkoop voor Harmony of Hardcore, dat feest staat echt al jaren op mijn feestjesbucketlist. Nu nog een slachtoffer vinden die met me mee wil 🙃 En of dat nou wel of niet lukt, anders ben ik van plan om in m'n eentje te gaan (zeg ik nu heel stoer...). Maar ik wil er zo zo zo graag naartoe!
TML laten wij schieten dit jaar, weekend 1 is tegelijk met Dominator en weekend 2 zijn we op vakantieTML staat voor mij met stip op 1 en dat zal vroeg inloggen worden en als piet paranoia achter de pc zitten als de pre sale begint om uiteindelijk met een big smile op mijn gezicht uit te loggen terwijl ik een kreet van geluk laat horen😎.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."