Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tyel zei: je 3mmc doorspoelen door de wc. Klik om te vergroten... Enige juiste oplossing"
"Beste leden, Gisteren had ik Awakenings, ik ben daar de laatste 2 uur ''bad'' gegaan. Daarvoor ging ik hartstikke lekker en vol zelfvertrouwen lekker aan het dansen. Ik heb 2 bommetjes gemaakt van 250mg en had ook nog een klein zakje 3mmc voor intranasaal (snuif) gebruik bij me. Het laatste bommetje viel slecht, ik kreeg kramp in mijn maag en werd paranoïde. Ik dacht dat iedereen mij constant aanstaarde, (negatief) over mij praatte en dansen lukte niet meer. Ik was echt ineens enorm onzeker in mijn dansen en mijn ogen/gezichtsverlaat zag er ook een beetje uit alsof ik bad ging. Ik heb dit nog nooit meegemaakt en kwam 100% door die laatste capsule. Note: Ik krijg op 3mmc ook altijd erg honger op een gegeven moment en als ik niet eet ga ik ook erg bad. Ik denk dat het hier iets mee te maken heeft. Verbrand ik snel of ben ik gewoon overgevoelig voor 3mmc, of was de dosering te hoog/ teveel gebruikt? Anderen die ik hoor hebben nooit echt honger erop Mijn vraag: Weet iemand waarom ik paranoïde werd, waarom was dit het effect? Vond dit echt enorm naar en heeft de laatste 2 uur voor mij verpest. Nooit meer capsules voor mij in ieder geval. Ik hou het bij snuiven. Alvast bedankt!"
"stefannntropic zei: dat heb ik ook altijd maar dat lijk altijd maar zo haha de meeste mensen worden een beetje paranoïde van drugs dus kijk je al gauw om je heen en je denk dat andere mensen over jou praten terwijl het helemaal niet zo is misschien iets te hard gegaan? Klik om te vergroten... nahh dit was het zeker niet. Normaal heb ik het nooit. Wat @Koffieb00n zegt te lang aan de 3mmc en teveel/tevaak bijgenomen."
"brainless87 zei: Pff zwaar verhaal man, sterkte. Er zullen vast meerdere redenen zijn maar ik kan zelf ook beamen dat drugsgebruik een relatie vaker pijn doet dan dat het goed doet. Klik om te vergroten... Klopt, zeker veel redenen en echt niet alleen van mijn kant. Maar neem me dit zelf enorm kwalijk en terecht. Ondertussen 25 dagen sinds laatste gebruik en heb oprecht geen behoefte om weer te gebruiken. enige valkuil zijn festivals, ik ga zaterdag heen en gewoon nuchter, maar wou bijvoorbeeld op een ander later feest wel weer wat proberen misschien. Maar twijfel gewoon echt, De fun is er misschien wel af om wat het heeft veroorzaakt, het heeft me te zwaar gepakt en daar ben ik zo erg van geschrokken. Als ik bij die twijfel blijf doe ik het gewoon niet. M'n gevoel zegt gewoon ver weg blijven van die zooi, het is mooi geweest ook niet voor ''recreatief'' gebruik."
"OtherShore zei: Goede vraag, lastig te beantwoorden, toch maar een poging: Als je steeds van het ene uiterste naar het andere gaat blijf je eigenlijk in hetzelfde patroon zitten (je zoekt steeds een uiterste op). Dat patroon speelt een rol bij zowel gebruiken als stoppen. Dus zolang dat patroon je leven (of een deel van je leven) beheerst zit een terugval in een klein hoekje. Echt veranderen is niet zomaar een kwestie van nee zeggen tegen slechte gewoontes. Je moet ook kijken naar het waarom. Is er sprake van onderliggende problematiek? Hoe ga je daar gezonder mee om? Heb je hulp nodig? Hoe vraag je om hulp? Klik om te vergroten... Hier ben ik het inderdaad mee eens. Je zult echt eerst de onderliggende problematiek in kaart zien te brengen. Je moet weten waarom je gebruikt en dat aanpakken. Anders zit een terugval in een klein hoekje. Hier kunnen professionals vaak goed bij helpen."
"Ik heb dit ook gehad en dat was in een fase dat ik te vaak en wellicht teveel gebruikte. Even een langere periode niks gebruiken hielp voor mij."
"Beste medeleden, Ik (28J) heb een aantal maanden/jaren (ik weet het niet meer) ook wat posts gemaakt. Shitty periode meegemaakt door eigen toedoen geen respect voor lichaam en mentaal, en nu zit ik met de gevolgen daarvan, chronische stress waar ik niet van af kom, een lichaam dat helemaal vast zit. Het gaat steeds iets beter maar merk dat ik na enkele maanden steeds terugval in een paar dagen extreem gebruik (harddrugs) achter elkaar. Daarna weer stop. Het komt door de situatie waarin ik zit, ik teer op mn spaargeld grotendeels dat bijna op is. ben nog niet genoeg hersteld om te kunnen werken. Ik heb rust nodig, een complete reset van minimaal 30 dagen. Ik zit opgesloten in mijn huis de muren komen op me af. Er moet wat veranderen. Vraag: Ik heb de huisarts bericht of die me kan bellen en dan ga ik vragen om een opname omdat ik in een vicieuze cirkel blijf. Hebben jullie advies, tips? Doe ik hier goed aan?"
"Kordie zei: Is de verslavingskliniek de beste plek voor je? Of bestaan er nog andere klinieken waar je heen kan als je helemaal bent vastgelopen? In iedergeval top dat je inziet dat je geholpen moet worden en daar voor open staat. Zo zal een huisarts het ook zien. Klik om te vergroten... Bedankt voor je bericht! Dat vraag ik me ook af. Ben benieuwd wat de huisarts gaat zeggen."
"Be_a_voice_not_an_echo zei: Probeer voor jezelf een lijstje te maken van de dingen in het leven die je energie en vreugde geven. Simpele, in het dagelijkse leven toepasbare dingen, zoals sporten, mindfulness, vrienden, familie, wandelen, en plan deze dingen in je dagelijkse routine in. Bouw je leven om die momenten heen. Probeer daarnaast langere termijn doelstellingen te definiëren die je wil bereiken in het leven, bijvoorbeeld drie stuks. Bepaal wanneer je die gerealiseerd wil hebben, maar een planning hoe je dit wil bereiken en neem elke bijvoorbeeld zondag deze planning door. Dan kan je ook doelen bijstellen zonder frustratie. Bepaal dan ook een beloning voor jezelf als je je doel gehaald hebt. Lijkt heel simpel, dit structureel doen is lastig, maar levert je naar mijn persoonlijke mening heel veel op 👊🏻 En daarnaast, minstens zo belangrijk: gewoon fappen, drie keer per dag, om het ritme erin te houden 😄 Klik om te vergroten... Haha, ja ik ga ook echt niet meer meedoen aan die no fap onzin. Wel probeer ik te stoppen met Porno. Bedankt voor je goede advies!"
"deze post mag verwijder worden"