Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey allemaal, aanstaand weekend ben ik van plan om (voor het eerst) alleen truffels te doen. Heb het al wat vaker gedaan met wat vrienden en altijd leuk gevonden Mijn plan is om een wat lagere dosering en truffels te nemen met wat minder psilo (mexicana) om te kijken hoe het is om alleen te doen. Ben van plan om eerst voor het trippen te sporten en dan om daarma lekker het park in te gaan, wat muziek op te zetten en thuis wat dingen klaar zetten qua knuffels/sterrenlamp en wat sitcoms. Zijn er nog andere leuke bezigheden om in je eentje te doen of zit ik wel met snor met dit? Aanraders altijd welkom!"
"Mindless zei: Alles dat je vantevoren gepland hebt te willen doen vergeten en gewoon lekker gaan trippen en luisteren naar wat je dan in het moment zelf spontaan wilt doen. Met uitzondering van de locatie dan. Klik om te vergroten... Goeie, misschien is dat wel leuker. Had eigenlijk altijd, ook omdat je dan met beginnende vrienden zit, altijd spullen klaar staan zodat ze konden doen wat ze wilden. Gaf nu een beetje het gevoel dat ik dan dat ook voor mezelf moest doen, maar eigenlijk niet nodig dus. Gewoon met niks starten (naast goeie muziek) en kijken waar ik eindig in het appartement (of aan de bomen geknuffeld) reppirT zei: Zorg dus dat je je favoriete muziek klaar hebt staan, Klik om te vergroten... Ga ik zeker doen thanks!"
"volgende week zaterdag naar 909, veel zin in was bij amsterdams verbond nuchter gegaan, is toch een wereld van verschil (wel heel leuk), dus zal het zo leuk mogelijk maken daaro bij 909"
"Geniet ervan! Mooi weer om buiten te zitten en van de zon te genieten"