Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Miraculeus zei: Heel herkenbaar allemaal, lijkt een beetje op mijn ervaringen met 6-APB, je denkt dat 't allemaal prima gaat en ineens is 't te laat en ga je out of kun je niks meer, voelt zo gek. Klik om te vergroten... Nu denk ik niet dat het laatste half uurtje aan de 6-APB lag hoor, maar puur oververhitting. Als ik gewoon fatsoenlijk had gedronken was er niets aan de hand geweest vermoed ik. Miraculeus zei: Goed om te zien dat je ook met een flinke dosering niet meer intensiteit of energie krijgt, dat miste ik ook, is dan blijkbaar gewoon eigen aan de werking van de stof. Niet teveel van verwachten wat dat betreft een volgende keer. Klik om te vergroten... Ik ga wel de volgende keer net wat meer doseren, 250mg denk ik. Ik had wel dat typische gevoel, net als soms bij MDMA, dat de dosering nét even wat hoger had gemoeten voor een écht fijne trip. Zeker omdat ik bij andere lees dat bij hun de euforie er wel was en die bij mij eigenlijk ontbrak (bij MDMA heb ik dit wel). Ik moet erbij zeggen dat ik inmiddels een behoorlijke tolerantie heb dus ik zou een ander adviseren te starten met een lagere dosis. Daarnaast heb ik een megasnelle stofwisseling en heb veel spiermassa waardoor ik merk dat ik van alles wel wat meer nodig heb dan de "gemiddelde" persoon. Overigens heb ik de succinate variant. Miraculeus zei: Zou je het een volgende keer op zo'n festival weer doen of toch liever MDMA? Klik om te vergroten... Ik denk dat ik het even bij 6-APB houdt. Ik vind het heerlijk dat ik niet waus word en vind het na een MDMA trip altijd doodzonde dat ik de helft van de avond kwijt ben, en achteraf ook amper meer iets herinner. Je weet dat je een leuke avond hebt gehad, maar alle details zijn je ontgaan. Ook vind ik de come up van 6-APB veel fijner, en dat je niet constant op je horloge staat te kijken omdat je zo nodig moet bijpakken. Oké het is allemaal wat minder intens en euforisch, maar alles bij elkaar vindt ik 6-APB wel een betere "deal"."
"Miraculeus zei: Same, vind de voordelen ook zwaarder wegen dan de mindere kanten. Nu alweer zin in mijn volgende keer over een paar maanden! Ben er alleen nog niet uit wat 't wordt qua dosering, dat vind ik bij 6-APB wel een stuk lastiger inschatten. Wel heerlijk om niet bij te hoeven nemen idd! Klik om te vergroten... Dosering is wel een dingetje ja. Die 250mg heb ik ook maar uit de lucht gegrepen. Je ziet doseringen voorbij komen van 130mg tot 280mg succinate en op Reddit zelfs 350mg, maar er is nog steeds niet echt een "stelregel". Daarvoor is het nog te onbekend denk ik. Voor nu ben ik voorzichtig aan het proberen en vooral goed naar mijn eigen lichaam te luisteren."
"Paracetamolletje zei: Het zweten herken ik ook. Ik had ook laatst 6ABP genomen maar ik voelde hier voor mij gevoel weinig van. Ik besloot om toen MDMA te nemen (deze twee combineren is niet aan te raden en ook niet gezond). Verder wel een top avond gehad, maar ik heb echt absurd gezweet. Meer dan wanneer ik alleen MDMA zou nemen. Ik had toen ook niet echt de neiging om veel water te drinken. Klik om te vergroten... Zweette je al zo erg toen je alleen onder de invloed van 6APB was, of pas na het bijnemen van MDMA?"
"Heb van anderen vernomen dat MDMA bijnemen na 6APB je echt kei- en keihard laat gaan, dus op zich niet zo vreemd dan"
"Hoi! Even een update; Vorige week bij Supersized weer 6-APB gebruikt. Deze keer iets hoger gedoseerd (250mg succinate) t.o.v. de vorige keer (200mg). Ik had de vorige keer namelijk het gevoel dat ik net even wat meer had moeten doseren. En dat is gebleken. De 250mg was voor mij perfect . Heerlijke euforie met alles erop en eraan (de effecten zijn bekend, ik zal ze niet allemaal weer opdreunen). Wel een licht trillend kaakje, maar met MDMA is het klapperen veel erger (heb ik al met zeer lage dosissen). Come up was weer heerlijk subtiel. De trip zelf lang, constant, niet wazig, en goed te sturen, en de comedown was mild. Had in de auto (als passagier uiteraard) een kleine inkakker maar daarna knapte ik snel weer op. Eenmaal thuis lekker 8 uurtjes geslapen. De dagen erna geen kater of dip. Disclaimer: mocht je dit topic tegen komen en ook benieuwd zijn naar 6-APB zou ik met een (veel) lagere dosis beginnen. Iedereen reageert anders op dit stofje en schijnbaar heb ik vrij veel hiervan nodig om de gewenste effecten te ervaren."
"Persoonlijk eet ik ongeveer 2 uur van tevoren mijn laatste maaltijd. Ik las in andere verhalen dat veel mensen er inderdaad misselijk van worden in de come up. Ik heb daarom verse (sterke) gemberthee gezet. Dit af laten koelen, en in een leeg flesje over geschonken. Die heb ik meegenomen, af en toe uit gedronken en vlak voordat we naar binnen gingen de capsule ingenomen met de laatste paar slokken uit het flesje. Ik ben niet misselijk geworden. Voor de rest vooral proberen je geen zorgen te maken en er überhaupt niet te veel over na te denken."
"Djordy63 zei: Nice! Klinkt goed. Fijn dat je je dosering hebt vonden haha. Volgende keer ga ik ook naar de 180mg ipv 160. heb je een idee hoe lang de trip dit keer duurde? Klik om te vergroten... Als ik het ongeveer in moet schatten: T+1 begon ik iets te voelen T+2-2,5 zat ik op mijn plateau T+5 begon het langzaamaan minder te worden T+7 was het wel klaar"
"Veel plezier! Ik lees graag je ervaring."
"Hij werkt uit. De energierush en het scherpe is nu wel weg. Alleen nog zin om te bewegen, en mijn hand oog coördinatie is niet geweldig. Misschien ook omdat ik nog steeds steenkoude klauwen heb. Maar dit was wel een korte, maar leuke, kennismaking met speed! Kan me voorstellen dat je hier in grotere hoeveelheden godvergeten hard van kan gaan. Overigens ga ik het combineren met MDMA (ik weet het..dom..verhoogde kans op...). Waarbij het plan is om gelijk aan het begin van het feest te beginnen met MDMA. Mezelf netjes aan 2mg/kg te houden. Ik verwacht dan rond een uur of 3-4 in te kakken, maar net daarvoor al een bommetje van 50mg te pakken die me door de comedown heen trekt en wellicht een uurtje later nog eentje van 50mg om de laatste uurtjes af te maken. Ben toch niet van plan te slapen die zondag."
"Oe oe oe wat een perfecte manier om door mijn comedown heen te chillen! ik kijk er naar uit, heel veel plezier!!"