#1
Tot dan!Heel fijn! Volgende maand gaan we naar Berlijn!![]()
Tot dan!Heel fijn! Volgende maand gaan we naar Berlijn!![]()
Hoop ook dat Graspop doorgaat. zou eindelijk weer gaan.Graspop 2021 & Psy- fi 2021
Als alles mee zit en er een wonder plaatst vind op ons lieftallige virus.

dezeSowieso Defqon 1. Weet wel nog niet wanneer 😄
Exact hetzelfde zoals in Nederland. Behalve dat je ook kunt testen op het festival zelf (of bij de meeste?) maar dat raad ik niet aan omdat je dan moet wachten op je uitslag. Beter van tevoren als je geen vaccinatie of herstelbewijs hebt.En aan wat voor voorwaarden moet je voldoen? Een bewijs van inenting laten zien? Hoe is het testen voor toegang in België geregeld?
Dan moeten ze juist berichtgeving voorzien. Zoals ik het lees zijn het 36000 unieke bezoekers toch?Bekijk bijlage 27719
Normaal wel hoor, dat is over heel Europa hetzelfde.Geen idee of dat kan in Nederland.
Ik heb nog nooit iemand gezien met een herstelbewijs.
Oh wauw! Wat een Line up!
https://www.psy-fi.nl/Zijn de kaartjes al te koop dan trouwens? De laatste keer dat ik keek was er nog niks te koop.. denk dat ik wel kaartjes koop!
Dankje, heb ik net gedaan. Ik ga dus ook heen! Voor mij is het om de hoek dus..https://www.psy-fi.nl/
Hier kun je ze kopen. JE moet je naam en email geven en ze zullen je dan contacteren voor tickets te kopen later.
Wij nemen de trein of een bus mss en blijven daar een paar dagen dan.Dankje, heb ik net gedaan. Ik ga dus ook heen! Voor mij is het om de hoek dus..
Me pa komt ook mee. Hij wou ook nog eens naar een festival en nog eens los gaan 🙂Doen we!
Wat leuk!! Hoe oud is je vader?Me pa komt ook mee. Hij wou ook nog eens naar een festival en nog eens los gaan 🙂
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."