#1
Heel veel plezier!Morgen dus Rave Rebels in Brussel!
Wij waren in 2021 en vonden het fantastisch daar 🤩🤩🤩
Vandaag ander feestje ‘We Are It’ in Thuishaven. Terug naar de jaren ‘90, extravagante mensen, heerlijk 🤩
Heel veel plezier!Morgen dus Rave Rebels in Brussel!
Wordt echt super leuk! Ik ben er al helemaal klaar voor🙋🏼♀️
Heel veel plezier!
Wij waren in 2021 en vonden het fantastisch daar 🤩🤩🤩
Vandaag ander feestje We Are It.
Wijziging in planning dit weekend daar er eea wegvalt. Dit biedt mogelijkheden. Even kijken of ik nog twee kaartjes kan scoren om met mijn zwager alsnog te gaan. Mijn vrouw blijft thuis ivm de kidsDagje! Ja ik heb ook al gewoon de hele week al kriebels voor zaterdag🤩 zonde! Hopelijk heb je nog andere leuke feesten op de planning?
Oh onthoudt ik! Mij kun je herkennen aan me grote doppen, rood t-shirt en rode lippenstiftJe kunt mij herkennen aan donkerblauwe t-shirt met witte horizontale strepen.
Was toen midden in Corona, in België mocht alles gewoon. Binnen feest met 15.000 mensen en iedereen is dood nu 🤣🤣🤣🤣🤣Ziet er goed uit inderdaad, en Kompass zal wel capabele organisator zijn 😎 veel plezier op je ander feest, ken het niet. Maar hoop dat je ook goeie nacht hebt 😎
Als je hier echt rode tshirt draagt zul je extreem opvallen. Onze groep valt ook omdat we allemaal een lint van de flikken dragen.Oh onthoudt ik! Mij kun je herkennen aan me grote doppen, rood t-shirt en rode lippenstift
En het was een topfeestje! "Wat ouder publiek" was een understatement, ik voelde mij met mijn 45 jaar best jong daarWe Are It is in Thuishaven. Jaarlijks feest, wat ouder publiek en extravagante mensen, jaren ‘90 house van 13.00 tot 23.00 uur dus geen nacht doorhalen.

En hoe was het?Morgen dus Rave Rebels in Brussel!
Tryyyyyyym! 😍Was zeer goed. Ben tot 9u 's ochtends gebleven. Ok het was een beetje druk maar de muziek was subliem. Vooral Trym vond ik echt goed. Echt harde techno met beetje een jaren 90 discotheek sound ook. Hopelijk ook goed gehad op Thuishaven?
Goed om te lezen! Trym nog niet live gezien maar lijkt me super.Was zeer goed. Ben tot 9u 's ochtends gebleven. Ok het was een beetje druk maar de muziek was subliem. Vooral Trym vond ik echt goed. Echt harde techno met beetje een jaren 90 discotheek sound ook. Hopelijk ook goed gehad op Thuishaven?
Goed ideeTwijfel, awakenings. Soloo dan ook 🤔



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."