Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke festivals staan op de planning

Welke festivals staan op de planning

1844 antwoorden
265 weergaven
18-5-2026
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#1
Cerberus zei:
Morgen dus Rave Rebels in Brussel!
Klik om te vergroten...
Heel veel plezier!
Wij waren in 2021 en vonden het fantastisch daar 🤩🤩🤩
Vandaag ander feestje ‘We Are It’ in Thuishaven. Terug naar de jaren ‘90, extravagante mensen, heerlijk 🤩
P
PsychojohnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zometeen Rebirth😈😈
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Speedboot1993 zei:
Wordt echt super leuk! Ik ben er al helemaal klaar voor🙋🏼‍♀️
Klik om te vergroten...

Ik bijna, zal nog een namiddag slaapje kunnen gebruiken want ben vroeg wakker geworden :grin:
Je kunt mij herkennen aan donkerblauwe t-shirt met witte horizontale strepen.

Zeehond zei:
Heel veel plezier!
Wij waren in 2021 en vonden het fantastisch daar 🤩🤩🤩
Vandaag ander feestje We Are It.
Klik om te vergroten...

Ziet er goed uit inderdaad, en Kompass zal wel capabele organisator zijn 😎 veel plezier op je ander feest, ken het niet. Maar hoop dat je ook goeie nacht hebt 😎
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Memento zei:
Dagje! Ja ik heb ook al gewoon de hele week al kriebels voor zaterdag🤩 zonde! Hopelijk heb je nog andere leuke feesten op de planning?
Klik om te vergroten...
Wijziging in planning dit weekend daar er eea wegvalt. Dit biedt mogelijkheden. Even kijken of ik nog twee kaartjes kan scoren om met mijn zwager alsnog te gaan. Mijn vrouw blijft thuis ivm de kids :(
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Cerberus zei:
Je kunt mij herkennen aan donkerblauwe t-shirt met witte horizontale strepen.
Klik om te vergroten...
Oh onthoudt ik! Mij kun je herkennen aan me grote doppen, rood t-shirt en rode lippenstift
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#6
Cerberus zei:
Ziet er goed uit inderdaad, en Kompass zal wel capabele organisator zijn 😎 veel plezier op je ander feest, ken het niet. Maar hoop dat je ook goeie nacht hebt 😎
Klik om te vergroten...
Was toen midden in Corona, in België mocht alles gewoon. Binnen feest met 15.000 mensen en iedereen is dood nu 🤣🤣🤣🤣🤣
Niks aan de hand natuurlijk 😉
Wat ik me herinner is dat het zo ongelofelijk goed klonk daar. Geluid was perfect👌

We Are It is in Thuishaven. Jaarlijks feest, wat ouder publiek en extravagante mensen, jaren ‘90 house van 13.00 tot 23.00 uur dus geen nacht doorhalen.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Speedboot1993 zei:
Oh onthoudt ik! Mij kun je herkennen aan me grote doppen, rood t-shirt en rode lippenstift
Klik om te vergroten...
Als je hier echt rode tshirt draagt zul je extreem opvallen. Onze groep valt ook omdat we allemaal een lint van de flikken dragen.
J
JohnGaltLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeehond zei:
We Are It is in Thuishaven. Jaarlijks feest, wat ouder publiek en extravagante mensen, jaren ‘90 house van 13.00 tot 23.00 uur dus geen nacht doorhalen.
Klik om te vergroten...
En het was een topfeestje! "Wat ouder publiek" was een understatement, ik voelde mij met mijn 45 jaar best jong daar :tearsofjoy:
Ook erg gaaf, er was een opa van in de 80 of zo die daar ook lekker stond te dansen!
Maar zeer goede muziek en een heerlijke vibe, dus prima vermaakt!
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als Psychedelic Rave ermee gemoeid is, heb ik wel aardig vertrouwen in het psy-fi alternatief. Vorig jaar was het natuurlijk ook veel te kort dag om iets voor te bereiden. Maar zelfs toen scheen er al een leuk feestje te zijn.

Ik ben benieuwd!

Beetje balen dat ik die periode eigenlijk met de family naar het Zwarte Woud ga. Ook leuk, daar niet van 😂

Screenshot_2023-04-17-19-02-23-95_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#10
Cerberus zei:
Morgen dus Rave Rebels in Brussel!
Klik om te vergroten...
En hoe was het?
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Was zeer goed. Ben tot 9u 's ochtends gebleven. Ok het was een beetje druk maar de muziek was subliem. Vooral Trym vond ik echt goed. Echt harde techno met beetje een jaren 90 discotheek sound ook. Hopelijk ook goed gehad op Thuishaven?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Cerberus zei:
Was zeer goed. Ben tot 9u 's ochtends gebleven. Ok het was een beetje druk maar de muziek was subliem. Vooral Trym vond ik echt goed. Echt harde techno met beetje een jaren 90 discotheek sound ook. Hopelijk ook goed gehad op Thuishaven?
Klik om te vergroten...
Tryyyyyyym! 😍

Als iemand die paars gesplashte LP van Millenium heeft en er vanaf wilt. Hit me up!

Die ontbreekt echt nog in mijn collectie haha
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#13
Cerberus zei:
Was zeer goed. Ben tot 9u 's ochtends gebleven. Ok het was een beetje druk maar de muziek was subliem. Vooral Trym vond ik echt goed. Echt harde techno met beetje een jaren 90 discotheek sound ook. Hopelijk ook goed gehad op Thuishaven?
Klik om te vergroten...
Goed om te lezen! Trym nog niet live gezien maar lijkt me super.
Thuishaven was wel leuk. Nuchter toch wat anders, maar gezellig.
Veel minder extravagante mensen dan vorig jaar en jaren ‘90 house vind ik zelf wat minder.
Al met al gezellig, maar techno feesten zijn voor mij veel beter 🤩

Op naar Awakenings Spring volgende maand (zaterdag) 🥳🥳
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik was ook nuchter hoor, maar de techno maakt me high :) Ik ga ook naar Awakenings maar dan in de zomer.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vanavond een feestje gehad met alleen maar fellows van NA/CA. Bij iemand in de loods met een serieus geluidssysteem.

Van Hardtechno, Acid techno, Tekno, Hardtek, Hardstyle, Hardcore en Frenchcore. Allerlei hardere stijlen zijn voorbij gekomen. Weer even goed los gebeukt vanavond hehehe 😈

Voor veel fellows was het hun eerste nuchtere (hardere stijlen) feestje. En met een goed geluidssysteem was het zeer geslaagd.

De bas moet je niet horen, die moet je voelen!
L
LieskeLid
01-01-2024, 00:00
#16
5 juli dominator 😍

eerste hardcore feestje weer na m’n zwangerschap vorig jaar!
in m’n postpartum periode wel maar paar kleine festivals geweest. Maar dit weekend realiseerde m’n vriendin en ik dat we een echte hardcore feest mega hadden gemist. Ook zij net een jaar geleden moeder geworden, maar we zijn er weer klaar voor hoor! 💪🏻
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#17
Iemand naar Awakenings summer? 🧐
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Twijfel, awakenings. Soloo dan ook 🤔
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#19
TripJess zei:
Twijfel, awakenings. Soloo dan ook 🤔
Klik om te vergroten...
Goed idee
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#20
Shadowlands rave was vandaag een leuk en gezellig early feestje in de Effenaar in Eindhoven 🔥
Alleen de muziek stond wel zacht en je voelde de bass niet echt😓 Maar was wel een goeie sfeer, de hele tijd goed in mn vibe gezeten en weer genoten van bijvoorbeeld Marc Acardipane🥰
We moesten alleen helaas al voor het laatste optreden van Shadowlands Terrorists zelf naar huis omdat we met de trein waren😫
En dit keer zaten we gelukkig wel in de trein voordat hij wegreed😅

Screenshot_20230507_025036_Gallery.jpgScreenshot_20230507_025110_Gallery.jpg

FB_IMG_1683147525498.jpg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7475767778...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."