#1
- Mijn goddamn fysio oefeningen ECHT TWEE OF DRIE KEER PER WEEK doen ipv één keer per anderhalve week ![:nomouth:]()
- Elke dinsdagochtend om 07:00 een half uurtje hardlopen voor ik begin met werken (en m'n andere sportsessies gwn verder los in de week).
- Meer lezen!!! Vooral 's ochtends en 's avonds. Ipv op m'n telefoon zitten.
- Meer pauze nemen op m'n werkdagen omdat ik anders te lang doorga omdat ik toch thuis zit
- Elke dinsdagochtend om 07:00 een half uurtje hardlopen voor ik begin met werken (en m'n andere sportsessies gwn verder los in de week).
- Meer lezen!!! Vooral 's ochtends en 's avonds. Ipv op m'n telefoon zitten.
- Meer pauze nemen op m'n werkdagen omdat ik anders te lang doorga omdat ik toch thuis zit