Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPlaats je concrete korte termijn goede voornemen(s)

Plaats je concrete korte termijn goede voornemen(s)

583 antwoorden
85 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ganggang💯 zei:
Goed voornemen: niet meer blowen tot 9 augustus.

Startdatum: 3-7-2020
Einddatum: 9-8-2020
Klik om te vergroten...
Deze is mooi gelukt.
Nieuw voornemen:
Geen tabak meer roken tot en met 31 december 2020. Rook niet vast maar met een borrel erbij wel. En dat staat me steeds meer tegen. Vaak hoesten en rochelen. En het houdt me op sportief vlak ook tegen om dieper te gaan. Mijn lijf kan het aan, mijn longen niet.

Startdatum: 1-9-2020
Einddatum: 31-12-2020
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ganggang💯 zei:
Deze is mooi gelukt.
Nieuw voornemen:
Geen tabak meer roken tot en met 31 december 2020. Rook niet vast maar met een borrel erbij wel. En dat staat me steeds meer tegen. Vaak hoesten en rochelen. En het houdt me op sportief vlak ook tegen om dieper te gaan. Mijn lijf kan het aan, mijn longen niet.

Startdatum: 1-9-2020
Einddatum: 31-12-2020
Klik om te vergroten...
Succes!!

Als ik die datums onder elkaar zie staan lijkt december al vet dichtbij... :confused:
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#3
geflipt zei:
Ik mag nu al wel stellen dat mijn voornemen nu reeds geslaagd is. MDMA weer helemaal onder controle en speed er gewoon uitgeknikkerd. Voelt goed (nu toch nog). Nu deze maand uitzitten en genieten van geen harddrugs te moeten verwerken. Een flinke 6-APB sessie zal deugd doen begin oktober, dat zal ik niet ontkennen. Maar het voelt nu reeds deugd...

MDMA & speedgebruik verminderen
Startdatum: 1/7/2020
Einddatum: 1/10/2020
Klik om te vergroten...
Bij nader inzien moet ik dit dus toch herzien... Bij de afkick in een diepe depressie gezakt, qua werk op totaal het verkeerde moment. We houden het dus alsnog bij afbouwen tot begin oktober, waarna de afkick al dan niet met een opname (voor de mogelijke depressie) door zal gaan. Iedereen voelt zich depri tijdens een afkick, I know. Alleen zit dat bij mij, en mijn ziekte, wel ietsje anders...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Succes!!

Als ik die datums onder elkaar zie staan lijkt december al vet dichtbij... :confused:
Klik om te vergroten...
Door die hele corona crap is dit jaar voorbij gevlogen inderdaad.. hopelijk krijgen we nog een mooie nazomer deze maand.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ganggang💯 zei:
Door die hele corona crap is dit jaar voorbij gevlogen inderdaad.. hopelijk krijgen we nog een mooie nazomer deze maand.
Klik om te vergroten...
Ja het was me laatst veel te warm maar ik ben nog niet klaar voor de herfst... Wil nog even zomer.

En inderdaad zeg, corona heeft dit hele jaar gekaapt bijna...
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#6
Juun zei:
Een maand(augustus) Geen harddrugs gebruiken. Max 2biertjes per gelegenheid.

Startdatum: 1-8-2020
Einddatum: 31-8-2020
Klik om te vergroten...
Helaas 1x een avond 6bier op. Maar voor de rest overal vanaf kunnen blijven. Best trots dat het "gelukt" is.
Nu proberen zo door te zetten, Het is toch een soort routine wat uit je systeem moet.
Connecties die je brein heeft bij bepaalde activiteiten.

Voor de mensen die september nuchter willen doorbrengen. Veel succes en het gevoel als het lukt, dat is bijna een drugs opzich :yum:
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik mag nu al wel stellen dat mijn voornemen nu reeds geslaagd is. MDMA weer helemaal onder controle en speed er gewoon uitgeknikkerd. Voelt goed (nu toch nog). Nu deze maand uitzitten en genieten van geen harddrugs te moeten verwerken. Een flinke 6-APB sessie zal deugd doen begin oktober, dat zal ik niet ontkennen. Maar het voelt nu reeds deugd...

MDMA & speedgebruik verminderen
Startdatum: 1/7/2020
Einddatum: 1/10/2020
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#8
geflipt zei:
Bij nader inzien moet ik dit dus toch herzien... Bij de afkick in een diepe depressie gezakt, qua werk op totaal het verkeerde moment. We houden het dus alsnog bij afbouwen tot begin oktober, waarna de afkick al dan niet met een opname (voor de mogelijke depressie) door zal gaan. Iedereen voelt zich depri tijdens een afkick, I know. Alleen zit dat bij mij, en mijn ziekte, wel ietsje anders...
Klik om te vergroten...
Jammer! Ik vind oktober eigenlijk geschikter om ergens mee te stoppen, de zomer is dan voorbij en mensen zoeken elkaar toch wat minder op, dus ook minder verleidingen. Ze noemen het niet voor niks stoptober.
Wat voor ziekte heb je, als ik vragen mag?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Purplext zei:
Heb jij ooit hulp gehad hiervoor? Je bent zelfstandig met keta gestopt toch?
Klik om te vergroten...
Nooit hulp gehad, zelf gestopt idd.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#10
PsychedelicMagic zei:
Ik ben maand terug de fout ingegaan, doordat ik voor mijzelf heb uitgevonden dat ik mijn brein sneller kan helpen herstellen door hele dagen in stilte op mijn kamer te leven. Dus ja, ik dacht van: "Nog ff goed veel drugs gebruiken, want mijn brein kan toch sneller herstellen:flushed:
Klik om te vergroten...

Ik vind het wel knap van je, dat je dagen alleen in stilte en nuchter kan zijn. Dat doen weinig mensen je na, ook niet drugsgebruikers hebben daar moeite mee.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#11
PsychedelicMagic zei:
yep, overprikkeling dempen is ook mijn reden tot gebruik..
Klik om te vergroten...

Ik houd niet van labels, maar kan me wel vinden in de thrillseeking HSP-er.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#12
zal een googlen. ik ben gewoon een autist.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spyro zei:
Nooit hulp gehad, zelf gestopt idd.
Klik om te vergroten...

Denk je dat er een reden is (geweest) voor je verslaving?

Oké, ik moet stoppen te spammen in dit topic. Had vandaag alleen echt zo'n besefmoment dat ik in een cirkel zit.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Purplext zei:
Denk je dat er een reden is (geweest) voor je verslaving?

Oké, ik moet stoppen te spammen in dit topic. Had vandaag alleen echt zo'n besefmoment dat ik in een cirkel zit.
Klik om te vergroten...
Ja en nee. Het begon voor de leuk, zat in een vrienden groep waar iedereen aan de Keta zat, daarna zat ik in een zwaar ellendige relatie die mij kapot heeft gemaakt en Keta was mijn middel om daarmee te dealen. Dus eerste instantie niet, uiteindelijk was het puur verdoven...
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#15
PsychedelicMagic zei:
zal een googlen. ik ben gewoon een autist.
Klik om te vergroten...
Heet tegenwoordig high sensation seeker trouwens.
Bij mij wilde ze ook onderzoeken of ik autisme had. Bij vrouwen schijnt autisme en HSP moeilijk te onderscheiden zijn.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hmm, je hebt alle triggers en issues die ik heb tijdens het stoppen met dope en je bent ook nog een vrouw.... God, wat toevallig!
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#17
PsychedelicMagic zei:
Hmm, je hebt alle triggers en issues die ik heb tijdens het stoppen met dope en je bent ook nog een vrouw.... God, wat toevallig!
Klik om te vergroten...
Match made in heaven? or in hell? 🤪
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#18
meestal hell, soms heaven..
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Purplext zei:
Het lijkt wel alsof als het goed gaat met me, ik het weer kapot moet maken, zodat ik daarna weer een doel heb; me weer goed en gezond gaan voelen.
Je zou toch denken dat als je je goed voelt, je dat wilt behouden..
Klik om te vergroten...
This is me 😑
Heeft een poosje geduurd voordat ik daarachter kwam.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#20
PsychedelicMagic zei:
meestal hell, soms heaven..
Klik om te vergroten...
Let's reach for the sky!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2122232425...30
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."