Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPlaats je concrete korte termijn goede voornemen(s)

Plaats je concrete korte termijn goede voornemen(s)

583 antwoorden
82 weergaven
18-5-2026
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#1
Man, wat een tweestrijd! Langs de ene kant kijk ik ontzettend uit naar september, maar langs de andere kant ben ik bang dat ik het niet ga halen... Ik heb een sterke geest, maar na corona is dit toch een hele opgave hoor!

Minderen met MDMA en speed.
Begindatum:1/7/2020
Einddatum:1/10/2020

September harddrugsvrij.
Begindatum:29/8/2020
Einddatum:30/9/2020
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
geflipt zei:
Man, wat een tweestrijd! Langs de ene kant kijk ik ontzettend uit naar september, maar langs de andere kant ben ik bang dat ik het niet ga halen... Ik heb een sterke geest, maar na corona is dit toch een hele opgave hoor!

Minderen met MDMA en speed.
Begindatum:1/7/2020
Einddatum:1/10/2020

September harddrugsvrij.
Begindatum:29/8/2020
Einddatum:30/9/2020
Klik om te vergroten...
Je kan het :)
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#3
geflipt zei:
Man, wat een tweestrijd! Langs de ene kant kijk ik ontzettend uit naar september, maar langs de andere kant ben ik bang dat ik het niet ga halen... Ik heb een sterke geest, maar na corona is dit toch een hele opgave hoor!

Minderen met MDMA en speed.
Begindatum:1/7/2020
Einddatum:1/10/2020

September harddrugsvrij.
Begindatum:29/8/2020
Einddatum:30/9/2020
Klik om te vergroten...
dus als ik het goed begrijp gaat het schema van:
minderen met mdma en speed naar helemaal niets van dat alles in september?

volhouden man!


als je nu gebruikt dan heb je er mss een falen en schuldgevoel bij en dan is het niet eens echt chill.

en dan in oktober
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gympie zei:
dus als ik het goed begrijp gaat het schema van:
minderen met mdma en speed naar helemaal niets van dat alles in september?
Klik om te vergroten...
Inderdaad. September wordt de gateway.
Daarna start geflipt 2.0...

Eindelijk entactogenen op de juiste manier, niet meer gestuurd worden door de speed, en af en toe een Keta-tripje.... Dan zijn al mijn doelen bereikt!
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#5
tot iig November geen seroslurper
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#6
Afbouw van de MDMA bestempel ik dus als geslaagd. Was niet eens zo moeilijk! Na week 1 waren de cravings verdwenen. Het minderen met speed, daar ga ik mezelf in september eens over bezinnen. Ik sluit niet uit dat die eruit wordt geflikkerd. Echt moeilijk spul om goed mee om te gaan voor mij. Mijn Keta-tripjes, dat komt wel goed denk ik. Voor mij is het dan ook echt niet iets om dagelijks te gaan doen, net zoals trippen. Maar goed, we zitten dus goed op schema! :innocent:

Minderen met MDMA en speed
Begindatum: 1/7/2020
Einddatum: 1/10/2020
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#7
geflipt zei:
Afbouw van de MDMA bestempel ik dus als geslaagd. Was niet eens zo moeilijk! Na week 1 waren de cravings verdwenen. Het minderen met speed, daar ga ik mezelf in september eens over bezinnen. Ik sluit niet uit dat die eruit wordt geflikkerd. Echt moeilijk spul om goed mee om te gaan voor mij. Mijn Keta-tripjes, dat komt wel goed denk ik. Voor mij is het dan ook echt niet iets om dagelijks te gaan doen, net zoals trippen. Maar goed, we zitten dus goed op schema! :innocent:

Minderen met MDMA en speed
Begindatum: 1/7/2020
Einddatum: 1/10/2020
Klik om te vergroten...

herinner ik het me nu anders of is dit een aangepast schema?
het was toch eerst geen harddrugs in september?
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#8
same
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsychedelicMagic zei:
same
Klik om te vergroten...
Maar jij trapt er ook af en toe weer in he?!

Heb er over nagedacht waarom ik toch steeds weer terugval. Het lijkt wel alsof als het goed gaat met me, ik het weer kapot moet maken, zodat ik daarna weer een doel heb; me weer goed en gezond gaan voelen.
Je zou toch denken dat als je je goed voelt, je dat wilt behouden..
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gaat hier tot nog toe goed. Strikt 23:00 uur op bed. Eerste nacht wel een uur wakker gelegen voordat ik in slaap viel, omdat ik dit niet gewend ben denk ik. Maar in ieder geval weer eens nachten van 7, 8 uren gedraaid en dat voelt goed. En gisteravond gelukkig geen probleem met inslapen.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#11
yep
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Purplext zei:
Maar jij trapt er ook af en toe weer in he?!

Heb er over nagedacht waarom ik toch steeds weer terugval. Het lijkt wel alsof als het goed gaat met me, ik het weer kapot moet maken, zodat ik daarna weer een doel heb; me weer goed en gezond gaan voelen.
Je zou toch denken dat als je je goed voelt, je dat wilt behouden..
Klik om te vergroten...
Heb ik ook. Zodra ik me weer ā€œgezond en frisā€ voel dan gaat mijn brein weer aan de loop met me dat ik wel weer drugs kan gebruiken...
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spyro zei:
Heb ik ook. Zodra ik me weer ā€œgezond en frisā€ voel dan gaat mijn brein weer aan de loop met me dat ik wel weer drugs kan gebruiken...
Klik om te vergroten...

Maar maak je jezelf dan ook 'kapot', moet je weer rock bottom totdat je weer kan stoppen?
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bij mij is dat dus na drie maanden. Dan verlang ik steeds meer naar hogere pieken in mijn gevoelswereld en in beleving van de wereld. Ik denk dat het gewoon heel en heeel lang duurt, voordat je brein aangepast is aan de prikkels die je ontvangt als je in nuchtere toestand naar deze wereld kijkt. Geloof dat als je brein is aangepast, je ook soms hoge pieken ervaart als je naar muziek luistert of een bijzonder moment meemaakt. De rek is er een beetje uit en moet hersteld worden, en dat doe je door onthouding en een sobere en gezonde manier van leven.

Meditatie, daglicht, stilte en koud douchen = hoe ik het uberhaupt drie maanden kan volhouden voordat ik weer ga gebruiken. Maar mijn brein wilt op een geven moment weer onder invloed zijn. Ik voel me dan beter, terwijl ik op veel vlakken zichtbaar achteruit ga. Kom aan in gewicht, begin in lelijke kleding te dragen, als ik over straat loop lach ik in mijzelf of praat ik in mijzelf en mensen zien dat en vinden daar wat van... Ook heb ik steeds terugkerende gedachten aan bagger waar ik niet aan wil denken. Het liefst vergeet ik het maar dat gaat niet. En om daar aan te ontsnappen moet ik toch echt onder invloed zijn.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Purplext zei:
Maar maak je jezelf dan ook 'kapot', moet je weer rock bottom totdat je weer kan stoppen?
Klik om te vergroten...
Nou, niet meer zo ā€œkapotā€ als eerst maar wel goed uitgeput. Dan ben ik de drugs ook weer zat, duurt een paar dagen tot ik me weer 100% mezelf voel en dan komen die gedachten weer. Al geef ik er tegenwoordig niet meer aan toe zoals eerst. Maar het is wel typisch steeds ja. Als ik me dan belabberd voel dan wil ik me goed voelen, dan voel ik me goed en maak ik mezelf belabberd. šŸ˜…
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben maand terug de fout ingegaan, doordat ik voor mijzelf heb uitgevonden dat ik mijn brein sneller kan helpen herstellen door hele dagen in stilte op mijn kamer te leven. Dus ja, ik dacht van: "Nog ff goed veel drugs gebruiken, want mijn brein kan toch sneller herstellen:flushed:
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#17
PsychedelicMagic zei:
Bij mij is dat dus na drie maanden. Dan verlang ik steeds meer naar hogere pieken in mijn gevoelswereld en in beleving van de wereld. Ik denk dat het gewoon heel en heeel lang duurt, voordat je brein aangepast is aan de prikkels die je ontvangt als je in nuchtere toestand naar deze wereld kijkt. Geloof dat als je brein is aangepast, je ook soms hoge pieken ervaart als je naar muziek luistert of een bijzonder moment meemaakt. De rek is er een beetje uit en moet hersteld worden, en dat doe je door onthouding en een sobere en gezonde manier van leven.

Meditatie, daglicht, stilte en koud douchen = hoe ik het uberhaupt drie maanden kan volhouden voordat ik weer ga gebruiken. Maar mijn brein wilt op een geven moment weer onder invloed zijn. Ik voel me dan beter, terwijl ik op veel vlakken zichtbaar achteruit ga. Kom aan in gewicht, begin in lelijke kleding te dragen, als ik over straat loop lach ik in mijzelf of praat ik in mijzelf en mensen zien dat en vinden daar wat van... Ook heb ik steeds terugkerende gedachten aan bagger waar ik niet aan wil denken. Het liefst vergeet ik het maar dat gaat niet. En om daar aan te ontsnappen moet ik toch echt onder invloed zijn.
Klik om te vergroten...

Ik kon vroeger high on life zijn, puur omdat ik erg openstond en alles hard binnen kwa.. Maar dan raakte ik overprikkeld en ik ben dat gaan dempen met middelen.
En toch zoek ik ook weer prikkels op door middelen te gebruiken. Omdat ik me zo heb afgesloten van emoties, kan ik daar vaak pas weer bij komen door middel van drugs. Zo tegenstrijdig.

Ik denk dat je gelijk hebt dat het herstel lang duurt om weer nuchter hoge pieken te ervaren.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spyro zei:
Nou, niet meer zo ā€œkapotā€ als eerst maar wel goed uitgeput. Dan ben ik de drugs ook weer zat, duurt een paar dagen tot ik me weer 100% mezelf voel en dan komen die gedachten weer. Al geef ik er tegenwoordig niet meer aan toe zoals eerst. Maar het is wel typisch steeds ja. Als ik me dan belabberd voel dan wil ik me goed voelen, dan voel ik me goed en maak ik mezelf belabberd. šŸ˜…
Klik om te vergroten...
Heb jij ooit hulp gehad hiervoor? Je bent zelfstandig met keta gestopt toch?
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#19
yep, overprikkeling dempen is ook mijn reden tot gebruik..
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Purplext zei:
Heb jij ooit hulp gehad hiervoor? Je bent zelfstandig met keta gestopt toch?
Klik om te vergroten...
Nooit hulp gehad, zelf gestopt idd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2223242526...30
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."