Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Aniet_Speed zei: Ik heb een paar keer 4fmp gedaan, ik ervaarde dat als xtc- achtig, soort "xtc light" als ik het moet omschrijven, was die maandag topfit weer om 8 uur op m'n werk..😁 De andere keer is lastig te beoordelen want toen heb ik nog een aantal andere dingen erbij genomen😏 maar ik lees hier verschillende ervaringen over, dus garantie heb je niet... Een vriend van mij ervaarde juist alle nadelige dingen wat je van x kan krijgen dusja, je komt er maar op 1 manier achter😜 Klik om te vergroten... Wowww, door 4F lig ik echt nog wakker..."
"Kost teveel geld ook, een drugstest! Ik (en nog 500) andere reden na masters of hardcore ook een fuik in. Blazen en doorrijden. Ze weten echt wel dat je dat wat in je mik heb zitten 😜."
"Revolutionair zei: In my Dm lol Klik om te vergroten... Hahaha scherp"
"Spyro zei: Met jullie wel hoor! 🥳🤩 Klik om te vergroten... 😏😏"
"Natozlato zei: @barbieornot? Het is wel een broekie hoor, die @Revolutionair XD. Hoe doe jij dat dan in zo'n club, een g-tje in je drankje? Stiekem bij de lockers? Als ik nog een keer ga, wou ik dat ook proberen, maar wil er niet uitgekickt worden! Klik om te vergroten... Haha is dat zo? 😜 Oh ik had het gewoon in m’n handtas in de kluis. Liep ik af en toe naar m’n kluis toe om een gtje te nemen en een sigaretje te pakken. + vrouwen mogen volgens mij een klein tasje mee naar binnen nemen. Heb echt de heerlijkste avonden/nachten daar gehad 😍."
"Van die momenten dat je wel samen nu met iemand zou willen zijn........ Mwehhhh"
"Revolutionair zei: Paar gram speed doet het werk wel 😋 Klik om te vergroten... En dan op kantoor aankomen, goedemorgen 😀"
"Thanks voor de tips lieve mensen. Ik sport al veel. Ik voetbal 3 keer per week en ik probeer 3 keer naar de sportschool te gaan. Ik val alleen niet af van voetbal, daar worden me benen alleen maar gespierder van.."
"Ganggang💯 zei: Het feit dat er een landelijke campagne gestart is om het hamsteren tegen te gaan, dat overal mondkapjes, desinfectie gel en allerlei andere medicijnen uitverkocht zijn bewijst dat er teveel paniek is. Zelf Rutte zegt op landelijke televisie dat er genoeg wc papier is. Je kunt wel je mening geven over een feit. Je vindt het leuk, niet leuk, interessant, niet interessant, etc. Maar dat is niet wat er gebeurt in die post. @Cerberus heeft het allemaal haarfijn uitgelegd. Klik om te vergroten... Ja maar ook dat vind Rutte en een ander blijkbaar niet, anders gaan de wc rollen niet zo hard? Maar dit is een eindeloze discussie. Vind het trouwens wel komisch om te zien dat je er iemand anders even bijhaalt. Ik begrijp hem, ik begrijp jou. All good."
"Aangezien Feyenoord 25-05 de finale speelt ben ik aanwezig in de Kuip. Nu heb ik op 31-05 een urine controle bij het CBR. Zouden zij dan nog coke terug kunnen vinden? #durftevragen #ellende #verkeerdemoment #ismijnietgegund🤣"