#1
Ook is mijn NEP bijna op. Ben nu aan het carpetsurfen en het bakjeshoekjes aan het schrapen. Helaas zit er ook kaarsvet tussen.
Bekend beeld ja. Alles onder het kaarsvet. De vloer, kleding, torch, tools, etc.
Ook is mijn NEP bijna op. Ben nu aan het carpetsurfen en het bakjeshoekjes aan het schrapen. Helaas zit er ook kaarsvet tussen.
Uhm.. nou. Vroeger (15+ jaar geleden) dronk ik ook veel koffie. Soms wel 15 koppen per dag. Ben steeds minder gaan drinken en jaren geleden helemaal gestopt en voelde me na een tijd wel echt een stuk beter. Ondanks dat ik niet het gevoel had dat ik me niet goed voelde toen ik wel (veel) koffie dronk. Meer een toevallige ontdekking. Uiteindelijk heb ik een jaar of 3 helemaal geen koffie gedronken en sindsdien slechts 1 kopje per dag en sla regelmatig over. Merk wel dat ik er ook niet meer goed tegen kan. Van 2 koppen kan ik al niet helemaal lekker worden en van 3 word ik sws naar.Misschien toch maar eens een periode geen koffie. Baal er wel van: ik ben al meer dan twee jaar aan het geheelonthouden en koffie is toch wel een echt geniet moment. Tegelijkertijd drink ik het te veel (6 a 7 op een dag) en merk ik dat mn energiebalans niet top is. Iemand hier ervaring mee?
Ik snap ook nooit ene zak van mensen die de dag niet doorkomen of kunnen opstarten zonder koffie😂 ook niet toen ik nog wel veel dronk. Maar dat zal wel aan mij liggen, gezien de hele wereld koffie verslaafd is
Toevallig ook een gevoel van de 'jitters'/onrustigheid en druk op de borst?Merk wel dat ik er ook niet meer goed tegen kan. Van 2 koppen kan ik al niet helemaal lekker worden en van 3 word ik sws naar.
Heb dat wel gehad maar dat zit echt tussen de oren.Ik snap ook nooit ene zak van mensen die de dag niet doorkomen of kunnen opstarten zonder koffie😂 ook niet toen ik nog wel veel dronk. Maar dat zal wel aan mij liggen, gezien de hele wereld koffie verslaafd is
Ja dit precies iddToevallig ook een gevoel van de 'jitters'/onrustigheid
dude, wat was er aan de hand dan zodat je dit allemaal vernaggeld had??
Ik had een lijstje en het afgewerkt nu!
Super trots..
-Facings om al mijn tanden
-tattoo sleef gemaakt
-Financieel alles op orde!
-Alle kleding die ik wou hebben gekocht
-Alle contacten weer hersteld
Bekijk bijlage 5043
💪🏼
Een pefecte spier witte lach en mooie kleding.
En er goed uit zien zonder kleding!
Heerlijk ik heb zin in de feestdagen en ben klaar voor 2020..
Heb weer ghb gehaald, Coke, Speed en pillen.
Lekker spacen en genieten van het leven! 🤗
Leuk topic dit wou ik wel even delen.
Wat is je plan dan? Welke (voorlopige) termijn geef je jezelf? Wat zijn de eventuele criteria?Stoppen met drugs inclusief alcohol.
Heb aan de ene kant het gevoel dat ik te open ben over al deze shit hier, maar aan de andere kant hielp het hier vermelden van concrete voornemens mij heel erg en voelt het alsof ik hiermee door moet gaan
Lekker cliché per 2 januari;
- stoppen met roken 6 weken als start
- geen disso's voor 1 maand
- 3 x per week hardlopen, doel 5 km in 27,5 minuten in 6 weken (ik ben niet zo'n snelle)
- 3 x per week krachttraining oppakken. Doel 2 kg spier aankomen in 2 maanden
- 1 x per week lange natuurwandeling, 8 weken lang
- minstens 4 x per week fatsoenlijk koken 8 weken lang
- een boek lezen in 1 maand
Dit hangt allemaal met elkaar samen en versterkt en motiveert. Tijd om weer eens wat strenger tegen mezelf te zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."