#1
• Actief weer met sporten beginnen.
• Samen dagjes wellness inplannen voor ontspanning.
• minder drugsgebruik
• Samen dagjes wellness inplannen voor ontspanning.
• minder drugsgebruik
Nice sleeve !Weer wat strakker in mn velletje gaan zitten door weer minimaal 5x te trainen en het lekkers voor het weekend te bewaren🥊
Is niet mijn foto sadlyy, ik heb wel 1/3 van mn sleeve🤩Nice sleeve !
Ik ken het helaas ook erg goed. Er waren ook lange periodes dat een uur zelfs erg kort was als ik dan al insliep. 3 of 4 uur wakker liggen was dan echt niet vreemd.Hoe lang heb je nodig om in te slapen? Ik gemiddeld een uur..
Dit red ik dan ook bijna nooit hahaMeestal hooguit 10 minuutjes (denk ik?)
De meeste dingen zijn al wel gezegd. Ik kan dit vooral alleen nog benadrukken. Een juiste combinatie van zowel fysiek als geestelijk genoeg gedaan hebben is wel nodig voor mij.Leer mij dit. Ik lig te draaien te woelen te bewegen te trekken (ja dit is een woordgrap) te stuiteren etc maar het duurt lang voor ik slaap
In bed eigenlijk ook niet veel meer doen dan slapen. Even lezen is voor mij oké, maar serie kijken, op het forum zitten en dat soort zaken niet. Zo leert mijn lichaam dat het bed is om te slapen.Veel bewegen wat Fred zegt inderdaad. En hoe is je verdere slaaphygiëne? Minder beeldschermen overdag (en dan op alle schermen blue light filter) en zeker geen schermen meer 1 a 2 uur voor je geplande bedtijd.
Dit zijn hele goede. Ook dat schrijven kan enorm helpen. Zeker als je een overdenken bent. Of simpelweg als.je hoofd nog vol zit. Als ik bijvoorbeeld nog allemaal zit te bedenken wat ik morgen moet doen, dan val ik echt niet in slaap. En ik ben het morgen toch weer vergeten. Als ik dat soort dingen opschrijf, kan ik het èn niet vergeten èn het is uit m'n hoofd.Ritueel voor het slapengaan: warme douche, meditatie, rustige yoga, lezen. Piekergedachten nog even er uit schrijven. Zijn je voeten warm genoeg?
Dit is voor mij de aller belangrijkste. Ritme. Op dezelfde tijd gaan slapen en dezelfde tijd opstaan. Elke dag. Zowel doordeweeks als in het weekend.Dan nog een heel belangrijke voor mezelf; ritme! Ik sta elke dag om 6 uur op, als ik niet werk max. om 7 uur.
Same 🥲In de vakantie heb ik dit verzaakt, en nu ga ik veel te laat slapen, waardoor ik overdag te moe ben en na het avondeten in slaap val op de bank en vervolgens weer niet op tijd ga slapen in de avond....
Ook dit heeft voor mij wonderen gedaan! Echt goede tips!En niet 'proberen te gaan slapen', maar denken: ik ga in bed liggen met m'n ogen dicht en ik ga rusten.
Alleen jij kan goede voornemen(s) zien als S van sarcasm. Damn you reached a new level off “what the hell did I just read”Is dit topic sarcastisch? Ik zei een (s) achter de titel staan.. 🤔
Omg, nooit opgevallen… We doen het al 10 pagina’s verkeerd… Hij wilt onze doelen helemaal niet lezen 😦😔Is dit topic sarcastisch? Ik zei een (s) achter de titel staan.. 🤔
Niet helemaal gelukt, paar keer lachgas gedaan. Maar sowieso geen keta meer gehad. Ook niet meer in huis gehaald, dus vanavond ff afsluiten met 2fdck dan maarTot eind juli Geen disso's meer.
Mijn keta tolerantie is veel te hoog.
Even de boel resetten.
Hahaha, thanks @Zeelanddude

Eindelijk... Iemand die hem door heeft!!Is dit topic sarcastisch? Ik zei een (s) achter de titel staan.. 🤔
Ik snap je punt indd,maar of het een intrinsiek onderdeel van m'n identiteit si?
ja, nieuwsgierigheid.. en goesting naar avontuur.. en me in bepaalde sferen te voelen..
dat valt natuurlijk ook te bereiken door te verkennen, op vakantie gaan en je te laten beroeren door boeken, concerten en theater etc.
je echte ik.. ziel, daar in is geen drugs deel van je identiteit.. imho
Ik snap je punt indd,
....maar... Bij nieuwe mensen is het vaak zo dat je jezelf ff voosteld van; ik ben piet en werk bij pieterbaan centrum, enz enz en in een kliniek wordt verwacht dat je ook ff verteld waarvoor je daar zit.
Oftewel, ik kwam erachter dat ik en anderen zich vaak met hun werk indentificeren of met wat ze hebben enz enz,
Zonder werk, of auto, huis (status)? Zou je je voor kunnen stellen als; hallo ik ben piet en ik heb een verslaving.
Alsof dat een laatste houvast is oid.
Thnk you^^ waar ik nu letterlijk iets aan moet doen is een koffer vol stampen,
K weet ook wel dat bij mij een stuk ego is wat een knauw heeft gekregen van de afgelopen tijden maar is ff lastig...
Bijna net zo lastig als een koffer inpakken, slapen gaat em toch al niet meer worden XD
m sl tMinde poste o drugsfor
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."