Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPlaats je concrete korte termijn goede voornemen(s)

Plaats je concrete korte termijn goede voornemen(s)

583 antwoorden
92 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
No drugs .

Start : 01.02.2021
Einde : 01.03.2021
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spyro zei:
Succes… Alleen loopt je tolerantie helaas niet zomaar terug.
Klik om te vergroten...
Hmm, ik snuif nog niet heel extreem, maar op 400mg in 3½uurt tijd en ik sta vrolijk te dansen.

Binnen 3maanden van een hole op 120mg naar bijna een halve gram en nog helder zijn.
Keta is iets te lekker😅
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Juun zei:
Hmm, ik snuif nog niet heel extreem, maar op 400mg in 3½uurt tijd en ik sta vrolijk te dansen.

Binnen 3maanden van een hole op 120mg naar bijna een halve gram en nog helder zijn.
Keta is iets te lekker😅
Klik om te vergroten...
Herkenbaar… Gaat rete snel en tolerantie gaat eigenlijk niet omlaag. Misschien het eerste lijntje na een pauze, maar met 2 keer snuiven zit je weer op je oude niveau. Heel kut
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Herkenbaar… Gaat rete snel en tolerantie gaat eigenlijk niet omlaag. Misschien het eerste lijntje na een pauze, maar met 2 keer snuiven zit je weer op je oude niveau. Heel kut
Klik om te vergroten...
Ja balen, goed bijhouden in de dose app dan maar. Thanks
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drugspauze van een maand.
07-06-'21
07-07-'21
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ook een drugs pauze, momenteel 9 dagen clean.
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#7
Juun zei:
Tot eind juli Geen disso's meer.
Mijn keta tolerantie is veel te hoog.
Even de boel resetten.

Hahaha, thanks @Zeelanddude
Klik om te vergroten...
Nou dat begon lekker. Gisteravond toch nog 200mg gesnoven, "moest" even ontspannen. Daarna de rest +/- 0.5gr weggespoeld. Blijkbaar kan ik er niet mee omgaan. Nu is er in elk geval geen verleiding meer. Ff doorbijten Juun.
Pijn is een emotie😐
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Concrete korte termijn goede voornemens:

- miljonair worden.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
• Actief weer met sporten beginnen.
• Samen dagjes wellness inplannen voor ontspanning.
• minder drugsgebruik
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Weer wat strakker in mn velletje gaan zitten door weer minimaal 5x te trainen en het lekkers voor het weekend te bewaren🥊
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Memento zei:
Weer wat strakker in mn velletje gaan zitten door weer minimaal 5x te trainen en het lekkers voor het weekend te bewaren🥊
Klik om te vergroten...
Nice sleeve !
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Nice sleeve !
Klik om te vergroten...
Is niet mijn foto sadlyy, ik heb wel 1/3 van mn sleeve🤩
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mijn voornemen is op dit moment: nadat mijn pakje zware tabak op is, de automatische handelingen van nieuwe kopen en nicotine cravings blijven voeden. Fuck dit.. echt drastisch minderen en daarvoor eerst even niks nieuws kopen.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Is dit topic sarcastisch? Ik zei een (s) achter de titel staan.. 🤔
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zeelanddude zei:
I need a connection die leuker is als drugs,
Klik om te vergroten...
Misschien makkelijk gezegd, maar juist zonder connectie zorgen dat het leven zonder drugs ook heel leuk is.
Afleiding als hobby’s, sport en vrienden helpt daarbij zeker.
Je betekenisvol voelen ook.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zeehond zei:
Misschien makkelijk gezegd, maar juist zonder connectie zorgen dat het leven zonder drugs ook heel leuk is.
Afleiding als hobby’s, sport en vrienden helpt daarbij zeker.
Je betekenisvol voelen ook.
Klik om te vergroten...
Eens, ik ga ook gerust alleen dingen doen enzo maar alsnog, het is toch best leuk als je thuis komt en er wordt gevraagd hoe je je kut dag beleefd en dat iemands anders daar iets op zegt ipv een kat of een tennisbal
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zeelanddude zei:
Eens, ik ga ook gerust alleen dingen doen enzo maar alsnog, het is toch best leuk als je thuis komt en er wordt gevraagd hoe je je kut dag beleefd en dat iemands anders daar iets op zegt ipv een kat of een tennisbal
Klik om te vergroten...
Begrijp ik helemaal ❤️
Ik gun je dat ook heel erg 👍
Er is altijd meer liefde om je heen dan je denkt.
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zeelanddude zei:
Sinds ik in januari 3 weken in een kliniek zat waar ik het reuze naar m'n zin had, begin februari was het dan nog 2 dagen in de week groepstherapie en dat sloeg niet echt aan,
Afgelopen weekend terugval gehad en de beslissing van de behandelaar was om naar zuid Afrika te gaan.

Best heavy, in de zin van, geen pc, geen telefoon, geen muziek die niet bevorderlijk is voor de behandeling enz enz,

Maarja, die 6 weken daar heb ik wel vertrouwen in, maar dan thuis komen zitten,

I need a connection die leuker is als drugs,
Klik om te vergroten...
Goed bezig maat, en als je terugkomt bericht me als je wilt. heb nog genoeg te klussen:tonguewink:
je houdt de wapenspreuk wel in ere zo. en de spanjaarden waren ook niet in 1 gevecht verslagen he :wink:



maar ff serieus het ga je goed, en vee sterkte. moedige beslissing dude
en a jie je verveelt staat mien deur open eh!
anders sta ik gewoon weer op de stoep >.<
spreek je gauw (hopelijk)
Salu en de kost!
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Minde poste o drugsfor
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Zeelanddude zei:
I need a connection die leuker is als drugs,
Klik om te vergroten...

kom ook bij mij klusjes doen.. meen ik oprecht.. ik kan kan ook wel wat motivatie gebruiken..

Zeelanddude zei:
Kortweg; drugs is gwn een stukje indenteit wat erin zit. (vind ik voor mij dan hoor) en dat onderzoeken bv ind ik best interessant
Klik om te vergroten...

de diteit die er -in zit..

tja.. wel vaker aangehaald.. een alcholist blijft een alcoholist genoemd ook al heeft hij 10 jaar geen druppel op,,
zo noem ik mezelf een tabaconist.. moet dat continue actief, niet doen.. roken.. doe ik dus ook niet meer.. maar zal altijd op de loer liggen..
drugs.. ja, ben ik een narconist?.. pfoe.. ik geloof dat ik er ondertussen wel van overtuigd ben..

maar of het een intrinsiek onderdeel van m'n identiteit si?
ja, nieuwsgierigheid.. en goesting naar avontuur.. en me in bepaalde sferen te voelen..
dat valt natuurlijk ook te bereiken door te verkennen, op vakantie gaan en je te laten beroeren door boeken, concerten en theater etc.
je echte ik.. ziel, daar in is geen drugs deel van je identiteit.. imho

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1718192021...30
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."