#1
Heb dat wel vaker gedaan, maar ben dan altijd weer geminderd om een of andere reden...Als je dat eenmaal door hebt dan ga je als een speer. Vooral als je merkt dat je sterker wordt!
Heb dat wel vaker gedaan, maar ben dan altijd weer geminderd om een of andere reden...Als je dat eenmaal door hebt dan ga je als een speer. Vooral als je merkt dat je sterker wordt!
Nu al stressen over iets wat nog 2 maanden duurt en nog langer voor je de uitslag hebt. Ik heb met je te doen...Mijn wiskunde-examen halen op 27/07/2020. Als dat me niet lukt dan valt m'n leven echt in duigen heb ik het idee. Ben er echt best wel gestrest door.
Ja, ik ben nu gewoon op een punt gekomen dat ik gewoon opsta met de gedachte "ik moet NU voor wiskunde leren" en ermee naar bed ga. Ik word er niet bepaald kalmer op.Nu al stressen over iets wat nog 2 maanden duurt en nog langer voor je de uitslag hebt. Ik heb met je te doen...
Ben je al begonnen met studeren?Ja, ik ben nu gewoon op een punt gekomen dat ik gewoon opsta met de gedachte "ik moet NU voor wiskunde leren" en ermee naar bed ga. Ik word er niet bepaald kalmer op.![]()
Al 2 weken, zit ook al bijna op de helft van alle stof, maar ik heb gewoon het idee dat ik me niet genoeg kan voorbereiden hiervoor. Ben ook sinds 2 dagen eigenlijk alleen maar koffie aan het drinken bovenop m'n ADHD-medicatie om maar bezig te blijven, want na urenlang achter elkaar leren heb ik het idee dat ik in slaap kan vallen en dat is ook niet ideaal als het 3u 's middags is.Ben je al begonnen met studeren?
Gewoon steady doorgaan. Wat mij altijd hielp op de middelbare school met studeren was per hoofdstuk een tussentijdse toets maken om te kijken of je het beheerst.Al 2 weken, zit ook al bijna op de helft van alle stof, maar ik heb gewoon het idee dat ik me niet genoeg kan voorbereiden hiervoor. Ben ook sinds 2 dagen eigenlijk alleen maar koffie aan het drinken bovenop m'n ADHD-medicatie om maar bezig te blijven, want na urenlang achter elkaar leren heb ik het idee dat ik in slaap kan vallen en dat is ook niet ideaal als het 3u 's middags is.
Helemaal!Ik hoop dat dit is wat je bedoelt @Mindless :
Hartstikke goed bezig, vooral het zelf initiatief nemen ipv wachten op je behandelaar!Goed voornemen: MDMA- en speedgebruik afbouwen (en ja, ik weet dat je MDMA beter gewoon links laat liggen, maar ik ben van de lijstjes en schema's). Doel is om weer te gaan naar een MDMA-gebruik van om de twee-drie maanden, en een speedgebruik van eens per maand. Een soort van 'gecontroleerde verslaving' of gewoonte dus. Beide geven mij veel voordelen, dus wil ik ze ook niet per sé opgeven...
Hoe: dmv een afbouwschema dat ik zelf heb opgesteld en volgende week met de psych ga overlopen.
Begindatum: 1/7/2020
Einddatum: 1/10/2020
Hoe het loopt so far? Ik nam 1 tot 2 keer per week MDMA (100-400mg ongeveer, de laatste maanden wel meer naar de 100 gezakt), en sinds een paar weken 4-7 lijnen speed per week (newbie). Ondertussen zit ik in de eerste stap (wou niet wachten op de psych en al beginnen), heb ik al 2 dagen geen speed meer genomen en al bijna 2 weken geen MDMA meer. Gaat goed zo dus...
Ik leg de lat bewust niet te hoog, omdat ik zeker wil zijn dat ik het vol kan houden.
Zucht... Ik ga weer veel te laat op bed de laatste tijd... Het sluipt er gewoon steeds weer in.
Maar weer even een paar goede voornemens/doelen stellen... 1 week lang hooguit 11 uur op bed en 1 uur daarvoor niet meer naar schermen kijken.
Startdatum: 13-7-2020
Einddatum: 24-7-2020
Dit gaat nog steeds goed. Helemaal geen craving naar gehad. Was vorige week ook op een feestje aan de pep en coke en er gingen flink wat joints rond. Normaal zou ik dan ook gaan blowen maar heb me sterk gehouden.Goed voornemen: niet meer blowen tot 9 augustus.
Startdatum: 3-7-2020
Einddatum: 9-8-2020
Super! Da's a dik twee weken! Nog een paar te gaan. Succes @Ganggang💯 !Dit gaat nog steeds goed. Helemaal geen craving naar gehad. Was vorige week ook op een feestje aan de pep en coke en er gingen flink wat joints rond. Normaal zou ik dan ook gaan blowen maar heb me sterk gehouden.
Merci, als het zo door gaat dan lukt het prima. Al wel zin in dat eerste jointje op 9 augustus. Op een illegale rave.Super! Da's a dik twee weken! Nog een paar te gaan. Succes @Ganggang💯 !
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."