Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCompliment geven aan forumlid

Compliment geven aan forumlid

178 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
I
IngboLid
01-01-2024, 00:00
#1
@Fisherman's friend krijgt van mij een compliment. Snapt mijn humor en gaat er lekker in mee. Love it.
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dopeisnope6 zei:
@Fisherman's friend krijgt van mij een compliment. Snapt mijn humor en gaat er lekker in mee. Love it.
Klik om te vergroten...
Dankjewel!
Ja heerlijk toch, laat maar komen die humor😆.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kan veel mensen hier een compliment geven, maar vandaag gaat hij naar aan onze lieve @ljuv

Een yup met veel algemene en politieke kennis, en altijd in voor een rechtvaardige discussie.
Sterk in het doorvragen op een correcte manier om iets helder te krijgen of haar mening te beargumenteren.
Maaaar waar je ook gewoon gezellig en sociaal mee kan ouwehoeren.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Compliment voor @Raver
Dat hij zich na een periode die veelal bestond uit de hele dag blowen zich heeft laten opnemen
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kordie zei:
Ik kan veel mensen hier een compliment geven, maar vandaag gaat hij naar aan onze lieve @ljuv

Een yup met veel algemene en politieke kennis, en altijd in voor een rechtvaardige discussie.
Sterk in het doorvragen op een correcte manier om iets helder te krijgen of haar mening te beargumenteren.
Maaaar waar je ook gewoon gezellig en sociaal mee kan ouwehoeren.
Klik om te vergroten...
Bedankt lieve Kordie. Ik waardeer je ook enorm als lid, alleen al om dit soort topics!
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kordie zei:
Compliment voor @Raver
Dat hij zich na een periode die veelal bestond uit de hele dag blowen zich heeft laten opnemen
Klik om te vergroten...

Bedankt Kordie.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Compliment voor @Soulassasins
Dat hij de keuze heeft gemaakt om zijn dierbaarste vriend (hond) niet te laten lijden, en dat hij zijn verdriet hier heeft gedeeld. Je hebt laten zien dat je een hart van goud hebt, achter die dikke muur
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kordie zei:
Compliment voor @Soulassasins
Dat hij de keuze heeft gemaakt om zijn dierbaarste vriend (hond) niet te laten lijden, en dat hij zijn verdriet hier heeft gedeeld. Je hebt laten zien dat je een hart van goud hebt, achter die dikke muur
Klik om te vergroten...
Dank je wel vriend ,ik ben ontroerd en vol verdriet.
Iedereen kan nu door me muur heen prikken want ik heb hem zelf afgebroken.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Soulassasins zei:
Dank je wel vriend ,ik ben ontroerd en vol verdriet.
Iedereen kan nu door me muur heen prikken want ik heb hem zelf afgebroken.
Klik om te vergroten...

Vroeger zochten (o.a.) wij de poort in de muur om ze open te trappen bij de tegenpartij.
Maar hier op DF mogen we de deuren op een kier zetten, de hoogste stenen van de muur halen.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
@De Zandman ook complimenten van mijn kant.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Compliment voor @ljuv 🥳

Ondanks talloze tegenargumenten (van welk niveau laat ik achterwege) blijft ze staan voor haar standpunt en kan dit zeer goed onderbouwen met feiten. En dat terwijl ze overwegend beschaafd blijft. Dat vind ik een hele goede eigenschap en soms zou ik daar ook weleens wat meer van willen hebben.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Soulassasins zei:
Dank je wel vriend ,ik ben ontroerd en vol verdriet.
Iedereen kan nu door me muur heen prikken want ik heb hem zelf afgebroken.
Klik om te vergroten...
Dat is waardevol. Laat die muur lekker liggen nu zou ik zeggen. Komt Paco misschien ook wat vaker spoken bij je❤️
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een groot compliment aan @Mevrouw Pløp en de rest van de moderators en leden die door speurwerk de leugen van Kaalkoppie, Paarsevoetjes, Devriendinvan hebben weten te doorgronden. Naast een compliment een woord van dank

(https://drugsforum.nl/threads/kaalk...o-snel-de-waarheid-achterhaalt-hem-wel.78034/)
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
XMR zei:
Compliment aan @MR_CHIP , je bent op een lekkere streak. Blijf scherp en houdt het vol!
Klik om te vergroten...
Wauw dankjewel 🥰 🤩
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lemmy zei:
Aan Dirkjan.

Omdat ie het eindelijk zover heeft gedreven om een permaban te verkrijgen.
Klik om te vergroten...
Heeft @Dirkdirk een permaban??!!
Waarom? Wanneer?
😭
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Manu76 zei:
Tja, Dirkjan wil ik ook een compliment geven voor alle bijdragen aan het forum. Ik zal hem missen.
Maar dan, Dirkjan van vandaag was weer voor de zoveelste keer een lastige..
Ik heb zelf ook een vriend die in periode van gebruik geheel andere persoon wordt. Bij speed toevallig. Dan slaapt ie slecht, wordt redelijk paranoïde en zolang ie niet clean is valt er weinig met hem te communiceren.

Dan vraag ik me soms ook af: is de persoon ietswat bipolair, of is het alleen de persoon in tijden van gebruik?

Drugsmisbruik kan veel kapot maken!
Klik om te vergroten...

Heb altijd zo'n dubbel gevoel gehad bij Dirkjan. Langs de ene kant heb ik totaal geen recht van spreken omdat ik zelf best wel diep heb gezeten. Langs de andere kant weet ik niet of hij wel wil geholpen worden.

Het ene moment nam ik zijn, mja, noodkreten en uitbarstingen ernstig, het andere dan weer nauwelijks.

Is het bipolair? kan best.

We wensen hem allemaal het beste, maar het loopt vrees ik 'n keer slecht af.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#17
@MR_CHIP en @Mevrouw Pløp geef ik graag een compliment. Om me weer met m'n beide voeten op de grond te zetten.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Heeft @Dirkdirk een permaban??!!
Waarom? Wanneer?
😭
Klik om te vergroten...
https://drugsforum.nl/threads/vermelding-van-bans.29114/page-17#post-1983953
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#19
BelowTheFlow zei:
Aan het team van de Mods, voor het gemak maar even gepersonifieerd in @Mevrouw Pløp ,

Voor de ruimhartige strenge en respectvolle manier waarop zij Dirkdirk keer op keer toch niet de laan hebben gestuurd om hem op DF een veilige omgeving te bieden
EN
Voor hun pijnlijke maar uiteindelijk onvermijdelijke en terechte beslissing hem een permaban te geven.

Groot RESPECT !
Klik om te vergroten...

Dankjewel voor dit compliment.

Zeker bij dit soort (moeilijke) beslissingen is het fijn ook te horen hoe onze forumleden erover denken. Uiteindelijk zijn wij er als moderator natuurlijk om ONS (als in: van ons allemaal) forum voor iedereen leuk en veilig te houden. In deze casus hebben we gelukkig gedurende de hele looptijd daarin ook feedback gehad. Maakt het niet minder moeilijk om dan uiteindelijk de daadwerkelijke beslissing te nemen, maar uiteindelijk heeft waarschuwen alleen zin als je de daar achter liggende consequentie ook uitvoert...

We hadden denk ik allemaal gehoopt dat Dirkjan weer op zijn pootjes terecht zou komen. We gunden hem daarin ook inderdaad een veilige plek op DF. Maar DF als veilige plek voor iedereen kwam daarbij regelmatig in het geding, en dat kan gewoon niet.

Als mods hebben we zo vaak overleg gehad dat ik gister zonder overleg kon schakelen, het is fijn om te weten dat je dan als team op één lijn zit en om te weten dat ook (een groot deel van) het forum achter je staat! Hiermee dus ook een verkapt compliment aan @Roze Olifant, @Mezelf en @Eik

Dus nogmaals: dank

Ook aan de anderen die mij gister een berichtje hebben gestuurd.
Lemmy zei:
@MR_CHIP en @Mevrouw Pløp geef ik graag een compliment. Om me weer met m'n beide voeten op de grond te zetten.
Klik om te vergroten...
Graag gedaan!

Rauwe humor kan best, maar in dit geval was het niet helemaal gepast :wink:
Manu76 zei:
Tja, Dirkjan wil ik ook een compliment geven voor alle bijdragen aan het forum. Ik zal hem missen.
Klik om te vergroten...
Sluit ik me ondanks het regelmatige drama bij aan :)
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mevrouw Pløp zei:
hoe onze forumleden erover denken
Klik om te vergroten...
Moeilijke beslissing, juist hierom zou ik nooit mod willen zijn.
Je advies mbt nieuwe diagnostiek lijkt me heel verstandig.

Inhoudelijk kan ik er niks over zeggen, ik ken van veel mensen het verleden niet, ben daarvoor te kort op dit forum.
Ben inmiddels wel gewend. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."