#1
@Fisherman's friend krijgt van mij een compliment. Snapt mijn humor en gaat er lekker in mee. Love it.
Dankjewel!@Fisherman's friend krijgt van mij een compliment. Snapt mijn humor en gaat er lekker in mee. Love it.
Bedankt lieve Kordie. Ik waardeer je ook enorm als lid, alleen al om dit soort topics!Ik kan veel mensen hier een compliment geven, maar vandaag gaat hij naar aan onze lieve @ljuv
Een yup met veel algemene en politieke kennis, en altijd in voor een rechtvaardige discussie.
Sterk in het doorvragen op een correcte manier om iets helder te krijgen of haar mening te beargumenteren.
Maaaar waar je ook gewoon gezellig en sociaal mee kan ouwehoeren.
Compliment voor @Raver
Dat hij zich na een periode die veelal bestond uit de hele dag blowen zich heeft laten opnemen
Dank je wel vriend ,ik ben ontroerd en vol verdriet.Compliment voor @Soulassasins
Dat hij de keuze heeft gemaakt om zijn dierbaarste vriend (hond) niet te laten lijden, en dat hij zijn verdriet hier heeft gedeeld. Je hebt laten zien dat je een hart van goud hebt, achter die dikke muur
Dank je wel vriend ,ik ben ontroerd en vol verdriet.
Iedereen kan nu door me muur heen prikken want ik heb hem zelf afgebroken.
Dat is waardevol. Laat die muur lekker liggen nu zou ik zeggen. Komt Paco misschien ook wat vaker spoken bij je❤️Dank je wel vriend ,ik ben ontroerd en vol verdriet.
Iedereen kan nu door me muur heen prikken want ik heb hem zelf afgebroken.
Wauw dankjewel 🥰 🤩Compliment aan @MR_CHIP , je bent op een lekkere streak. Blijf scherp en houdt het vol!
Heeft @Dirkdirk een permaban??!!Aan Dirkjan.
Omdat ie het eindelijk zover heeft gedreven om een permaban te verkrijgen.
Tja, Dirkjan wil ik ook een compliment geven voor alle bijdragen aan het forum. Ik zal hem missen.
Maar dan, Dirkjan van vandaag was weer voor de zoveelste keer een lastige..
Ik heb zelf ook een vriend die in periode van gebruik geheel andere persoon wordt. Bij speed toevallig. Dan slaapt ie slecht, wordt redelijk paranoïde en zolang ie niet clean is valt er weinig met hem te communiceren.
Dan vraag ik me soms ook af: is de persoon ietswat bipolair, of is het alleen de persoon in tijden van gebruik?
Drugsmisbruik kan veel kapot maken!
Aan het team van de Mods, voor het gemak maar even gepersonifieerd in @Mevrouw Pløp ,
Voor de ruimhartige strenge en respectvolle manier waarop zij Dirkdirk keer op keer toch niet de laan hebben gestuurd om hem op DF een veilige omgeving te bieden
EN
Voor hun pijnlijke maar uiteindelijk onvermijdelijke en terechte beslissing hem een permaban te geven.
Groot RESPECT !
Graag gedaan!@MR_CHIP en @Mevrouw Pløp geef ik graag een compliment. Om me weer met m'n beide voeten op de grond te zetten.
Sluit ik me ondanks het regelmatige drama bij aanTja, Dirkjan wil ik ook een compliment geven voor alle bijdragen aan het forum. Ik zal hem missen.
Moeilijke beslissing, juist hierom zou ik nooit mod willen zijn.hoe onze forumleden erover denken
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."