Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCompliment geven aan forumlid

Compliment geven aan forumlid

178 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Compliment voor @ljuv 🥳

Ondanks talloze tegenargumenten (van welk niveau laat ik achterwege) blijft ze staan voor haar standpunt en kan dit zeer goed onderbouwen met feiten. En dat terwijl ze overwegend beschaafd blijft. Dat vind ik een hele goede eigenschap en soms zou ik daar ook weleens wat meer van willen hebben.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Soulassasins zei:
Dank je wel vriend ,ik ben ontroerd en vol verdriet.
Iedereen kan nu door me muur heen prikken want ik heb hem zelf afgebroken.
Klik om te vergroten...
Dat is waardevol. Laat die muur lekker liggen nu zou ik zeggen. Komt Paco misschien ook wat vaker spoken bij je❤️
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een groot compliment aan @Mevrouw Pløp en de rest van de moderators en leden die door speurwerk de leugen van Kaalkoppie, Paarsevoetjes, Devriendinvan hebben weten te doorgronden. Naast een compliment een woord van dank

(https://drugsforum.nl/threads/kaalk...o-snel-de-waarheid-achterhaalt-hem-wel.78034/)
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
FerdFatoehaus zei:
overwegend beschaafd
Klik om te vergroten...
Heheheh😂

Van mijn leidinggevende moet ik komende periode “4 keer functioneel boos worden” omdat ik te verbindend communiceer😂😂🥲 Misschien kan ik hier oefenen.


FerdFatoehaus zei:
Compliment voor @ljuv 🥳

Ondanks talloze tegenargumenten (van welk niveau laat ik achterwege) blijft ze staan voor haar standpunt en kan dit zeer goed onderbouwen met feiten. En dat terwijl ze overwegend beschaafd blijft. Dat vind ik een hele goede eigenschap en soms zou ik daar ook weleens wat meer van willen hebben.
Klik om te vergroten...
❤️
Bedankt voor het compliment
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een groot compliment voor @Zweevteev

Hierom
https://drugsforum.nl/threads/750%CE%BCg-1v-lsd-mdma-beste-dag-van-mijn-leven-werd-een-regelrechte-nachtmerrie.78018/#post-2068805

Prachtig geschreven tripreport.
Zo open, eerlijk. Echt ontroerend.

Goed gedaan Toppertje
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kordie zei:
Een groot compliment voor @Zweevteev

Hierom
https://drugsforum.nl/threads/750%CE%BCg-1v-lsd-mdma-beste-dag-van-mijn-leven-werd-een-regelrechte-nachtmerrie.78018/#post-2068805

Prachtig geschreven tripreport.
Zo open, eerlijk. Echt ontroerend.

Goed gedaan Toppertje
Klik om te vergroten...
Ahhh echt zo lief dit. Nogmaals bedankt, dit doet me echt goed. :heartarrow:
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Aan lieve @Raver die zo dapper volhoudt ook al is de weg soms heel, heel erg donker. Grote bewondering voor jou! :heartsuit:

En ook eentje aan @Damius voor de vaak zo kraakhelder (en scherp geformuleerde) blik op dingen. Verhelderend, intelligent en genuanceerd. Petten af daarvoor. :kissingheart:
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jazz35 zei:
En ook eentje aan @Damius voor de vaak zo kraakhelder (en scherp geformuleerde) blik op dingen. Verhelderend, intelligent en genuanceerd. Petten af daarvoor. :kissingheart:
Klik om te vergroten...
Dank je wel, ontzettend lief. Dat maakt mijn dag :).
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jazz35 zei:
Aan lieve @Raver die zo dapper volhoudt ook al is de weg soms heel, heel erg donker. Grote bewondering voor jou! :heartsuit:
Klik om te vergroten...

Super lief Jazz. Je bent 'n toppertje.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Compliment voor @De Zandman
Methadon genomen in terugval.
Maar dan toch de knop om en nee kunnen zeggen tegen, ondanks het heel zieke gevoel. Das wel een compliment waard
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dank je, @Kordie !
Ik probeer om het vol te houden!
Maar het valt niet mee....
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Zandman zei:
Dank je, @Kordie !
Ik probeer om het vol te houden!
Maar het valt niet mee....
Klik om te vergroten...
Je kan het @De Zandman! ❤️
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Zandman zei:
Dank je, @Kordie !
Ik probeer om het vol te houden!
Maar het valt niet mee....
Klik om te vergroten...

Je kunt het.
Je hebt al voor zoveel hete vuren gestaan.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Roze Olifant zei:
Mijn comment kwam misschien wat zeurderig over nu ik hem zo terug lees, het was uiteraard geenszins mijn bedoeling om negativiteit te brengen in dit positieve schattige topic. (Niet dat iemand het tot nu toe zo lijkt op te vatten, maar enige nuance is wel handig.) Misschien zit er ook een stukje kindtrauma achter, ofzo, niet eens zozeer vanuit mezelf, maar iets waar ik altijd gevoelig voor ben geweest. 😂 Ik heb altijd een zwak gehad voor (i.m.o.) waardevolle mensen die maar heel weinig of niet (genoeg) gezien worden. Mensen die zichzelf die zichtbare plek niet toebedelen, omdat ze daar zeer bewust voor kiezen of omdat ze van nature gewoon slechts wat subtieler present zijn - maar daarom niet minder waardevol. Deze mensen zijn overal. Hier ook.

Super leuk en vrolijk stemmend om hier de (terechte) gestoken veren in allerlei konten te lezen hoor, daar niet van. 😁 Maar tegen de mensen die niet gekozen/getagd (gaan) worden in dit topic en die zich daardoor misschien minder waard zouden kunnen voelen wil ik zeggen: dat je misschien wat minder de spotlights vangt, maakt je bescheiden aanwezigheid hier niet minder bijzonder.
Klik om te vergroten...
Dit vind ik nou zo schattig. Een comment plaatsen die iedereen duidelijk begrijpt en mee eens is, en dan nog extra uitleg geven omdat je bang bent dat er alsnog mensen gekwetst zijn of je intentie verkeerd interpreteren.

Ik ben misschien een rare floeper maar dit ontroerde me oprecht. 😅
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Dit vind ik nou zo schattig. Een comment plaatsen die iedereen duidelijk begrijpt en mee eens is, en dan nog extra uitleg geven omdat je bang bent dat er alsnog mensen gekwetst zijn of je intentie verkeerd interpreteren.

Ik ben misschien een rare floeper maar dit ontroerde me oprecht. 😅
Klik om te vergroten...

Hahaha, nou, gelukkig dat de intentie niet verbitterd of wat dan ook overkwam in ieder geval! Ik kan me daar vaak wel bovenmatig druk over maken. Ging plots twijfelen, as usual. 😂 Nou ja, love jullie, en welterusten lieve forummers!
K
KaalkoppieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Misschien uit onverwachte hoek, maar daarom niet minder gemeend: @OtherShore , mijn oprechte complimenten en dankbaarheid naar jou!

Elke reactie die ik van je zie is zo lief, zorgzaam en oplettend. Je staat voor iedereen klaar om even te luisteren en komt altijd met een goed advies. Door zulke oplettende en zorgzame mensen als jij wordt de wereld een betere plek.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Roze Olifant zei:
Hoewel ik het een superleuk en lief topic vind, ga ik zelf niet meedoen door één naam te noemen. Wij hadden op het werk een soort ‘Medewerker van de maand’-verkiezing en ik heb me hier altijd wat awkward en ongemakkelijk bij gevoeld. Voor mijn gevoel waren het vrijwel altijd de op de voorgrond erg duidelijk aanwezige, extraverte medewerkers die gekozen/genoemd/gecomplimenteerd werden. Steeds dezelfde namen die terugkeerden. Een deel werd daarbij vaak een beetje vergeten en dat vergeten deel bevatte regelmatig juist mijn meest favoriete mensen. 😉 Dat dit gebeurt is natuurlijk logisch, maar een organisatie, een samenleving in zijn geheel, en dus ook een forum, steunt ook (juist) voor een groot deel op de wat stillere, introvertere en/of wat meer onzichtbare mensen die ‘in the background’ of achter de schermen op hun eigen manier minstens net zoveel bijdragen als de meer dominant zichtbare leden of medewerkers.

Natuurlijk zou ik stiekem (bijna) iedereen een compliment willen geven, maar ik wil dat nét even een beetje extra doen aan die mensen die zich standaard vanuit hun persoonlijkheid wat minder op de voorgrond plaatsen (en dus helaas wellicht ook minder veren in hun reet gaan krijgen in dit topic…) maar die tóch ontzettend veel voor het forum betekenen of hebben betekend. En dat zijn er veel. Zonder jullie was deze community niet deze community.
Klik om te vergroten...
Heel mooi verwoord en duidelijk in je boodschap. 💛

Wat ik vooral wilde doen met mijn eerdere post in dit topic is een sturing geven aan een zekere awareness welke ik belangrijk vindt voor de verschillende aspecten van dit forum. @ljuv heeft hierin veel passie getoond maar ik weet ook dat het op momenten erg moeilijk voor haar is om dit door te zetten, dus vandaar mijn shout out voor haar om haar een welgemeende hart onder de riem te steken en haar te laten weten dat ze hier, met mijn beperkte visie, duidelijk een verschil maakt in onze gemeenschap en zelfs algemene Nederlandse maatschappij.

Mijn hoop is dus dat het onderdeel wat ik hier als strategisch zie voor dit forum (awareness over onze maatschappij en de gevolgen hierin van jouw politieke keuzes en informatievergaring) dat dit een breder publiek aanspreekt, en dat deze hier hopelijk lering uit trekken en zelfs uiteindelijk waardevolle aanvullingen kunnen geven.

En ja, er zijn veel mensen die onder de radar meer toevoegen aan dit forum en het welzijn van ons allen dan een flink aantal grootmondige veel-posters met een uitgesproken mening (yes, you know who you are 😁) en die verdienen een ware erkenning, alleen is mijn ervaring dat ze liever anoniem blijven en dat ze die erkenning beter besteed zien aan iets, in hun ogen, waardevollere aanvulling aan onze bijzondere community.

En deze community maakt dit forum, en af en toe wat welgemeende sturing kan hierin IMHO geen kwaad, en zeker niet als we het als volwassen mensen allemaal bespreekbaar houden.

En ik meen dit echt met volledige respect, begrip en erkenning voor jou prachtige post. 💛
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
Proxima zei:
Heel mooi verwoord en duidelijk in je boodschap. 💛

Wat ik vooral wilde doen met mijn eerdere post in dit topic is een sturing geven aan een zekere awareness welke ik belangrijk vindt voor de verschillende aspecten van dit forum. @ljuv heeft hierin veel passie getoond maar ik weet ook dat het op momenten erg moeilijk voor haar is om dit door te zetten, dus vandaar mijn shout out voor haar om haar een welgemeende hart onder de riem te steken en haar te laten weten dat ze hier, met mijn beperkte visie, duidelijk een verschil maakt in onze gemeenschap en zelfs algemene Nederlandse maatschappij.

Mijn hoop is dus dat het onderdeel wat ik hier als strategisch zie voor dit forum (awareness over onze maatschappij en de gevolgen hierin van jouw politieke keuzes en informatievergaring) dat dit een breder publiek aanspreekt, en dat deze hier hopelijk lering uit trekken en zelfs uiteindelijk waardevolle aanvullingen kunnen geven.

En ja, er zijn veel mensen die onder de radar meer toevoegen aan dit forum en het welzijn van ons allen dan een flink aantal grootmondige veel-posters met een uitgesproken mening (yes, you know who you are 😁) en die verdienen een ware erkenning, alleen is mijn ervaring dat ze liever anoniem blijven en dat ze die erkenning beter besteed zien aan iets, in hun ogen, waardevollere aanvulling aan onze bijzondere community.

En deze community maakt dit forum, en af en toe wat welgemeende sturing kan hierin IMHO geen kwaad, en zeker niet als we het als volwassen mensen allemaal bespreekbaar houden.

En ik meen dit echt met volledige respect, begrip en erkenning voor jou prachtige post. 💛
Klik om te vergroten...

Nice! Was het verder wel helemaal eens met je shout-out naar @ljuv hoor! Ook met de rest van je comment. 😊 (Beetje korte reactie omdat ik zo een trein moet halen, maar goed toegelicht!)
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ook al spreken we elkaar niet ik lees wel z’n kennis en ervaring over 4mmc gebruik hij kan het heel goed beschrijven helaas zie ik veel vergelijkingen in mezelf terug @FredKroket dank voor je bijdragen en inzichten PS: orginele user name ook viel me meteen op een man met verstand
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#20
Er zitten zoveel prachtige mensen op dit forum dat ik hier even de tijd voor moet nemen. Zal alvast beginnen kort met jou beginnen @Natozlato : wat vind ik het leuk dat jij naar mijn meeting gekomen bent zeg. Ik vind jou zo'n lief en mooi (ook vanbuiten, lekkerding :wink:) mens. Ik kom sowieso bij je langs als de gelegenheid er is. :redheart:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."