Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCompliment geven aan forumlid

Compliment geven aan forumlid

178 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
@Mevrouw Pløp voor een paar fijne berichten (o.a. het opnemen voor MR Chip gisteren) en uiteraard het schoonhouden van het forum.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#2
@Kordie

Wat hij heeft meegemaakt en gezien aan onmenselijkheid, kan ik me gelukkig enkel indenken. Zoveel ernstig geweld maakt een mens stuk.

Des te meer bewonder ik het medeleven, de compassie en de empathie die @Kordie heeft met zijn medemens.

❤️
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hippie Langwaus zei:
@Kordie

Wat hij heeft meegemaakt en gezien aan onmenselijkheid, kan ik me gelukkig enkel indenken. Zoveel ernstig geweld maakt een mens stuk.

Des te meer bewonder ik het medeleven, de compassie en de empathie die @Kordie heeft met zijn medemens.

❤️
Klik om te vergroten...
En wat ik daarnaast nog aan @Kordie waardeer: dat hij dit forum zo leuk houdt met nieuwe topics! Vaak informatief of “discussie” maar met niet te zware lading. Love it!
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik wil een compliment geven aan iedere bijdrager van dit forum.
In de paar jaren dat ik hier ben is het me opgevallen dat de mensen elkaar helpen als iemand het moeilijk heeft.
Of het nu drugsgerelateerd is of niet.
Soms is dat elkaar helpen dmv kennis door te geven over verslaving of andere dingen ,en soms door gewoon een aardig gesprekje aan te gaan om iemand een hart onder te riem te steken.

@Torchic , ik weet dat je nu niet meer zo actief bent op het forum dan een paar jaar geleden.
Misschien weet je het zelf niet , maar je bent toen een enorme steun voor me geweest , alleen al door mijn verhaal aan te horen, en hier en daar wat raad te geven.
Ik weet het nog zo goed.
Compliment, en nog steeds bedankt! ❤️
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#5
Compliment voor jou, @Hippie Langwaus.
Je goede voornemens lijken volgens mij best aardig op gang te komen als het gaat over de hash en wiet.
Je posts zien er nu toch wat anders uit wat dosering betreft.
Ik weet hoe verslavend het spul is , en als je er dan effectief flink mee kunt minderen dan vind ik dat knap.

Mag gezegd worden toch.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fisherman's friend zei:
@Torchic , ik weet dat je nu niet meer zo actief bent op het forum dan een paar jaar geleden.
Misschien weet je het zelf niet , maar je bent toen een enorme steun voor me geweest , alleen al door mijn verhaal aan te horen, en hier en daar wat raad te geven.
Ik weet het nog zo goed.
Compliment, en nog steeds bedankt! ❤️
Klik om te vergroten...
Dankjewel! Ik ben ontroerd door je berichtje🥹❤️

Maar weet dat ik het met alle liefde heb gedaan! En insgelijks natuurlijk, we hadden fijne gesprekken samen.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik geef een compliment aan @Zeehond
Altijd een positieve vibe in zijn berichten.
En hardwerkend denk ik. Zorgt goed voor zijn vrouw.
Dat verdient een pluim.

PS: Bij wel meer mensen, maar één persoon taggen per bericht is denk ik de spelregel :)
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kordie zei:
Ik geef een compliment aan @Zeehond
Altijd een positieve vibe in zijn berichten.
En hardwerkend denk ik. Zorgt goed voor zijn vrouw.
Dat verdient een pluim.

PS: Bij wel meer mensen, maar één persoon taggen per bericht is denk ik de spelregel :)
Klik om te vergroten...
Wat een onverwacht lief berichtje van jou Kordie, dat doet een mens altijd goed, dus mij ook!
Heb het aan m’n vrouw voorgelezen, die moest wel een beetje lachen.
Klopt zeker dat m’n vrouw en kinderen heel belangrijk voor me zijn en dat ik niets van en met ze wil missen ❤️
Ook al vind ik tijd voor mezelf en voor m’n vrouw en mij samen ook heel belangrijk 😍
Hardwerkend denk ik dat dit wel aardig klopt, heb ik eigenlijk m’n hele leven gedaan.

Over het algemeen ben ik positief, lukt me niet altijd. Ik heb zeker m’n zwakheden. Maar ik ben goed genoeg vind ik inmiddels.

Ik probeer bewust vaker stil te staan bij al het geluk in m’n leven. Ben daar heel dankbaar voor en weet dat dit niet vanzelfsprekend is voor iedereen🙏

Nogmaals, heel lief en fijn om te lezen 😘
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een compliment aan @Fisherman's friend!

Verkerend in moeilijke tijden door ptss en depressie, weet hij verstandig te zijn en de middelen even links te laten liggen.

Vooral het niet gebruiken van cannabis, vind ik erg knap.

Het kan zo verleidelijk zijn om met blowen de focus van negatieve of vervelende emoties te verleggen. Sterk om ervoor te kiezen deze gevoelens te ervaren zonder cannabis.

Hopelijk komen er spoedig weer betere tijden.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#10
@Dutchie85 kriigt van mij een groot compliment. Hij schrijft zo goed in zijn topic wat de benzo afkick met hem doet. Een eyeopener voor heel het forum + schouderklopje dat hij zich staande houdt in deze mistige periode.
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hippie Langwaus zei:
Een compliment aan @Fisherman's friend!

Verkerend in moeilijke tijden door ptss en depressie, weet hij verstandig te zijn en de middelen even links te laten liggen.

Vooral het niet gebruiken van cannabis, vind ik erg knap.

Het kan zo verleidelijk zijn om met blowen de focus van negatieve of vervelende emoties te verleggen. Sterk om ervoor te kiezen deze gevoelens te ervaren zonder cannabis.

Hopelijk komen er spoedig weer betere tijden.
Klik om te vergroten...
Ah dankjewel voor je mooie woorden vriend!
Heel lief om dit zo te zeggen en ik waardeer het enorm.

Om even geen cannabis te gebruiken is niet moeilijk, dat weet je zelf waarschijnlijk ook.
Het is lastiger om dat vast te houden voor lange tijd.
Normaal gaat het zo dat wanneer je je dan beter gaat voelen en je voelt je even best prettig ,dat dan de beslissing, om even lekker wat roken snel gemaakt is.
Ik hou het nu wel al een tijdje vol met eerst bewust, en nu eigenlijk onbewust gewoon geen wiet te gebruiken.
En wiet is niet per se slecht, ik ben zelfs een voorstander van, maar als het een dagelijks ding wordt in grotere hoeveelheden, dan komen de nadelen al snel naar boven.

Nogmaals bedankt!
I
IngboLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik wil een compliment geven aan alle bekende koppen op dit forum. Dankzij jullie voel je echt de saamhorigheid hier, voelt vertrouwd. Jullie zijn lief
D
Dutchie85Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Kordie zei:
@Dutchie85 kriigt van mij een groot compliment. Hij schrijft zo goed in zijn topic wat de benzo afkick met hem doet. Een eyeopener voor heel het forum + schouderklopje dat hij zich staande houdt in deze mistige periode.
Klik om te vergroten...
Dankjewel @Kordie, aardig van je!!👏🤗
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik wil een compliment geven aan @Neo-Shulginist
Kijk bv dit topic: https://drugsforum.nl/threads/werkingsduur-halfwaardetijd-hoe-werkt-het-nu-echt.77390/#post-2055546

Als ik zie hoe goed hij van zaken omtrent drugs/chemie op de hoogte is kan ik daarvoor alleen maar een schouderklop voor uitgespreken.
Een zeer groot toegevoegde waarde is deze man. Dikke respect.
I
IngboLid
01-01-2024, 00:00
#15
@Fisherman's friend krijgt van mij een compliment. Snapt mijn humor en gaat er lekker in mee. Love it.
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dopeisnope6 zei:
@Fisherman's friend krijgt van mij een compliment. Snapt mijn humor en gaat er lekker in mee. Love it.
Klik om te vergroten...
Dankjewel!
Ja heerlijk toch, laat maar komen die humor😆.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik kan veel mensen hier een compliment geven, maar vandaag gaat hij naar aan onze lieve @ljuv

Een yup met veel algemene en politieke kennis, en altijd in voor een rechtvaardige discussie.
Sterk in het doorvragen op een correcte manier om iets helder te krijgen of haar mening te beargumenteren.
Maaaar waar je ook gewoon gezellig en sociaal mee kan ouwehoeren.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Compliment voor @Raver
Dat hij zich na een periode die veelal bestond uit de hele dag blowen zich heeft laten opnemen
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kordie zei:
Ik kan veel mensen hier een compliment geven, maar vandaag gaat hij naar aan onze lieve @ljuv

Een yup met veel algemene en politieke kennis, en altijd in voor een rechtvaardige discussie.
Sterk in het doorvragen op een correcte manier om iets helder te krijgen of haar mening te beargumenteren.
Maaaar waar je ook gewoon gezellig en sociaal mee kan ouwehoeren.
Klik om te vergroten...
Bedankt lieve Kordie. Ik waardeer je ook enorm als lid, alleen al om dit soort topics!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dank je wel voor jouw berichtje, @,Kordie!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...456789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."