#1
@Mevrouw Pløp voor een paar fijne berichten (o.a. het opnemen voor MR Chip gisteren) en uiteraard het schoonhouden van het forum.
En wat ik daarnaast nog aan @Kordie waardeer: dat hij dit forum zo leuk houdt met nieuwe topics! Vaak informatief of “discussie” maar met niet te zware lading. Love it!
Dankjewel! Ik ben ontroerd door je berichtje🥹❤️@Torchic , ik weet dat je nu niet meer zo actief bent op het forum dan een paar jaar geleden.
Misschien weet je het zelf niet , maar je bent toen een enorme steun voor me geweest , alleen al door mijn verhaal aan te horen, en hier en daar wat raad te geven.
Ik weet het nog zo goed.
Compliment, en nog steeds bedankt! ❤️
Wat een onverwacht lief berichtje van jou Kordie, dat doet een mens altijd goed, dus mij ook!Ik geef een compliment aan @Zeehond
Altijd een positieve vibe in zijn berichten.
En hardwerkend denk ik. Zorgt goed voor zijn vrouw.
Dat verdient een pluim.
PS: Bij wel meer mensen, maar één persoon taggen per bericht is denk ik de spelregel![]()
Ah dankjewel voor je mooie woorden vriend!Een compliment aan @Fisherman's friend!
Verkerend in moeilijke tijden door ptss en depressie, weet hij verstandig te zijn en de middelen even links te laten liggen.
Vooral het niet gebruiken van cannabis, vind ik erg knap.
Het kan zo verleidelijk zijn om met blowen de focus van negatieve of vervelende emoties te verleggen. Sterk om ervoor te kiezen deze gevoelens te ervaren zonder cannabis.
Hopelijk komen er spoedig weer betere tijden.
Dankjewel @Kordie, aardig van je!!👏🤗@Dutchie85 kriigt van mij een groot compliment. Hij schrijft zo goed in zijn topic wat de benzo afkick met hem doet. Een eyeopener voor heel het forum + schouderklopje dat hij zich staande houdt in deze mistige periode.
Dankjewel!@Fisherman's friend krijgt van mij een compliment. Snapt mijn humor en gaat er lekker in mee. Love it.
Bedankt lieve Kordie. Ik waardeer je ook enorm als lid, alleen al om dit soort topics!Ik kan veel mensen hier een compliment geven, maar vandaag gaat hij naar aan onze lieve @ljuv
Een yup met veel algemene en politieke kennis, en altijd in voor een rechtvaardige discussie.
Sterk in het doorvragen op een correcte manier om iets helder te krijgen of haar mening te beargumenteren.
Maaaar waar je ook gewoon gezellig en sociaal mee kan ouwehoeren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."