Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCompliment geven aan forumlid

Compliment geven aan forumlid

178 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Compliment aan @CloudSurfer
Voor de geweldige chemische technische kennis in dit topic: https://drugsforum.nl/threads/de-slag-in-je-nek-van-bromonordiazepam.77346/#post-2018788
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kordie zei:
Compliment voor @Raver
Dat hij zich na een periode die veelal bestond uit de hele dag blowen zich heeft laten opnemen
Klik om te vergroten...

Bedankt Kordie.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Compliment voor @Soulassasins
Dat hij de keuze heeft gemaakt om zijn dierbaarste vriend (hond) niet te laten lijden, en dat hij zijn verdriet hier heeft gedeeld. Je hebt laten zien dat je een hart van goud hebt, achter die dikke muur
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kordie zei:
Compliment voor @Soulassasins
Dat hij de keuze heeft gemaakt om zijn dierbaarste vriend (hond) niet te laten lijden, en dat hij zijn verdriet hier heeft gedeeld. Je hebt laten zien dat je een hart van goud hebt, achter die dikke muur
Klik om te vergroten...
Dank je wel vriend ,ik ben ontroerd en vol verdriet.
Iedereen kan nu door me muur heen prikken want ik heb hem zelf afgebroken.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Soulassasins zei:
Dank je wel vriend ,ik ben ontroerd en vol verdriet.
Iedereen kan nu door me muur heen prikken want ik heb hem zelf afgebroken.
Klik om te vergroten...

Vroeger zochten (o.a.) wij de poort in de muur om ze open te trappen bij de tegenpartij.
Maar hier op DF mogen we de deuren op een kier zetten, de hoogste stenen van de muur halen.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
@De Zandman ook complimenten van mijn kant.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Compliment voor @ljuv 🥳

Ondanks talloze tegenargumenten (van welk niveau laat ik achterwege) blijft ze staan voor haar standpunt en kan dit zeer goed onderbouwen met feiten. En dat terwijl ze overwegend beschaafd blijft. Dat vind ik een hele goede eigenschap en soms zou ik daar ook weleens wat meer van willen hebben.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Soulassasins zei:
Dank je wel vriend ,ik ben ontroerd en vol verdriet.
Iedereen kan nu door me muur heen prikken want ik heb hem zelf afgebroken.
Klik om te vergroten...
Dat is waardevol. Laat die muur lekker liggen nu zou ik zeggen. Komt Paco misschien ook wat vaker spoken bij je❤️
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een groot compliment aan @Mevrouw Pløp en de rest van de moderators en leden die door speurwerk de leugen van Kaalkoppie, Paarsevoetjes, Devriendinvan hebben weten te doorgronden. Naast een compliment een woord van dank

(https://drugsforum.nl/threads/kaalk...o-snel-de-waarheid-achterhaalt-hem-wel.78034/)
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
FerdFatoehaus zei:
overwegend beschaafd
Klik om te vergroten...
Heheheh😂

Van mijn leidinggevende moet ik komende periode “4 keer functioneel boos worden” omdat ik te verbindend communiceer😂😂🥲 Misschien kan ik hier oefenen.


FerdFatoehaus zei:
Compliment voor @ljuv 🥳

Ondanks talloze tegenargumenten (van welk niveau laat ik achterwege) blijft ze staan voor haar standpunt en kan dit zeer goed onderbouwen met feiten. En dat terwijl ze overwegend beschaafd blijft. Dat vind ik een hele goede eigenschap en soms zou ik daar ook weleens wat meer van willen hebben.
Klik om te vergroten...
❤️
Bedankt voor het compliment
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Een groot compliment voor @Zweevteev

Hierom
https://drugsforum.nl/threads/750%CE%BCg-1v-lsd-mdma-beste-dag-van-mijn-leven-werd-een-regelrechte-nachtmerrie.78018/#post-2068805

Prachtig geschreven tripreport.
Zo open, eerlijk. Echt ontroerend.

Goed gedaan Toppertje
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kordie zei:
Een groot compliment voor @Zweevteev

Hierom
https://drugsforum.nl/threads/750%CE%BCg-1v-lsd-mdma-beste-dag-van-mijn-leven-werd-een-regelrechte-nachtmerrie.78018/#post-2068805

Prachtig geschreven tripreport.
Zo open, eerlijk. Echt ontroerend.

Goed gedaan Toppertje
Klik om te vergroten...
Ahhh echt zo lief dit. Nogmaals bedankt, dit doet me echt goed. :heartarrow:
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Aan lieve @Raver die zo dapper volhoudt ook al is de weg soms heel, heel erg donker. Grote bewondering voor jou! :heartsuit:

En ook eentje aan @Damius voor de vaak zo kraakhelder (en scherp geformuleerde) blik op dingen. Verhelderend, intelligent en genuanceerd. Petten af daarvoor. :kissingheart:
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jazz35 zei:
En ook eentje aan @Damius voor de vaak zo kraakhelder (en scherp geformuleerde) blik op dingen. Verhelderend, intelligent en genuanceerd. Petten af daarvoor. :kissingheart:
Klik om te vergroten...
Dank je wel, ontzettend lief. Dat maakt mijn dag :).
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jazz35 zei:
Aan lieve @Raver die zo dapper volhoudt ook al is de weg soms heel, heel erg donker. Grote bewondering voor jou! :heartsuit:
Klik om te vergroten...

Super lief Jazz. Je bent 'n toppertje.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Compliment voor @De Zandman
Methadon genomen in terugval.
Maar dan toch de knop om en nee kunnen zeggen tegen, ondanks het heel zieke gevoel. Das wel een compliment waard
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dank je, @Kordie !
Ik probeer om het vol te houden!
Maar het valt niet mee....
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Zandman zei:
Dank je, @Kordie !
Ik probeer om het vol te houden!
Maar het valt niet mee....
Klik om te vergroten...
Je kan het @De Zandman! ❤️
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Zandman zei:
Dank je, @Kordie !
Ik probeer om het vol te houden!
Maar het valt niet mee....
Klik om te vergroten...

Je kunt het.
Je hebt al voor zoveel hete vuren gestaan.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kordie zei:
Je kunt het.
Je hebt al voor zoveel hete vuren gestaan.
Klik om te vergroten...
Dat is waar, ooit waren de vuren erg heet...maar niet te vergelijken met dit ellendige gevoel, dat de hele dag duurt...
Ik hoop dat het niet te lang gaat duren, al heb ik daar mujn bedenkingen over.
De vorige keer was easy.
Nu is het ook al is het weinig wat ik nam, veel zwaarder.

Ik ga door.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."