#1
Wauw dankjewel π₯° π€©Compliment aan @MR_CHIP , je bent op een lekkere streak. Blijf scherp en houdt het vol!
Wauw dankjewel π₯° π€©Compliment aan @MR_CHIP , je bent op een lekkere streak. Blijf scherp en houdt het vol!
Heeft @Dirkdirk een permaban??!!Aan Dirkjan.
Omdat ie het eindelijk zover heeft gedreven om een permaban te verkrijgen.
Tja, Dirkjan wil ik ook een compliment geven voor alle bijdragen aan het forum. Ik zal hem missen.
Maar dan, Dirkjan van vandaag was weer voor de zoveelste keer een lastige..
Ik heb zelf ook een vriend die in periode van gebruik geheel andere persoon wordt. Bij speed toevallig. Dan slaapt ie slecht, wordt redelijk paranoΓ―de en zolang ie niet clean is valt er weinig met hem te communiceren.
Dan vraag ik me soms ook af: is de persoon ietswat bipolair, of is het alleen de persoon in tijden van gebruik?
Drugsmisbruik kan veel kapot maken!
Aan het team van de Mods, voor het gemak maar even gepersonifieerd in @Mevrouw PlΓΈp ,
Voor de ruimhartige strenge en respectvolle manier waarop zij Dirkdirk keer op keer toch niet de laan hebben gestuurd om hem op DF een veilige omgeving te bieden
EN
Voor hun pijnlijke maar uiteindelijk onvermijdelijke en terechte beslissing hem een permaban te geven.
Groot RESPECT !
Graag gedaan!@MR_CHIP en @Mevrouw PlΓΈp geef ik graag een compliment. Om me weer met m'n beide voeten op de grond te zetten.
Sluit ik me ondanks het regelmatige drama bij aanTja, Dirkjan wil ik ook een compliment geven voor alle bijdragen aan het forum. Ik zal hem missen.
Moeilijke beslissing, juist hierom zou ik nooit mod willen zijn.hoe onze forumleden erover denken
Dankjewel voor dit compliment.
Zeker bij dit soort (moeilijke) beslissingen is het fijn ook te horen hoe onze forumleden erover denken. Uiteindelijk zijn wij er als moderator natuurlijk om ONS (als in: van ons allemaal) forum voor iedereen leuk en veilig te houden. In deze casus hebben we gelukkig gedurende de hele looptijd daarin ook feedback gehad. Maakt het niet minder moeilijk om dan uiteindelijk de daadwerkelijke beslissing te nemen, maar uiteindelijk heeft waarschuwen alleen zin als je de daar achter liggende consequentie ook uitvoert...
We hadden denk ik allemaal gehoopt dat Dirkjan weer op zijn pootjes terecht zou komen. We gunden hem daarin ook inderdaad een veilige plek op DF. Maar DF als veilige plek voor iedereen kwam daarbij regelmatig in het geding, en dat kan gewoon niet.
Als mods hebben we zo vaak overleg gehad dat ik gister zonder overleg kon schakelen, het is fijn om te weten dat je dan als team op één lijn zit en om te weten dat ook (een groot deel van) het forum achter je staat! Hiermee dus ook een verkapt compliment aan @Roze Olifant, @Mezelf en @Eik
Dus nogmaals: dank
Ook aan de anderen die mij gister een berichtje hebben gestuurd.
Graag gedaan!
Rauwe humor kan best, maar in dit geval was het niet helemaal gepast
Sluit ik me ondanks het regelmatige drama bij aan![]()
+1 @HappyMindIk wil even een compliment geven aan @HappyMind
Ik moet altijd heel erg lachen om sommige post die je plaatst. Kvind dat je echt veel humor hebt![]()
![]()

Haha zo lief! Ook blij met jou als vriendin π+1 @HappyMind
Deze meid πππ
Ik zit met tranen op m'n wangen op de bank nu. Wat laat jij mij veel lachen π
En daarnaast ben je dan ook nog eens mooi, lief, slim, empathisch, zorgzaam en een betrouwbare vriendin πβ¨ blij dat ik jou via DF heb mogen ontmoeten.
Zo. Veer. #plugsquat mission accomplished
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."