Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCompliment geven aan forumlid

Compliment geven aan forumlid

178 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
XMR zei:
Compliment aan @MR_CHIP , je bent op een lekkere streak. Blijf scherp en houdt het vol!
Klik om te vergroten...
Wauw dankjewel πŸ₯° 🀩
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lemmy zei:
Aan Dirkjan.

Omdat ie het eindelijk zover heeft gedreven om een permaban te verkrijgen.
Klik om te vergroten...
Heeft @Dirkdirk een permaban??!!
Waarom? Wanneer?
😭
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Manu76 zei:
Tja, Dirkjan wil ik ook een compliment geven voor alle bijdragen aan het forum. Ik zal hem missen.
Maar dan, Dirkjan van vandaag was weer voor de zoveelste keer een lastige..
Ik heb zelf ook een vriend die in periode van gebruik geheel andere persoon wordt. Bij speed toevallig. Dan slaapt ie slecht, wordt redelijk paranoΓ―de en zolang ie niet clean is valt er weinig met hem te communiceren.

Dan vraag ik me soms ook af: is de persoon ietswat bipolair, of is het alleen de persoon in tijden van gebruik?

Drugsmisbruik kan veel kapot maken!
Klik om te vergroten...

Heb altijd zo'n dubbel gevoel gehad bij Dirkjan. Langs de ene kant heb ik totaal geen recht van spreken omdat ik zelf best wel diep heb gezeten. Langs de andere kant weet ik niet of hij wel wil geholpen worden.

Het ene moment nam ik zijn, mja, noodkreten en uitbarstingen ernstig, het andere dan weer nauwelijks.

Is het bipolair? kan best.

We wensen hem allemaal het beste, maar het loopt vrees ik 'n keer slecht af.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#4
@MR_CHIP en @Mevrouw PlΓΈp geef ik graag een compliment. Om me weer met m'n beide voeten op de grond te zetten.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Heeft @Dirkdirk een permaban??!!
Waarom? Wanneer?
😭
Klik om te vergroten...
https://drugsforum.nl/threads/vermelding-van-bans.29114/page-17#post-1983953
M
Mevrouw PlΓΈpLid
01-01-2024, 00:00
#6
BelowTheFlow zei:
Aan het team van de Mods, voor het gemak maar even gepersonifieerd in @Mevrouw PlΓΈp ,

Voor de ruimhartige strenge en respectvolle manier waarop zij Dirkdirk keer op keer toch niet de laan hebben gestuurd om hem op DF een veilige omgeving te bieden
EN
Voor hun pijnlijke maar uiteindelijk onvermijdelijke en terechte beslissing hem een permaban te geven.

Groot RESPECT !
Klik om te vergroten...

Dankjewel voor dit compliment.

Zeker bij dit soort (moeilijke) beslissingen is het fijn ook te horen hoe onze forumleden erover denken. Uiteindelijk zijn wij er als moderator natuurlijk om ONS (als in: van ons allemaal) forum voor iedereen leuk en veilig te houden. In deze casus hebben we gelukkig gedurende de hele looptijd daarin ook feedback gehad. Maakt het niet minder moeilijk om dan uiteindelijk de daadwerkelijke beslissing te nemen, maar uiteindelijk heeft waarschuwen alleen zin als je de daar achter liggende consequentie ook uitvoert...

We hadden denk ik allemaal gehoopt dat Dirkjan weer op zijn pootjes terecht zou komen. We gunden hem daarin ook inderdaad een veilige plek op DF. Maar DF als veilige plek voor iedereen kwam daarbij regelmatig in het geding, en dat kan gewoon niet.

Als mods hebben we zo vaak overleg gehad dat ik gister zonder overleg kon schakelen, het is fijn om te weten dat je dan als team op één lijn zit en om te weten dat ook (een groot deel van) het forum achter je staat! Hiermee dus ook een verkapt compliment aan @Roze Olifant, @Mezelf en @Eik

Dus nogmaals: dank

Ook aan de anderen die mij gister een berichtje hebben gestuurd.
Lemmy zei:
@MR_CHIP en @Mevrouw PlΓΈp geef ik graag een compliment. Om me weer met m'n beide voeten op de grond te zetten.
Klik om te vergroten...
Graag gedaan!

Rauwe humor kan best, maar in dit geval was het niet helemaal gepast :wink:
Manu76 zei:
Tja, Dirkjan wil ik ook een compliment geven voor alle bijdragen aan het forum. Ik zal hem missen.
Klik om te vergroten...
Sluit ik me ondanks het regelmatige drama bij aan :)
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mevrouw PlΓΈp zei:
hoe onze forumleden erover denken
Klik om te vergroten...
Moeilijke beslissing, juist hierom zou ik nooit mod willen zijn.
Je advies mbt nieuwe diagnostiek lijkt me heel verstandig.

Inhoudelijk kan ik er niks over zeggen, ik ken van veel mensen het verleden niet, ben daarvoor te kort op dit forum.
Ben inmiddels wel gewend. :grin:
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vervelend dat Dirkjan eruit geknikkerd is. Er zal echter voldoende reden zijn geweest om zo'n actief lid, een 'DF-Koning', permanent vaarwel te zeggen.
Voor de goede orde: betekent dit ook dat zijn IP-adres geblokkeerd is? En hoe makkelijk is het om met een VPN hier onderuit te komen? Het zou fijn zijn als er geen wegen meer voor hem zijn om terug te keren, voor hemzelf vooral.
Dirkjan is richting mij altijd buitengewoon aardig geweest en ik beschouw hem als een goed persoon. Addiction is a beast. Het is moeilijk om een positief gezicht aan de wereld te tonen wanneer je langzaamaan wegkwijnt en maar geen grip op je leven kunt krijgen. Ik wens hem het beste.

Er zijn veel mensen op DF die een compliment verdienen, waaronder veel van de mensen die in dit topic hebben gereageerd. Omdat ze jaren geleden lijken te zijn vertrokken en de kans dat ze genoemd worden daarmee ook verdwijnt, wil ik Fenrir en Psychedelibee een compliment geven voor hun bijdrage aan het forum over de jaren.
I
InnerscoopLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik snap de ban van Dirkdirk, maar ik zal hem missen.
Hoewel ik hem niet lang kende had ik wel een goede vibe bij hem.
Duidelijk iemand met serieuze issues, maar daardoor ook juist erg grappig.
En ook zo'n science nerd, wat ik ook een beetje ben.
Daardoor nam ik zijn heftige uitspraken ook een beetje met een korrel zout. Volgens mij is het in essentie een goede jongen die bij mij wel een potje kan breken.
Maar over de grens is over de grens, dat begrijp ik volkomen.

Er zitten hier sowieso veel leuke en boeiende mensen.
Dus wat mij betreft, compliment voor het hele forum.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mevrouw PlΓΈp zei:
Dankjewel voor dit compliment.

Zeker bij dit soort (moeilijke) beslissingen is het fijn ook te horen hoe onze forumleden erover denken. Uiteindelijk zijn wij er als moderator natuurlijk om ONS (als in: van ons allemaal) forum voor iedereen leuk en veilig te houden. In deze casus hebben we gelukkig gedurende de hele looptijd daarin ook feedback gehad. Maakt het niet minder moeilijk om dan uiteindelijk de daadwerkelijke beslissing te nemen, maar uiteindelijk heeft waarschuwen alleen zin als je de daar achter liggende consequentie ook uitvoert...

We hadden denk ik allemaal gehoopt dat Dirkjan weer op zijn pootjes terecht zou komen. We gunden hem daarin ook inderdaad een veilige plek op DF. Maar DF als veilige plek voor iedereen kwam daarbij regelmatig in het geding, en dat kan gewoon niet.

Als mods hebben we zo vaak overleg gehad dat ik gister zonder overleg kon schakelen, het is fijn om te weten dat je dan als team op één lijn zit en om te weten dat ook (een groot deel van) het forum achter je staat! Hiermee dus ook een verkapt compliment aan @Roze Olifant, @Mezelf en @Eik

Dus nogmaals: dank

Ook aan de anderen die mij gister een berichtje hebben gestuurd.

Graag gedaan!

Rauwe humor kan best, maar in dit geval was het niet helemaal gepast :wink:

Sluit ik me ondanks het regelmatige drama bij aan :)
Klik om te vergroten...

Ook van mij een compliment aan @Mevrouw PlΓΈp hoe ze dit heeft opgelost. De ban van DJ en de overige modacties. Ik was zelf niet aanwezig (en dan ook enkele hele dagen niet), had een fijn - soms ook moeilijk/sad maar therapeutisch en vooral liefdevol helend! - mini-vakantietje als β€˜pauze’ van de beetje bende 🀏🏼 die mijn leven momenteel is, o.a. met wat LSD en 6-APB ✨ waardoor ik letterlijk niet actief kon zijn op het forum.

Ze heeft het wel maar mooi geflikt. Ik ben nog aan het bijlezen.

Ik steun haar beslissing uiteraard volledig, en inderdaad hebben we het hier eerder als modteam uitgebreid over gehad. 🩷
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#11
N3K0 zei:
Ik wil even een compliment geven aan @HappyMind

Ik moet altijd heel erg lachen om sommige post die je plaatst. Kvind dat je echt veel humor hebt :lolol: :cheerpompom:
Klik om te vergroten...
+1 @HappyMind

Deze meid πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Ik zit met tranen op m'n wangen op de bank nu. Wat laat jij mij veel lachen πŸ˜‚

En daarnaast ben je dan ook nog eens mooi, lief, slim, empathisch, zorgzaam en een betrouwbare vriendin πŸ’œβœ¨ blij dat ik jou via DF heb mogen ontmoeten.

Zo. Veer. #plugsquat mission accomplished

FB_IMG_1717793577533.jpg
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#12
Purplext zei:
+1 @HappyMind

Deze meid πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Ik zit met tranen op m'n wangen op de bank nu. Wat laat jij mij veel lachen πŸ˜‚

En daarnaast ben je dan ook nog eens mooi, lief, slim, empathisch, zorgzaam en een betrouwbare vriendin πŸ’œβœ¨ blij dat ik jou via DF heb mogen ontmoeten.

Zo. Veer. #plugsquat mission accomplished
Klik om te vergroten...
Haha zo lief! Ook blij met jou als vriendin πŸ’›
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
Niet 1 forum lid maar meerdere teveel om op te noemen ben jullie allemaal dankbaar voor de motiverende doch soms harde berichten in mijn topic en DF werkt zeker mee aan mijn clean blijven / eindelijk zijn
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik wil een compliment geven aan @Hippie Langwaus

Zijn partner is alcholverslaafd.
Hij heeft zelf een fles rum snel leeg gemaakt.
En zich nu, ondanks de craving, toch weer weten te herpakken mbt de alcohol.

Ik vind dat echt heel sterk.
En kan daar alleen maar mijn complimenten voor uitspreken.

(en dat geldt voor iedereen die sterker is dan de cravings)
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Thanks voor jullie steun en hulp de afgelopen 2 weken ik zie de toekomst weer @Soulassasins @Mindless @Manu76 @Guapo Temudgin @Kordie @MR_CHIP @Relmuis thanks !! Zonder jullie was ik niet zo ver gekomen bedankt voor de tips en adviezen
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Compliment voor @MyLittlePonyPack
Ik lees vaker dat er bewuste keuzes worden gemaakt in het niet nemen van teveel harddrugs. En dat tov begin 2024

Ook een compliment voor @Mevrouw PlΓΈp ivm hoe zich staande houdt in de stalkingszaak
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Compliment aan @Kordie, die ondanks dat de persoon af en toe wat kritiek krijgt toch open minded blijft en feiten kritisch bekijkt voordat ze als echte feiten kunnen worden geaccepteerd.
L
Leslie010Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Complimenten aan @Manu76 Zeer vriendelijk, goed inzicht en geen judgement. Ook een goed inlevingsvermogen en behulpzaamheid.
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#19
@Raver
Voor zijn bijzonder openhartige verhaal in ze eigen benzo afbouw topic

Veel succes bij de Detox morgen 😘
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#20
Compliment aan @MR_CHIP , je bent op een lekkere streak. Blijf scherp en houdt het vol!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."