Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCompliment geven aan forumlid

Compliment geven aan forumlid

178 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Compliment voor @ljuv 🥳

Ondanks talloze tegenargumenten (van welk niveau laat ik achterwege) blijft ze staan voor haar standpunt en kan dit zeer goed onderbouwen met feiten. En dat terwijl ze overwegend beschaafd blijft. Dat vind ik een hele goede eigenschap en soms zou ik daar ook weleens wat meer van willen hebben.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Soulassasins zei:
Dank je wel vriend ,ik ben ontroerd en vol verdriet.
Iedereen kan nu door me muur heen prikken want ik heb hem zelf afgebroken.
Klik om te vergroten...
Dat is waardevol. Laat die muur lekker liggen nu zou ik zeggen. Komt Paco misschien ook wat vaker spoken bij je❤️
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een groot compliment aan @Mevrouw Pløp en de rest van de moderators en leden die door speurwerk de leugen van Kaalkoppie, Paarsevoetjes, Devriendinvan hebben weten te doorgronden. Naast een compliment een woord van dank

(https://drugsforum.nl/threads/kaalk...o-snel-de-waarheid-achterhaalt-hem-wel.78034/)
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
FerdFatoehaus zei:
overwegend beschaafd
Klik om te vergroten...
Heheheh😂

Van mijn leidinggevende moet ik komende periode “4 keer functioneel boos worden” omdat ik te verbindend communiceer😂😂🥲 Misschien kan ik hier oefenen.


FerdFatoehaus zei:
Compliment voor @ljuv 🥳

Ondanks talloze tegenargumenten (van welk niveau laat ik achterwege) blijft ze staan voor haar standpunt en kan dit zeer goed onderbouwen met feiten. En dat terwijl ze overwegend beschaafd blijft. Dat vind ik een hele goede eigenschap en soms zou ik daar ook weleens wat meer van willen hebben.
Klik om te vergroten...
❤️
Bedankt voor het compliment
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een groot compliment voor @Zweevteev

Hierom
https://drugsforum.nl/threads/750%CE%BCg-1v-lsd-mdma-beste-dag-van-mijn-leven-werd-een-regelrechte-nachtmerrie.78018/#post-2068805

Prachtig geschreven tripreport.
Zo open, eerlijk. Echt ontroerend.

Goed gedaan Toppertje
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kordie zei:
Een groot compliment voor @Zweevteev

Hierom
https://drugsforum.nl/threads/750%CE%BCg-1v-lsd-mdma-beste-dag-van-mijn-leven-werd-een-regelrechte-nachtmerrie.78018/#post-2068805

Prachtig geschreven tripreport.
Zo open, eerlijk. Echt ontroerend.

Goed gedaan Toppertje
Klik om te vergroten...
Ahhh echt zo lief dit. Nogmaals bedankt, dit doet me echt goed. :heartarrow:
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Aan lieve @Raver die zo dapper volhoudt ook al is de weg soms heel, heel erg donker. Grote bewondering voor jou! :heartsuit:

En ook eentje aan @Damius voor de vaak zo kraakhelder (en scherp geformuleerde) blik op dingen. Verhelderend, intelligent en genuanceerd. Petten af daarvoor. :kissingheart:
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jazz35 zei:
En ook eentje aan @Damius voor de vaak zo kraakhelder (en scherp geformuleerde) blik op dingen. Verhelderend, intelligent en genuanceerd. Petten af daarvoor. :kissingheart:
Klik om te vergroten...
Dank je wel, ontzettend lief. Dat maakt mijn dag :).
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jazz35 zei:
Aan lieve @Raver die zo dapper volhoudt ook al is de weg soms heel, heel erg donker. Grote bewondering voor jou! :heartsuit:
Klik om te vergroten...

Super lief Jazz. Je bent 'n toppertje.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Compliment voor @De Zandman
Methadon genomen in terugval.
Maar dan toch de knop om en nee kunnen zeggen tegen, ondanks het heel zieke gevoel. Das wel een compliment waard
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dank je, @Kordie !
Ik probeer om het vol te houden!
Maar het valt niet mee....
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Zandman zei:
Dank je, @Kordie !
Ik probeer om het vol te houden!
Maar het valt niet mee....
Klik om te vergroten...
Je kan het @De Zandman! ❤️
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Zandman zei:
Dank je, @Kordie !
Ik probeer om het vol te houden!
Maar het valt niet mee....
Klik om te vergroten...

Je kunt het.
Je hebt al voor zoveel hete vuren gestaan.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kordie zei:
Je kunt het.
Je hebt al voor zoveel hete vuren gestaan.
Klik om te vergroten...
Dat is waar, ooit waren de vuren erg heet...maar niet te vergelijken met dit ellendige gevoel, dat de hele dag duurt...
Ik hoop dat het niet te lang gaat duren, al heb ik daar mujn bedenkingen over.
De vorige keer was easy.
Nu is het ook al is het weinig wat ik nam, veel zwaarder.

Ik ga door.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een compliment voor @Kordie!

Deze aanwinst voor DF heeft zo'n positieve invloed op dit forum. Terwijl hij vanuit zulke diepe dalen komt en onmetelijk veel onwetende burgers heeft beschermd tegen onmenselijk geweld. Ik hou van je! ❤️
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hippie Langwaus zei:
Een compliment voor @Kordie!

Deze aanwinst voor DF heeft zo'n positieve invloed op dit forum. Terwijl hij vanuit zulke diepe dalen komt en onmetelijk veel onwetende burgers heeft beschermd tegen onmenselijk geweld. Ik hou van je! ❤️
Klik om te vergroten...

Hippie, dankje voor je hartverwarmende woorden op deze warme avond
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#17
een compliment aan @DownUnder

veel respect en ik hoop dat het project goed zal gaan! Zal zo antwoorden op vraag. Ik gok dat niet veel mensen weten hoe knap jij je stofjes aan het regulieren bent . (wil niks verklappen maar wel een compliment geven)
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Raver zei:
@De Zandman ook complimenten van mijn kant.
Klik om te vergroten...
Dank je wel!
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#19
De Zandman zei:
De ontwenning begint ietsje beter te gaan.
Vandaag was ik iets minder beroerd.
Eindelijk vooruitgang!
Klik om te vergroten...
Zo goed dat je hebt volgehouden!! Stapje bij beetje vooruit nu!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."