Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCompliment geven aan forumlid

Compliment geven aan forumlid

178 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#1
Purplext zei:
Ik wil ook nog graag een shoutout doen naar @LucidLucy en @dupont

Ik vind het heel fijn om te lezen dat er echt uitzicht is op een beter leven als je verslaafd bent. Knap hoe jullie jezelf hebben durven aan te kijken en daarmee aan de slag zijn gegaan. En daarna ook nog eens anderen hiermee zijn gaan inspireren en helpen. Erg prettige, constructieve bijdrages. Bedankt voor de openheid en de respectvolle benadering 🙏🏻
Klik om te vergroten...
+1
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mooie woorden hier, ook dank voor jullie waardering voor mijn bijdragen.

Er zijn zo veel mensen die het forum waarde geven - leuk, informatief, slim, confronterend, uitdagend, creatief, spiritueel, flauw, leerzaam. Noem maar op. De staf c.q. mods uiteraard. En ik wil nog even extra bedanken een kleine groep vaste bezoekers die open schrijft over hun pad waarin verslaving een rol speelt of speelde, en wiens bijdragen wat met mij doen in het subforum verslaving: @MR_CHIP @Alinde @Perenijsje @Manu76 @Hippie Langwaus @Diamant @Makelifegreatagain @Brakka Mang @Zweevteev @superlucy @Koffieb00n @Ulixes @Zeehond @Kordie @Torchic en uiteraard @LucidLucy

En ik vergeet vast nog wel wat mensen maar jullie weten wel dat jullie fijn volk zijn.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat een fijne bijdragen allemaal ❤️
Wat leuk om te lezen!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoewel ik het een superleuk en lief topic vind, ga ik zelf niet meedoen door één naam te noemen. Wij hadden op het werk een soort ‘Medewerker van de maand’-verkiezing en ik heb me hier altijd wat awkward en ongemakkelijk bij gevoeld. Voor mijn gevoel waren het vrijwel altijd de op de voorgrond erg duidelijk aanwezige, extraverte medewerkers die gekozen/genoemd/gecomplimenteerd werden. Steeds dezelfde namen die terugkeerden. Een deel werd daarbij vaak een beetje vergeten en dat vergeten deel bevatte regelmatig juist mijn meest favoriete mensen. 😉 Dat dit gebeurt is natuurlijk logisch, maar een organisatie, een samenleving in zijn geheel, en dus ook een forum, steunt ook (juist) voor een groot deel op de wat stillere, introvertere en/of wat meer onzichtbare mensen die ‘in the background’ of achter de schermen op hun eigen manier minstens net zoveel bijdragen als de meer dominant zichtbare leden of medewerkers.

Natuurlijk zou ik stiekem (bijna) iedereen een compliment willen geven, maar ik wil dat nét even een beetje extra doen aan die mensen die zich standaard vanuit hun persoonlijkheid wat minder op de voorgrond plaatsen (en dus helaas wellicht ook minder veren in hun reet gaan krijgen in dit topic…) maar die tóch ontzettend veel voor het forum betekenen of hebben betekend. En dat zijn er veel. Zonder jullie was deze community niet deze community.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze Olifant zei:
Hoewel ik het een superleuk en lief topic vind, ga ik zelf niet meedoen door één naam te noemen. Wij hadden op het werk een soort ‘Medewerker van de maand’-verkiezing en ik heb me hier altijd wat awkward en ongemakkelijk bij gevoeld. Voor mijn gevoel waren het vrijwel altijd de op de voorgrond erg duidelijk aanwezige, extraverte medewerkers die gekozen/genoemd/gecomplimenteerd werden. Steeds dezelfde namen die terugkeerden. Een deel werd daarbij vaak een beetje vergeten en dat vergeten deel bevatte regelmatig juist mijn meest favoriete mensen. 😉 Dat dit gebeurt is natuurlijk logisch, maar een organisatie, een samenleving in zijn geheel, en dus ook een forum, steunt ook (juist) voor een groot deel op de wat stillere, introvertere en/of wat meer onzichtbare mensen die ‘in the background’ of achter de schermen op hun eigen manier minstens net zoveel bijdragen als de meer dominant zichtbare leden of medewerkers.

Natuurlijk zou ik stiekem (bijna) iedereen een compliment willen geven, maar ik wil dat nét even een beetje extra doen aan die mensen die zich standaard vanuit hun persoonlijkheid wat minder op de voorgrond plaatsen (en dus helaas wellicht ook minder veren in hun reet gaan krijgen in dit topic…) maar die tóch ontzettend veel voor het forum betekenen of hebben betekend. En dat zijn er veel. Zonder jullie was deze community niet deze community.
Klik om te vergroten...
Mooi verwoord, roze olifant 👏 ik denk dat we deze allemaal voelen. De community als geheel is wat DF DF maakt.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#6
Roze Olifant zei:
Hoewel ik het een superleuk en lief topic vind, ga ik zelf niet meedoen door één naam te noemen. Wij hadden op het werk een soort ‘Medewerker van de maand’-verkiezing en ik heb me hier altijd wat awkward en ongemakkelijk bij gevoeld. Voor mijn gevoel waren het vrijwel altijd de op de voorgrond erg duidelijk aanwezige, extraverte medewerkers die gekozen/genoemd/gecomplimenteerd werden. Steeds dezelfde namen die terugkeerden. Een deel werd daarbij vaak een beetje vergeten en dat vergeten deel bevatte regelmatig juist mijn meest favoriete mensen. 😉 Dat dit gebeurt is natuurlijk logisch, maar een organisatie, een samenleving in zijn geheel, en dus ook een forum, steunt ook (juist) voor een groot deel op de wat stillere, introvertere en/of wat meer onzichtbare mensen die ‘in the background’ of achter de schermen op hun eigen manier minstens net zoveel bijdragen als de meer dominant zichtbare leden of medewerkers.

Natuurlijk zou ik stiekem (bijna) iedereen een compliment willen geven, maar ik wil dat nét even een beetje extra doen aan die mensen die zich standaard vanuit hun persoonlijkheid wat minder op de voorgrond plaatsen (en dus helaas wellicht ook minder veren in hun reet gaan krijgen in dit topic…) maar die tóch ontzettend veel voor het forum betekenen of hebben betekend. En dat zijn er veel. Zonder jullie was deze community niet deze community.
Klik om te vergroten...
Wauw :hearteyes: echt goed verwoord en volleeeeedig mee eens geen spelt tussen te krijgen. Vooral ivm de openbaarheid en het medelen naar anderen hierover.

Natuurlijk kan er voor jou/mij een individu boven de rest uitsteken voor wat diegene voor jou/mij heeft betekend. Maar dat is wat je dan eigenlijk persoonlijk onderling kenbaar maakt of eigenlijk al weet van elkaar natuurlijk. Ik moest me ook om de door jou genoemde rede heel erg focussen op mezelf want wie ik ook noem die voor mij dit jaar veel heeft betekend, hoeft niet te zeggen dat ik het aandeel van andere leden of steun van andere daardoor van mindere waarde zijn.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Mooi verwoord, roze olifant 👏 ik denk dat we deze allemaal voelen. De community als geheel is wat DF DF maakt.
Klik om te vergroten...

Mijn comment kwam misschien wat zeurderig over nu ik hem zo terug lees, het was uiteraard geenszins mijn bedoeling om negativiteit te brengen in dit positieve schattige topic. (Niet dat iemand het tot nu toe zo lijkt op te vatten, maar enige nuance is wel handig.) Misschien zit er ook een stukje kindtrauma achter, ofzo, niet eens zozeer vanuit mezelf, maar iets waar ik altijd gevoelig voor ben geweest. 😂 Ik heb altijd een zwak gehad voor (i.m.o.) waardevolle mensen die maar heel weinig of niet (genoeg) gezien worden. Mensen die zichzelf die zichtbare plek niet toebedelen, omdat ze daar zeer bewust voor kiezen of omdat ze van nature gewoon slechts wat subtieler present zijn - maar daarom niet minder waardevol. Deze mensen zijn overal. Hier ook.

Super leuk en vrolijk stemmend om hier de (terechte) gestoken veren in allerlei konten te lezen hoor, daar niet van. 😁 Maar tegen de mensen die niet gekozen/getagd (gaan) worden in dit topic en die zich daardoor misschien minder waard zouden kunnen voelen wil ik zeggen: dat je misschien wat minder de spotlights vangt, maakt je bescheiden aanwezigheid hier niet minder bijzonder.

* Edit. @Mezelf: Ja precies, juist omdat dit een publiek complimenten-topic is wilde ik dit bovenstaande aspect even benadrukken. Tuurlijk hebben velen van ons hier onze persoonlijke speciale personen of zelfs vrienden. Maar dan weten we dat ook van elkaar. Betekent niet dat dat niet eens gewoon heel duidelijk openbaar uitgesproken mag worden. Maar er zit bij mij dan toch dat stukje ‘maar de mensen die niet genoemd worden dan…’ bij.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Roze Olifant zei:
Mijn comment kwam misschien wat zeurderig over nu ik hem zo terug lees, het was uiteraard geenszins mijn bedoeling om negativiteit te brengen in dit positieve schattige topic. (Niet dat iemand het tot nu toe zo lijkt op te vatten, maar enige nuance is wel handig.) Misschien zit er ook een stukje kindtrauma achter, ofzo, niet eens zozeer vanuit mezelf, maar iets waar ik altijd gevoelig voor ben geweest. 😂 Ik heb altijd een zwak gehad voor (i.m.o.) waardevolle mensen die maar heel weinig of niet (genoeg) gezien worden. Mensen die zichzelf die zichtbare plek niet toebedelen, omdat ze daar zeer bewust voor kiezen of omdat ze van nature gewoon slechts wat subtieler present zijn - maar daarom niet minder waardevol. Deze mensen zijn overal. Hier ook.

Super leuk en vrolijk stemmend om hier de (terechte) gestoken veren in allerlei konten te lezen hoor, daar niet van. 😁 Maar tegen de mensen die niet gekozen/getagd (gaan) worden in dit topic en die zich daardoor misschien minder waard zouden kunnen voelen wil ik zeggen: dat je misschien wat minder de spotlights vangt, maakt je bescheiden aanwezigheid hier niet minder bijzonder.
Klik om te vergroten...
Dit vind ik nou zo schattig. Een comment plaatsen die iedereen duidelijk begrijpt en mee eens is, en dan nog extra uitleg geven omdat je bang bent dat er alsnog mensen gekwetst zijn of je intentie verkeerd interpreteren.

Ik ben misschien een rare floeper maar dit ontroerde me oprecht. 😅
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Dit vind ik nou zo schattig. Een comment plaatsen die iedereen duidelijk begrijpt en mee eens is, en dan nog extra uitleg geven omdat je bang bent dat er alsnog mensen gekwetst zijn of je intentie verkeerd interpreteren.

Ik ben misschien een rare floeper maar dit ontroerde me oprecht. 😅
Klik om te vergroten...

Hahaha, nou, gelukkig dat de intentie niet verbitterd of wat dan ook overkwam in ieder geval! Ik kan me daar vaak wel bovenmatig druk over maken. Ging plots twijfelen, as usual. 😂 Nou ja, love jullie, en welterusten lieve forummers!
K
KaalkoppieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Misschien uit onverwachte hoek, maar daarom niet minder gemeend: @OtherShore , mijn oprechte complimenten en dankbaarheid naar jou!

Elke reactie die ik van je zie is zo lief, zorgzaam en oplettend. Je staat voor iedereen klaar om even te luisteren en komt altijd met een goed advies. Door zulke oplettende en zorgzame mensen als jij wordt de wereld een betere plek.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Roze Olifant zei:
Hoewel ik het een superleuk en lief topic vind, ga ik zelf niet meedoen door één naam te noemen. Wij hadden op het werk een soort ‘Medewerker van de maand’-verkiezing en ik heb me hier altijd wat awkward en ongemakkelijk bij gevoeld. Voor mijn gevoel waren het vrijwel altijd de op de voorgrond erg duidelijk aanwezige, extraverte medewerkers die gekozen/genoemd/gecomplimenteerd werden. Steeds dezelfde namen die terugkeerden. Een deel werd daarbij vaak een beetje vergeten en dat vergeten deel bevatte regelmatig juist mijn meest favoriete mensen. 😉 Dat dit gebeurt is natuurlijk logisch, maar een organisatie, een samenleving in zijn geheel, en dus ook een forum, steunt ook (juist) voor een groot deel op de wat stillere, introvertere en/of wat meer onzichtbare mensen die ‘in the background’ of achter de schermen op hun eigen manier minstens net zoveel bijdragen als de meer dominant zichtbare leden of medewerkers.

Natuurlijk zou ik stiekem (bijna) iedereen een compliment willen geven, maar ik wil dat nét even een beetje extra doen aan die mensen die zich standaard vanuit hun persoonlijkheid wat minder op de voorgrond plaatsen (en dus helaas wellicht ook minder veren in hun reet gaan krijgen in dit topic…) maar die tóch ontzettend veel voor het forum betekenen of hebben betekend. En dat zijn er veel. Zonder jullie was deze community niet deze community.
Klik om te vergroten...
Heel mooi verwoord en duidelijk in je boodschap. 💛

Wat ik vooral wilde doen met mijn eerdere post in dit topic is een sturing geven aan een zekere awareness welke ik belangrijk vindt voor de verschillende aspecten van dit forum. @ljuv heeft hierin veel passie getoond maar ik weet ook dat het op momenten erg moeilijk voor haar is om dit door te zetten, dus vandaar mijn shout out voor haar om haar een welgemeende hart onder de riem te steken en haar te laten weten dat ze hier, met mijn beperkte visie, duidelijk een verschil maakt in onze gemeenschap en zelfs algemene Nederlandse maatschappij.

Mijn hoop is dus dat het onderdeel wat ik hier als strategisch zie voor dit forum (awareness over onze maatschappij en de gevolgen hierin van jouw politieke keuzes en informatievergaring) dat dit een breder publiek aanspreekt, en dat deze hier hopelijk lering uit trekken en zelfs uiteindelijk waardevolle aanvullingen kunnen geven.

En ja, er zijn veel mensen die onder de radar meer toevoegen aan dit forum en het welzijn van ons allen dan een flink aantal grootmondige veel-posters met een uitgesproken mening (yes, you know who you are 😁) en die verdienen een ware erkenning, alleen is mijn ervaring dat ze liever anoniem blijven en dat ze die erkenning beter besteed zien aan iets, in hun ogen, waardevollere aanvulling aan onze bijzondere community.

En deze community maakt dit forum, en af en toe wat welgemeende sturing kan hierin IMHO geen kwaad, en zeker niet als we het als volwassen mensen allemaal bespreekbaar houden.

En ik meen dit echt met volledige respect, begrip en erkenning voor jou prachtige post. 💛
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Proxima zei:
Heel mooi verwoord en duidelijk in je boodschap. 💛

Wat ik vooral wilde doen met mijn eerdere post in dit topic is een sturing geven aan een zekere awareness welke ik belangrijk vindt voor de verschillende aspecten van dit forum. @ljuv heeft hierin veel passie getoond maar ik weet ook dat het op momenten erg moeilijk voor haar is om dit door te zetten, dus vandaar mijn shout out voor haar om haar een welgemeende hart onder de riem te steken en haar te laten weten dat ze hier, met mijn beperkte visie, duidelijk een verschil maakt in onze gemeenschap en zelfs algemene Nederlandse maatschappij.

Mijn hoop is dus dat het onderdeel wat ik hier als strategisch zie voor dit forum (awareness over onze maatschappij en de gevolgen hierin van jouw politieke keuzes en informatievergaring) dat dit een breder publiek aanspreekt, en dat deze hier hopelijk lering uit trekken en zelfs uiteindelijk waardevolle aanvullingen kunnen geven.

En ja, er zijn veel mensen die onder de radar meer toevoegen aan dit forum en het welzijn van ons allen dan een flink aantal grootmondige veel-posters met een uitgesproken mening (yes, you know who you are 😁) en die verdienen een ware erkenning, alleen is mijn ervaring dat ze liever anoniem blijven en dat ze die erkenning beter besteed zien aan iets, in hun ogen, waardevollere aanvulling aan onze bijzondere community.

En deze community maakt dit forum, en af en toe wat welgemeende sturing kan hierin IMHO geen kwaad, en zeker niet als we het als volwassen mensen allemaal bespreekbaar houden.

En ik meen dit echt met volledige respect, begrip en erkenning voor jou prachtige post. 💛
Klik om te vergroten...

Nice! Was het verder wel helemaal eens met je shout-out naar @ljuv hoor! Ook met de rest van je comment. 😊 (Beetje korte reactie omdat ik zo een trein moet halen, maar goed toegelicht!)
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ook al spreken we elkaar niet ik lees wel z’n kennis en ervaring over 4mmc gebruik hij kan het heel goed beschrijven helaas zie ik veel vergelijkingen in mezelf terug @FredKroket dank voor je bijdragen en inzichten PS: orginele user name ook viel me meteen op een man met verstand
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#14
Er zitten zoveel prachtige mensen op dit forum dat ik hier even de tijd voor moet nemen. Zal alvast beginnen kort met jou beginnen @Natozlato : wat vind ik het leuk dat jij naar mijn meeting gekomen bent zeg. Ik vind jou zo'n lief en mooi (ook vanbuiten, lekkerding :wink:) mens. Ik kom sowieso bij je langs als de gelegenheid er is. :redheart:
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Zweevteev zei:
Er zitten zoveel prachtige mensen op dit forum dat ik hier even de tijd voor moet nemen. Zal alvast beginnen kort met jou beginnen @Natozlato : wat vind ik het leuk dat jij naar mijn meeting gekomen bent zeg. Ik vind jou zo'n lief en mooi (ook vanbuiten, lekkerding :wink:) mens. Ik kom sowieso bij je langs als de gelegenheid er is. :redheart:
Klik om te vergroten...
Oh wauw dankjewel 🙈😘

Jaah kom logeren!! Je bent altijd welkom!
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#16
dupont zei:
Mooie woorden hier, ook dank voor jullie waardering voor mijn bijdragen.

Er zijn zo veel mensen die het forum waarde geven - leuk, informatief, slim, confronterend, uitdagend, creatief, spiritueel, flauw, leerzaam. Noem maar op. De staf c.q. mods uiteraard. En ik wil nog even extra bedanken een kleine groep vaste bezoekers die open schrijft over hun pad waarin verslaving een rol speelt of speelde, en wiens bijdragen wat met mij doen in het subforum verslaving: @MR_CHIP @Alinde @Perenijsje @Manu76 @Hippie Langwaus @Diamant @Makelifegreatagain @Brakka Mang @Zweevteev @superlucy @Koffieb00n @Ulixes @Zeehond @Kordie @Torchic en uiteraard @LucidLucy

En ik vergeet vast nog wel wat mensen maar jullie weten wel dat jullie fijn volk zijn.
Klik om te vergroten...
Mega lief dat je me tot deze groep mensen beschouwd, dankjewel. :redheart:

Roze Olifant zei:
Hoewel ik het een superleuk en lief topic vind, ga ik zelf niet meedoen door één naam te noemen. Wij hadden op het werk een soort ‘Medewerker van de maand’-verkiezing en ik heb me hier altijd wat awkward en ongemakkelijk bij gevoeld. Voor mijn gevoel waren het vrijwel altijd de op de voorgrond erg duidelijk aanwezige, extraverte medewerkers die gekozen/genoemd/gecomplimenteerd werden. Steeds dezelfde namen die terugkeerden. Een deel werd daarbij vaak een beetje vergeten en dat vergeten deel bevatte regelmatig juist mijn meest favoriete mensen. 😉 Dat dit gebeurt is natuurlijk logisch, maar een organisatie, een samenleving in zijn geheel, en dus ook een forum, steunt ook (juist) voor een groot deel op de wat stillere, introvertere en/of wat meer onzichtbare mensen die ‘in the background’ of achter de schermen op hun eigen manier minstens net zoveel bijdragen als de meer dominant zichtbare leden of medewerkers.

Natuurlijk zou ik stiekem (bijna) iedereen een compliment willen geven, maar ik wil dat nét even een beetje extra doen aan die mensen die zich standaard vanuit hun persoonlijkheid wat minder op de voorgrond plaatsen (en dus helaas wellicht ook minder veren in hun reet gaan krijgen in dit topic…) maar die tóch ontzettend veel voor het forum betekenen of hebben betekend. En dat zijn er veel. Zonder jullie was deze community niet deze community.
Klik om te vergroten...
Dit is zo waar. Mijn complimenten voor dit bericht.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ook ik kan het niet laten om hier mijn waardering uit te spreken naar @Javelin FGM-148F. Je bent zo'n lief, leuk en knap mens. Ik bewonder je doorzettingsvermogen op het gebied van sport en voeding. We hebben elkaar ontmoet via DF, inmiddels zijn we goede vriendinnen en begint elke ochtend met een berichtje van jou, 'M' (morning).

En tevens ook mijn waardering voor @LucidLucy. Bedankt voor het delen van jouw openhartige ervaringsverhalen. De manier waarop je je ervaringen deelt vind ik een mooie toevoeging voor DF.

En zo zijn er nog veel meer leden waarvan ik de aanwezigheid op prijs stel. Het blijft een bijzondere community met andersdenkenden mensen. Dus dankjewel daarvoor, dat iedereen op zijn/haar eigen manier kennis, ervaringen, zorgen deelt én lekker jezelf bent in het onzin gedeelte. Zeer vermakelijk!

💛
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#18
HappyMind zei:
Ook ik kan het niet laten om hier mijn waardering uit te spreken naar @Javelin FGM-148F. Je bent zo'n lief, leuk en knap mens.
Klik om te vergroten...
Zo lief ben ik niet hoor. Wel naar jou ❤️❤️❤️
Love u 2, lieve Happy. Over een paar weken zal ik je een ode schrijven onder genot van alles wat God verboden heeft.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gosh, mijn naam werd genoemd naast LucidLucy, wat een eer. Mijn dag kan niet meer stuk!
Ff serieus: ik vind deze soort topics een beetje moeilijk want vriendschap op deze soort topics gaan best vaak voor , ook voor mij. ( heel menselijk, toch?)
Maar naast mijn waardering naar mijn vrienden- df leden heb ik veel appreciatie en respect naar veel andere mensen hier - u know who u re :)
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik gooi er gewoon nog een @plex voor waar die nu allemaal doorheen moet gaan.en dat die durft te delen met ons. Hoop dat het goed gaat met je kerel veel sterkte gewenst.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."