Heel mooi verwoord en duidelijk in je boodschap. 💛
Wat ik vooral wilde doen met mijn eerdere post in dit topic is een sturing geven aan een zekere awareness welke ik belangrijk vindt voor de verschillende aspecten van dit forum.
@ljuv heeft hierin veel passie getoond maar ik weet ook dat het op momenten erg moeilijk voor haar is om dit door te zetten, dus vandaar mijn shout out voor haar om haar een welgemeende hart onder de riem te steken en haar te laten weten dat ze hier, met mijn beperkte visie, duidelijk een verschil maakt in onze gemeenschap en zelfs algemene Nederlandse maatschappij.
Mijn hoop is dus dat het onderdeel wat ik hier als strategisch zie voor dit forum (awareness over onze maatschappij en de gevolgen hierin van
jouw politieke keuzes en informatievergaring) dat dit een breder publiek aanspreekt, en dat deze hier hopelijk lering uit trekken en zelfs uiteindelijk waardevolle aanvullingen kunnen geven.
En ja, er zijn veel mensen die onder de radar meer toevoegen aan dit forum en het welzijn van ons allen dan een flink aantal grootmondige veel-posters met een uitgesproken mening (yes, you know who you are 😁) en die verdienen een ware erkenning, alleen is mijn ervaring dat ze liever anoniem blijven en dat ze die erkenning beter besteed zien aan iets, in hun ogen, waardevollere aanvulling aan onze bijzondere community.
En deze community maakt dit forum, en af en toe wat welgemeende sturing kan hierin IMHO geen kwaad, en zeker niet als we het als volwassen mensen allemaal bespreekbaar houden.
En ik meen dit echt met volledige respect, begrip en erkenning voor jou prachtige post. 💛