#1
Verder vind ik mijn weg als lief hebber wel bij een of andere show. Zo was ik laatst op Diwali Festival in Almere beland met een prachtige vuurwerkshow. Elk nadeel heeft z'n voordeel, vice versa.
Ik ben hier zelf groot voorstander van.
Zoek een mooie plek uit in een stad/dorp. Laat hier mensen samenkomen om te drinken, oliebollen te eten, dansend het jaar uitgaan en beginnen met vuurwerk. Dan kun je het gecontroleerd houden en hebben mensen die graag afsteken iets leuks en mensen die er niet tegen kunnen ook, idem voor dieren/natuur.
Of inderdaad op veel plekken een vuurwerkshow voor de liefhebber.