Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"SoulAssassins zei: Deze pakte ik in 1991 tot 1994 De Dollar pink en dat was erg chill spul naast de sammies Bekijk bijlage 68190 Klik om te vergroten... Wat is jouw mening over de MDMA van vroeger en nu? Er is een docu, waarin de maker van de Salmiakkies wordt geïnterviewd. Hij vertelt daar, dat zijn pillen uit elkaar vielen en dat hij bij een snoepfabriek een grote zak salmiakpoeder haalde. Na dit te mengen met zijn product, lukte het wel. In dit artikel staat er ook een stuk over hem: In de ban van de pil | Nieuwe Revu Sinds xtc eind jaren 80 werd geïntroduceerd in de housescene, is de liefdesdrug een vaste waarde in Nederland. Het boek XTC – Een Biografie beschrijft haar onstuimige levensloop tot nu toe. revu.nl"
""
"Ons ooit mooie koude kikkerlik landje. 99% van de pillen wordt geëxporteerd. Omdat ze hier niet eens een fatsoenlijk Psy-Trance festival mogen geven. Net als de zooi van accus voor electrische autos en fietsen waarmee elders de zooi wordt vervuild, terwijl wij in Nederland lekker fietsen, wordt hier de boel vervuild met drugs afval terwijl de mensen elders lekker feesten. Karma Bitch!!!"
"Ze zijn nu opzoek naar @Mevrouw Pløp perder Plopperder Plop"
"Mindless zei: Guilty until proven innocent... En inderdaad: eenmaal onschuldig bewezen en het is al te laat: dan heb je het stempel al op je, die je draagt tot je dood. Ken je de Deense film Jagten (The Hunt) met Mads Mikkelsen? Die gaat over dit fenomeen en illustreert heel pijnlijk wat dit met iemand doet. Geweldig gespeeld door Mikkelsen (uiteraard). Niet een 'leuke' film, maar zo goed en imo ook nodig voor mensen om bij stil te staan hoe erg levens van onschuldige mensen hiermee worden verwoest. Van mij mag de straf op een valse beschuldiging even hoog worden als de straf die de beschuldigde zou krijgen wanneer schuldig verklaart. Klik om te vergroten... Ookal is hij schuldig. Dan geeft het een kleine weerspiegeling van het foktop wereldje waarin hij leeft. Hij is dan dader en slachtoffer. Wat macht en mogelijk coke gebruik met iemand doet. En wat eenieder in deze positie had kunnen doen/overkomen. Je hebt eigenlijk een oppasser nodig die je af en toe een flinke tets om je oren geeft, maar ook iemand waarbij je uit kunt huilen. De positie die hij had, was niet verantwoord naar anderen en naar hemzelf denk ik. Als hij schuldig is, dan vind ik wel dat hij verantwoordelijkheid moet nemen voor zijn daden en het gewoon toe moet geven. Iedereen maakt kleine of grote grove fouten. Dit maakt je naar mijn mening geen slecht mens, zolang je er maar de verantwoordelijkheid voor neemt en er lering uit trekt. En aan je medemens uitlegt hoe je er in stond toen je de fout beging en hou je er nu in staat."
"Paranoize. zei: De afkick van quatiapine is erger als van benzo's, sterker nog ik slikte clonazolam om de ontwenningsverschijnselen van quatiapine een beetje te onderdrukken. Klik om te vergroten... Hoe hoog was de dosering Quatiapine als ik vragen mag?"
"BelowTheFlow zei: De eigenaar van de grond, uiteindelijk. Het lapje grond met de opstallen zou zomaar voldoende waard kunnen zijn. De belastingbetaler schiet het voor. Moet vervolgens procederen en (uiteraard) jaren wachten op de centjes. Klik om te vergroten... De eigenaar moet op zijn beurt weer een lab of wietplantage opzetten om uit de kosten te komen. En zo gaat het cirkeltje rond"
"En dan rijdt hij straks nuchter door Zwolle en dan slingert hij opeens als een mongool en zeggen mensen wat heb je op 😆"
"Brakka Mang zei: Dit is toch helemaal gestoord...honderden miljarden naar het 'energienet' zodat bedrijven kunnen worden voorzien van electra, tientallen extra naar defensie, naar Oekraïne maar bezuinigingen op de zorg en eigen risico omhoog. Misschien moeten ze eens beginnen met bezuinigingen op die achterlijke managementlagen en inhuur zzpers dan komen ze al een heel eind. Ze hebben de zorg al helemaal kapot gemaakt wat maatschappelijk uiteindelijk alleen maar meer geld kost. Precies weer dat typische korte termijn denken en lange termijn gevolgen zijn toch niet hun probleem. Tijd voor actie noemen ze dat, daarmee bedoelen ze de afbraak van Rutte in een volgende versnelling gooien denk ik. Klik om te vergroten... Wil graag meer horen over jouw visie op managementlagen 🙏"
"Wollukker zei: De "lelijkste" pillen (XTC) die ik tot nu toe heb gehad. Klik om te vergroten... Het lijkt er op dat The Dark Raver in zijn schuurtje heeft lopen knutselen."