Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"QNHprtscr zei: N00b hier, man, 36 pas laatste paar jaar beetje drugs aan het uitproberen, vooral beetje solo sex dingen. Wat 3gr pep/speed kunnen verkrijgen. Lijkt beetje geel spul, nattig, beetje vislucht achtig (?). Ik vermoed dat het dus natte speed is. Ik zit even te twijfelen of ik het nog ga laten testen. Alhoewel me dat voor correcte dosering wel beter lijkt, of ik moet het eerst nog wassen? (Testen vind ik altijd zo onhandig ivm openings tijden, maarja...). Eerste gebruik zat ik te denken aan maken van bommetje, target misschien 30mg. Klik om te vergroten... Laten testen blijkt vooraf wellicht wat onhandig. Maar de negatieve effecten van slechte pep zullen nog veel lastiger zijn. Nat is nat. Dus sowieso goed drogen. Ben persoonlijk niet bekend met gele pep. Ook niet met een vislucht. Mijn pep is wit. En brengt een licht chemische geur met zich mee. Maar er zijn hier nog veel ervarener gebruikers die er vast bekend mee zijn en je veel meer kunnen vertellen. Plus dat er onwijs veel topics bestaan over doseringen etc. Geniet verstandig 😊"
"Speedboot1993 zei: En wat kan je hier het best tegen doen? Klik om te vergroten... Heel eerlijk… Ik persoonlijk lastte per direct een serieuze pauze in! Bevalt me prima! Had zoveel last van mijn neus na 2 maanden non-stop wekelijks en helaas tijdelijks dagelijks gebruik dat mijn slijmvliezen zo vreselijk opgezet waren dat ik extreem nasaal sprak/klonk. Ik enorme korstvorming in mijn neusgaten had. Neuspeuteren langzaam als tic ontwikkelde. En echt 2 volle weken zalf heb moeten smeren om mijn neus te helpen helen. Ik ben een aantal weken geleden over op bommetjes voor zolang het nodig is 😊 Helemaal geen speed meer voor mij overigens momenteel."
"Speedboot1993 zei: Het probleem is dat ik bommetjes niet zo leuk vind, puur omdat ik er bijna nooit iets van voel. Ik gooi er zeker genoeg in maar toch heb ik geen effect… Klik om te vergroten... Same here! Tot ik de voor mij juiste dosering had. En wellicht heeft je tolerantie voor minder effect gezorgd 😊 Het effect van oraal en snuiven is overigens niet te vergelijken. Van een goede bom (zeker na een week niet gebruiken) krijg ik een serieuze boost. Deze genereert stapelen niet zo explosief."
"Ik gebruik preventief niet mocht ik niet helemaal lekker in mijn velletje zitten."
"Dirkjan zei: Uit mijn bericht kan worden opgemaakt dat ik het toejuich dat mensen drugs nemen als ze niet lekker in hun vel zitten, dat is absoluut niet het geval. Het gevaar met drugs zoals speed, maar ook andere drugs, is dat ze die nare gevoelens op de achtergrond doen verdwijnen. Het maskeert ze. En daarom is het ook niet slim om te gebruiken als je twijfelt over je gemoedstoestand. Klik om te vergroten... Oh nee hoor. Zo heb ik je bericht niet geïnterpreteerd. Ik neem het gewoon niet om dezelfde reden die jij ook ervaart en beschrijft. Dan word de kater helaas heftiger. Mijn reactie is puur gebaseerd op eigen ervaring/handelen. Heb helemaal niets tegen op jouw persoonlijke ervaringen of keuzes. In tegenstelling zelfs i get it. No harm done, no worries."
"AlwaysTrying zei: Ontzettend lief dit.... 🌹🌹🌹 En ben beter opgestaan dan dat ik ging slapen. 🌷 Klik om te vergroten... Ongeacht de 🔨 wat is het stiekem een lieve knuffelbeer hé die @Mevrouw Pløp 🥰"
"Mevrouw Pløp zei: Je moest eens weten! Klik om te vergroten... Ik houd me aanbevolen! 😉😊"
"Mevrouw Pløp zei: Bekijk bijlage 48775 Ook eentje voor jou dan 😘 En weer ontopic! Klik om te vergroten... …*smelt* …😘 AY AY MISS P! 🫡 🔨"
"Dirkjan zei: Ik ga die banhamer ontwijken door nog even offtopic te gaan, maar no joke, mijn moeders nickname voor mij als vierjarige/vijfjarige was knorretje, misschien ook door de flaporen die ik op die leeftijd had. Klik om te vergroten... Meen je dat echt? Gelukkig is het allemaal goed gekomen voor zover ik kan zien."
"Henk jan zei: Goedemorgen forumleden Ik heb binnenkort een festival van 10 uur lang. De bedoeling is om speed te gaan gebruiken. 1 bom 100mg 70% ik denk dat dit zo ongeveer wel 6-8 mij bezig houd. Nou is de vraag is het verstandig om de laatste uurtjes door te gaan op coke? Klik om te vergroten... Mag ik vragen waarom je drugs wilt combineren? Stapelen met speed stelt de slaap al lang genoeg uit? Ik zou naast het bommetje een aantal lijntjes verkiezen boven coke. Ik weet natuurlijk niet of je ADHD of ADD hebt. Zo niet, ben je gegarandeerd lang genoeg wakker. Ik vraag me alleen af, als het 10 uur duurt. Je valt na een bom niet ineens in slaap na 8 uur? Mocht dit wel het geval zijn, zou ik toch een arts raadplegen zoals ik gedaan heb😅"