Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"de side-walk"
"Persoonlijk vind ik de 86 de beste. Bij de side moet je echt een keer Super Dynamite proberen"
"Nooit gehad maar een vriend van mij zegt altijd soms dat we achtervolgd worden maar volgens mij loopt hij gewoon te kloten"
"14 Voelde het niet echt maar had wel koppijn daarna"
"Verwarmen op een lepel met een aansteker dan verkruimelen."
"Is maar 12,50 bij ons.."
"Lekkerste: Baileys natuurlijk 17% Vieste: Martini Rosso 16%"