Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind het thuis met vrienden altijd erg leuk. Paar jaar geleden deed ik het bijna op elk feest wel waar ik heen ging, maar nu pak ik dan liever wat anders. Buiten is ook wel lache.. Moeilijk kiezen.."
"Komend weekend aan de cocaine en alcohol."
"Lekkerste : Wodka, whisky, hertog jan. Meest smerig : Vieux"
"Idd wat gezegd wordt.. Sinds een paar jaar is het middel waardoor je hallucineert nog maar 1/25ste van wat er vroegah in zat.. En ik hoor dat het ook smerig is, dus waarom geen sterke drank die wel lekker is zoals wodka of whisky ofzo"
"Af en toe eens anaal"
"Verre familie stuurt mij ook geld op mn verjaardag per post hoor.. Het zit dan wel in een kaart maargoed jij ken ook een kaart of iets dr bij in de envelop douwen."
"Zit nu aan een biertje maar verder helemaal nix in de planning staan"
"Met wat niet mixen?? Je ken dr echt veel bij gooien.. zelf vind ik cassis wel lekker of red bull of sinaasappelsap"
"Biertje"
"Weet nog niet zeker.."